Imperium

Behemoth`s Lair

Lekore

Mój pierwszy post, także witam serdecznie. Postanowiłem ukończyć ponownie wszystkie kampanie z poszczególnych części i obecnie gram w jedynkę. Co ciekawe kampanie części pierwszej wbrew pozorom stanowią niezłe wyzwanie, zwłaszcza jeżeli gramy dla wyniku. Zapewne prędzej czy...
Widzę, że większość głosuje na Czarnoksiężnika. No cóż, dawniej też bym tak zrobił ale wbrew obiegowej opinii zagłosuję na Rycerza. Czarnoksiężnik ma najsilniejsze jednostki, ale jest to dobre na długą metę. W szybkiej rozgrywce (czytaj: na przeciętnej mapie) Rycerz sprawdza...
Czytałem co nieco, w tym o testach, które były robione. Wyniki ciekawe, ale same testy mają tę wadę, że nie odzwierciedlają ogólnej przydatności. Np. arcydiabły w walce 100 na 100 wygrywają ze starożytnymi behemotami (sprawdzałem), niemniej ja nadal wolałbym behemoty. W dużych...
Hmmmm. No więc tak: 1) Cerbery - niby szybkie, zabierają kontrę, i mogą zaatakować do 3 jednostek. Ale z obrażeniami 2 - 5 pkt. za dużych szkód nie robią (nieulepszona forma ma co ciekawe aż 2 - 7 pkt.). Dla mnie cerber to raczej typ "wkurzającego komara", który w długiej bitwie...
Byłem pewien, że cerber zadaje 2 - 5 pkt. Ale cóż, jak dojdę do części trzeciej, to sam sprawdzę. Pozostaje mi wierzyć na słowo. Nie przeczę, że cerber jest mocny, ale osobiście i tak stawiam na smoczego oślizga.
Nie no, oczywiście sprawdziłem w internecie, np. na Heroes Community. Tam miały 2 - 7, ale przecież mogło się zdarzyć, że ktoś wpisał fałszywe informacje.
Hmm. Porównajmy statystyki. Paladyn : 11, 12, obr. 10 - 20, życie 50, szybki, koszt: 600. Hydra: 8, 9, obr. 6 - 12, życie 75, wolna, koszt: 800. Paladyn ma niemal dwukrotnie większe obrażenia i atakuje dwa razy. Hydrze zadaje 20% większe obrażenia w wyniku stosunku ataku do jej obrony....
W rozgrywce z komputerem owszem, można przetrzymać dwa tygodnie i potem bawić się samymi smokami. Ale komputer nie gra dobrze nawet na "geniuszu", natomiast z człowiekiem to raczej nie przejdzie. Poza tym co z tego, że zbudujesz czarną wieżę jak przeciwnik pojawi się z dwutygodniowym...
Mój głos idzie na jedynkę. Lubię obie części, ale prostota części pierwszej ma swój specyficzny urok. No i sama rozgrywka jest niesamowicie dynamiczna, jakby to była gra zręcznościowa a nie strategiczna :D
Po ukończeniu kampanii w HoMM (lordem Ironfistem i lordem Alamarem) wziąłem się za Obliviona. Staram się zrobić postać mającą po 100 wszystkich cech (nie umiejętności), ale to nieco czasochłonne.
Najgorsza umiejętność? Jak dla mnie nauka czarów. Rzadko się zdarza, aby główny bohater miał przekazać czary jakiemuś drugorzędnemu. Po drugie, rzadko się zdarza, aby ten drugorzędny bohater nie miał możliwości odwiedzenia gildii magów w mieście, które jakoś się tam...
Widzę, że liczba postów nagle wróciła :) A nie dałoby się, aby dane takie jak liczba postów, skąd kto jest, data rejestracji itd. były z prawej strony awatara?
Ten filmik to istny usypiacz. Nie chciało mi się go nawet obejrzeć do końca i to wzbudza we mnie obawy. Pamiętam co się działo jak zapowiadano trójkę czy czwórkę - człowiek sam szukał informacji mając spojrzenie psychopaty. A teraz? Nieciekawie...
Jak dla mnie osiem najważniejszych to: mądrość, logistyka, magia powietrza, magia ziemi, skuteczność ataku, płatnerz, taktyka i dyplomacja. Postać posiadająca te umiejętności jest szybka na mapie, skuteczna w walce i może uzyskać sporą armię, gdy nastąpi tydzień jakiegoś...
Po ukończeniu Obliviona mam zamiar wziąć się za Diablo II Lod. Nie wiem tylko jaką klasą, ale wojownicy rąbiący mieczami na razie mi się znudzili, więc może... nekro?
Mam zamiar skończyć jedynie single player. Gra na BN nigdy mi się nie widziała. Tworzenie doskonałych postaci (tj. 99 poziom z najlepszymi unikatami) wydaje mi się jakieś takie sztuczne. Zero losowości i wszystko wg z góry ustalonego planu.
Jak dla mnie inferno. Gdy widzisz to miasto czujesz się jakbyś był w samym piekle. Do tego dobrze dobrana muzyka i styl jednostek podkreślają ten klimat.