Krzysiowich wyjął sobie strzałę spomiędzy oczodołów.
- Mam nadzieję, że co magomedycy, są tacy dobrzy jak mówią.
Nekromanta wyjął sztylet zza pasa i rzucił w wampira. Potem stworzył kilkanaście szkieletów w jego pobliżu i nakazał im go atakować, a sam rozłożył skrzydła...
Krzysiowich
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Krzysiowich zrobił unik, po czym zaczął krążyć wokół areny w celu rozkojarzenia Siriusa.
Następnie rzucił na wampira kilka zaklęć osłabiających, takich jak Osłabienie, Wrażliwość, czy też Cierpienie. Następnie postanowił nie tworzyć szkieletów, które można zniszczyć jak...
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Krzysiowich nie mógł nic zrobić Siriusowi (nie miał zaznaczonego w broniach wentylatora), wiec postanowił dalej latać wokół areny, śledzić dym i tworzyć coraz więcej widm. W końcu było ich mnóstwo.
- teraz wystarczy tylko czekać aż się pojawi. W końcu mu się znudzi, a ja nie...
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Krzysiowich rzucił się do przodu, szybkim pchnięciem mieczem raniąc Siriusa w bok. Następnie przeskoczył nad przeciwnikiem (z pomocą skrzydeł) i zadał dwa ciosy mieczami. Odleciał od wampira i strzelił w niego Mroczną Strzałą. Sirius upadł, a nekromanta szybko podleciał,...
osada: "Arena Mocy i Magii" /
- No moje malutkie, pora na was! - powiedział Krzysiowich i wszystkie widma zaatakowały nietoperze. Było ich dwa razy więcej więc miały przewagę.
Kilka z nich poleciało z Nekromantą i zaatakowało Siriusa. Krzysiowich ciął nisko mieczem, raniąc wampira w nogi, po czym strzelił w...
osada: "Arena Mocy i Magii" /
- No wiesz co? Jakby jakaś dama oglądała tą walkę to by się porzygała! Bardziej szkaradny to być nie mogłeś co? - Żartobliwie narzekał Krzysiowich, wstając w rogu areny.
Wszystkie widma pokonały już nietoperze, wiec mogły zaatakować Siriusa. Tak więc atakowało go...
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Krzysiowich szybko się odsunął i Sirius zadał cios ziemi.Jednak nekromanta dalej był na przegranej pozycji. Przesuwał się po ziemi w tył, a wampir atakował go mieczem. Nagle dotarli do ściany. Gdy Sirius miał zadać ostateczny cios, Krzysiowich rozłożył połamane skrzydła i szybko...
osada: "Ogórki Kiszone" /
Dziwny staruszek nakarmił i napoił podróżnych. Uzupełnił ich zapasy i pozwolił im u niego przenocować.
***
Pośrodku nocy Krzysiowicha obudziło skrzypienie w pokoju obok. Poszedł sprawdzić skąd dochodzi ów dźwięk. Okazało się, że dochodził z pokoju gospodarza. Łóżko...
osada: "Ogórki Kiszone" /
Bestia rzuciła się na Krzysiowicha, który zrobił unik i ją przewrócił. Już miał wbić w nią swój miecz, gdy nagle oślepił go blask świtu. gdy z powrotem mógł coś widzieć, zauważył, że zamiast potwora, leży pod nim ten sam miły staruszek, który ich przenocował. Właśnie...
imperium: "Rekrutacja" /
Nazwa państwa: Kristoland
Imię władcy: Korell
Status władcy: Król
Prowincja: 34
Kolor: gray
imperium: "Władza" /
Imię: Korell Kinkell
Dynastia: Kinkell
Tytuł: Król
Rok urodzenia: 1075
Profesja: Strateg, Kapłan
Osobowość: Uczciwy, dobry i szlachetny. Liczy się ze zdaniem poddanych.
Wygląd zewnętrzny: Korell to młody, czarnowłosy chłopak. Jego blada cera sprawia, że często sprawia...
imperium: "Kristoland" /
Nazwa prowincji: Nevar
Warunki geograficzne: Kraina nizinna. Na zachodzie rozciąga się bujna puszcza, a wschodnią granicę wyznacza rzeka
Gospodarka: W Nevarze dobrze rozwija się rolnictwo, gdyż jest to jedna z najżyźniejszych ziemi na całym kontynencie. W dobrym stanie jest także...
imperium: "Zamek Królewski" /
Siedziba Króla, zwana Zamkiem Królewskim, to wielki budynek z białego kamienia. Dach zrobiony jest z błękitnych dachówek, zwanych Niebieskim Cudem i wytwarzanych z najlepszej jakości gliny z Wielkiej Rzeki. Cały zamek jest pełny złotych ozdób. Otoczony jest fosą i wielkim lasem. W...
imperium: "Armia" /
Kristoland posiada stałą armię, lecz raz na rok (w gorszych czasach raz na miesiąc), przez kilka dni trwają ochotnicze wpisy do wojska.
Armia Kristolandu to głównie pikinierzy, uzbrojeni w lekką zbroję skórzaną, lekkie hełmy i długie włócznie. Jednak są jeszcze łucznicy,...
imperium: "Armia" /
Flota Kristolandu jest dość różnorodna. Od dużych galer i karawel do małych kog i drakkarów.
Liczebność:
Duże statki: 5 galer, 5 karawel
Małe statki: 15 kog, 5 drakkarów
[color=red]WTF?! LOL, A GDZIE TY MASZ MORZE? :D ROTFL - Ir[/color]
imperium: "Plany" /
Wiosna 1096
1. Wysłać posłańców z propozycją sojuszu/traktatu handlowego do Agonii, Gorgorothu, Varantu, Ionii, Imnetisy i Athvardu.
2. Zorganizować ochotnicze wpisy do wojska.
3. Ustawić zwiadowców wzdłuż granic, by pilnowali, czy wróg się nie zbliża.
4. Zebrać comiesięczny...
imperium: "Zebrać comiesięczny podatek. " /
- Jak co miesiąc, znowu trzeba zebrać podatki. - Jak każdego dnia, tak tym razem król też mówił radnym o wszystkim, a także o niczym - Tym razem przypada na stolicę, Apoleę. Ministrze Finansów, - Wstał mężczyzna w urzędowym ubraniu - przygotowałeś listę podatników?
- Oto ona -...
imperium: "Władza" /
Inni członkowie dynastii Korell:
Imię: Elizabeth Kinkell
Dynastia: Kinkell
Tytuł: Księżniczka
Rok urodzenia: 1070
Profesja: Ekonomistka – Dyplomantka – Odkrywczyni
Osobowość: Ceni sobie modę i wygody, lecz zrobi wszystko dla dobra kraju. Ciekawa świata, lekko próżna,...
imperium: "Władza" /
Hrabiowie:
Imię: Viktorio Vessal
Dynastia: Vessal
Tytuł: Hrabia
Rok urodzenia: 901
Profesja: Mecenas - Dyplomata
Osobowość: Sprawia wrażenie groźnego, lecz tak nie jest. Hrabia Viktorio jest po prostu zawsze poważny. Jednak jednocześnie jest znawcą sztuki i wiernie oddanym...
imperium: "Siedziba" /
Do siedziby Mistrza Agona przybył konny posłaniec. Po ubraniu i niespokojnym spojrzeniu można było poznać, że pochodzi z innego kraju. Strażnikom odpowiedział, że przybył z polecenia Króla Kristolandu z wiadomością dla Mistrza Agona. Został wpuszczony i przed drzwiami do sali...