Imperium

Behemoth`s Lair

Lekore

Nie tylko Ty, Mosqua :) Ogólnie pomysł z miastami dobry ale to oznacza, że będziemy musieli czekać sporo czasu na wyjście moda. A szkoda. Poza tym, jeżeli twórca chce dać image miast z dwójki, to inferno, cytadela oraz wrota żywiołów będą miały nowy wygląd... Zapowiada się...
Jeżeli chodzi o moje zdanie: 1) Rozbójnik - szybki i silny, zabiera kontrę. 2) Gargulec - szybki i doskonały do blokowania strzelców. 3) Duch - użyty na słabych jednostkach daje nam ogromną przewagę. 4) Wampirzy lord - kolejny do blokowania strzelców, jeżeli się go szybko nie...
No proszę, ilu to rzeczy człowiek się nie dowie... Temat rzeczywiście ciekawy i dosyć emocjonalny. Ogólnie dziwi mnie, że dość często krytykuje się Kościół Katolicki a inne religie omija się szerokim łukiem. Fakt, żyjemy w "kraju katolickim", ale nie tylko KK powinno się dostać...
Jeżeli tworzysz własnego bohatera, musisz zwrócić uwagę na to jaką ma klasę i specjalizację. W drugiej mapie ustawiasz tzw. domostwo bohatera (hero placeholder) i w opcjach tego czegoś ustawiasz klasę i specjalizację tej postaci. Wówczas bohater z tą klasą i specjalizacja przechodzi...
Fajna sprawa, ale tak jak to napisał Hellburn, powinna być n - krotność przyrostu. To by redukowało przydatność regeneracji (bo w dużych bitwach jest nieprzydatna). W takim stanie jak jest teraz, troll wypada dobrze - choć normalnie w dużych bitwach trolle są słabe. Dziwi mnie niski...
Ostatnio doznałem natchnienia i wczoraj w nocy zrobiłem mapkę do Heroes IV. Jest rozmiaru S, gramy życiem przeciw chaosowi. Mapa ma ubogą fabułę (praktycznie żadną), ale pod względem strategicznym jest niesamowita! Ciągle coś się dzieje! Można ją skończyć na najwyższym poziomie...
Oby połączyli bogactwo świata trójki z dynamiką oraz klimatem czwórki. Jeżeli nowa część będzie "czwórką" z ciekawymi zadaniami to będzie fajnie. No i przydałby się lepszy level scaling...
No, poza paroma komicznymi animacjami jest fantastycznie. Chyba przeszliście do historii :)
Świetna sprawa, czekałem na grywalną wersję jesiennego bastionu. Do tego kilka nowych grafik i jednostka :D Muzyka też fajna.
Neutralny dobry. Czasami wychodzi chaotyczny dobry i jakoś mam problem z identyfikacją :D Jak ktoś chce niech zrobi [url=http://www.helloquizzy.com/tests/the-d-d-alignment-test]TEN TEST[/url]. Wyszło mi tutaj, że przykładami ND są: Gandalf, św. Matka Teresa, Ghandi i Luke Skywalker xD
A ja znowu zacząłem Obliviona, bo wzięła mnie chęć na zagranie szybkim łucznikiem. Pojedynki na arenie to banał :D
Heh, no właśnie zastanawiało mnie czemu w wersji angielskiej jest inaczej niż w polskiej - teraz wszystko jasne. Ogólnie odwracanie nicków to ciekawa sprawa... W moim wypadku Erokel.
Nie znam odpowiedzi, ale może jak odwrócisz imię północnego, to się uda?
Moją najlepszą postacią był praworządny zły kensai (człowiek). W dodatku do dwójki jak miał kij Roranocha (+12 do obrażeń, +6 do trafienia, 1-4 od obrażeń kłutych i 25% szans na powalenie przeciwnika) kosił niemiłosiernie. Gdy Viconia rzuciła siłę czempiona miał -33 TRACKO :D...
Hmmmm... A w jakim czasie odbywa się akcja kampanii? Po Rozliczeniu? Czy kiedy indziej? Ogólnie jeżeli kampania ma być dobra, to zarówno fabuła jak i grywalność muszą być na wysokim poziomie.
Ogólnie na dłuższą metę wieloklasowcy są dobrzy. Zastanawiałem się nad grą wojownikiem/ magiem/ złodziejem. Można by było zagrać nawet solo. Grał ktoś z was WMZ?
No i tu jest pewien problem - po Rozliczeniu z Antagarichu została tylko wypalona pustynia. To się nieco kupy nie trzyma, zwłaszcza, jeżeli pojawią się bohaterowie związani z kampaniami.