Up: Przecież to była ironia... Wymyśliłem to jak byłem w trzeciej klasie. Ale ten wczorajszy pomysł już lepsiejszy
H6? - a czemu nie, czego oczekujesz po kolejnej grze?
Relen /
A ja chciałby troszkę innowacji w H6:
-Przede wszystkim alternatywne ulepszenia
-Powrót do karawan
-Zupełnie nowe zamki
-Może trochę ciekawszą fabułę
-Powrót do świata z H3
- I jakiejś miłej niespodzianki:)
-Przede wszystkim alternatywne ulepszenia
-Powrót do karawan
-Zupełnie nowe zamki
-Może trochę ciekawszą fabułę
-Powrót do świata z H3
- I jakiejś miłej niespodzianki:)
Nie jest ważne to, że nigdy w życiu się nie przewróciłeś, ale to, że po każdym upadku zdołałeś się podnieść i iść dalej.
Ptakuba /
Relen
-Powrót do świata z H3
Nie wiem czy po dwóch zmianach świata to się opłaca, zwłaszcza kiedy Antagarich i Enroth zostały zepsute i rozniszczone. Ashan jest ok
Relen /
Ptakuba
Relen:
-Powrót do świata z H3
Nie wiem czy po dwóch zmianach świata to się opłaca, zwłaszcza kiedy Antagarich i Enroth zostały zepsute i rozniszczone. Ashan jest ok
Gra może rozgrywać się wcześniej, albo później... Wyobraźmy sobie grę niedobitkami z poprzedniego świata, albo ludźmi, którzy tam powrócą, by ponownie się osiedlić...
Nie jest ważne to, że nigdy w życiu się nie przewróciłeś, ale to, że po każdym upadku zdołałeś się podnieść i iść dalej.
Big Boss /
Tu zgodzę się z Relenem... Antagarich mógłby być pustynią po której tułaczą sie niedobitki po poprzedniej wojnie, chcące się dowiedzieć co tak naprawde się stało. Każdy myśli o jakiejś utopi, zaginionym lądzie do którego mógłby się udać i osiedlić.
Pamiętaj, aby mieć blisko przyjaciół, ale wrogów jeszcze bliżej...
Ptakuba /
No właściwie. Możnaby zrobić tak, że pierwszą kampanią jest odnalezienie portalu na Antagarich. W następnych okazuje się, że wszystko jest opanowane przez demony. Ew. można nawet odbudować fabułę MM1-5, i zrobić coś w stylu Forge, albo przynajmniej wspomnieć, lub zrobić bohatera, jakiś ślad albo coś z kosmosu. Nie chodzi mi o Easter Eggs, bo to nie ma nic związanego z fabułą. Chodzi mi o coś takiego:
ze źródeł Kwasowej Groty
Są temu ludzie przeciwni i przyjaźni, ale w końcu zrobić jakiś mały, poboczny kawałek fabuły z tym związany to chyba nic strasznego.
ze źródeł Kwasowej Groty
Są temu ludzie przeciwni i przyjaźni, ale w końcu zrobić jakiś mały, poboczny kawałek fabuły z tym związany to chyba nic strasznego.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.11.2007, Ostatnio modyfikował: Ptakuba
Kanter /
Według mnie w H6 powinny być:
-10 zamków (ludzi,elfów,krasnoludów,magów,orków, nieumarłych,demonów,jaszczuroludzi-bagiennych istot ,mroczne elfy i półsmoki) w każdym po 8 jednostek +2 ulepszenia
-możliwość stworzenia własnego bohatera
-zamki podobne jak w H5 (mi się podobały)
-Ładna grafika podobna do tej z H5 tylko mroczniejsza
-dobrze dopracowana muzyka
-Walki podobne do tych z H4(z czynnym udziałem bohatera)
-dyplomacja
-Karawany
-Dużo umiejętności i zaklęć
-jakieś nowe surowce(hmm np. żywność i żelazo)
-Fajna fabuła podobna do tej z H3
-dobrze dopracowany i łatwy w obsłudze edytor map i kampanii
-jak najwięcej scenariuszy
-Dużo artefaktów i możliwości uzbrajania w nie jednostek
-możliwość kupowania ekwipunku na targowisku
To chyba by było na tyle jeżeli H6 było by takie to z pewnością była to by najlepsza część serii
-10 zamków (ludzi,elfów,krasnoludów,magów,orków, nieumarłych,demonów,jaszczuroludzi-bagiennych istot ,mroczne elfy i półsmoki) w każdym po 8 jednostek +2 ulepszenia
-możliwość stworzenia własnego bohatera
-zamki podobne jak w H5 (mi się podobały)
-Ładna grafika podobna do tej z H5 tylko mroczniejsza
-dobrze dopracowana muzyka
-Walki podobne do tych z H4(z czynnym udziałem bohatera)
-dyplomacja
-Karawany
-Dużo umiejętności i zaklęć
-jakieś nowe surowce(hmm np. żywność i żelazo)
-Fajna fabuła podobna do tej z H3
-dobrze dopracowany i łatwy w obsłudze edytor map i kampanii
-jak najwięcej scenariuszy
-Dużo artefaktów i możliwości uzbrajania w nie jednostek
-możliwość kupowania ekwipunku na targowisku
To chyba by było na tyle jeżeli H6 było by takie to z pewnością była to by najlepsza część serii
Ptakuba /
Takie ogólniki by ja:
-sporo zamków, z rozmaitymi potworami, ok 7 stworów, i do wyboru jedno z dwóch ulepszeń
-duża rola bohatera, specjalności bohaterów, i to widoczne, a nie + ileś do punktów upicia dla gównojada pospolitego
-scenariusze - nie na odwał, jak w H4, lecz tak by była każda kombinacja, każdej ilości graczy i sojuszy, każda mapa z wersjami: głównie fabuła, lub głównie strategia
-zamki - nie tak, że każdy doskonały na swój sposób, lecz każdy niezbyt samowystarczalny, a wszystkie równe. Ciężko wytłumaczyć...
-umiejętności i klasy, magia - podobnie jak w H4
-sporo zamków, z rozmaitymi potworami, ok 7 stworów, i do wyboru jedno z dwóch ulepszeń
-duża rola bohatera, specjalności bohaterów, i to widoczne, a nie + ileś do punktów upicia dla gównojada pospolitego
-scenariusze - nie na odwał, jak w H4, lecz tak by była każda kombinacja, każdej ilości graczy i sojuszy, każda mapa z wersjami: głównie fabuła, lub głównie strategia
-zamki - nie tak, że każdy doskonały na swój sposób, lecz każdy niezbyt samowystarczalny, a wszystkie równe. Ciężko wytłumaczyć...
-umiejętności i klasy, magia - podobnie jak w H4
Robal /
Czego oczekuję.... Przede wszystkim, że wyjdzie za minimum 2 lata i będzie dopracowana do tego stopnia, że nie trzeba będzie co chwilę patch'ów instalować. Liczę też na to, że wejdzie mi na mojego kompa... Oczekuję znacznych zmian w grafice. Chciałbym taki przełącznik w wyglądzie bitwy, pomiędzy wyglądem jednostek dzisiejszym (1 stworek i obok liczba) a wyglądem rzeczywistym (kupa stworków. Może przy niektórych armiach by to źle wyglądało, ale co tam :) Muzykę chciałbym w stylu H3, ale nie taką sam, bo przez te noce muzyka zdążyła się znudzić. Jeszcze koniecznie: gra przez internet z kolegami bez problemów (niewiem jak to jest w H5 (nie miałem okazji) więc się nie odzywam). Jeszcze jak by 6 była tania to bajka...
Nie pytaj co JB może zrobić dla Ciebie. Pytaj co ty możesz zrobić dla JB.
Kanter /
Zgadzam sie z ptakuba klasy z H4 i możliwość walki bohatera to całkiem niezłe pomysły
Haav Gyr /
Ptakuba
Relen:
-Powrót do świata z H3
Nie wiem czy po dwóch zmianach świata to się opłaca, zwłaszcza kiedy Antagarich i Enroth zostały zepsute i rozniszczone. Ashan jest ok
Tu nie chodzi nawet o Antagarich czy Enroth, chodzi o fabułę światów z M&M. Starożytnych, Kreeganach itp..... To mógłby być nawet ten sam świat Ashan, tylko dostasowany do fabuły calej sagi.
//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Ptakuba /
Aha! Jeśli tak to zgadzam się w 100 procentach!
Ghulk /
Ubisoft zrobił głupi rezygnując z świata MM.
Policzmy:
8 gier MM, w realiach których można osadzić dalsze MM i HoMM (HoMM na Xeen?).
Karigor – Nieodkryta wyspa z MM 6-8.
Vori.
Ardon z CoMM i WoMM.
Można też bez problemów podpiąć Ashan pod MM. Planeta na której powstała osobno cywilizacja. Asha i Urgash to statki kosmiczne Kreegan i Starożytnych, które się tam starły i zostały zniszczone. Dostać sie tam możemy przez stację kosmiczną z MM7 (Wskrzesicielce udało się zrealizować jej plan i otworzyć wrota do każdej możliwej planety).
Policzmy:
8 gier MM, w realiach których można osadzić dalsze MM i HoMM (HoMM na Xeen?).
Karigor – Nieodkryta wyspa z MM 6-8.
Vori.
Ardon z CoMM i WoMM.
Można też bez problemów podpiąć Ashan pod MM. Planeta na której powstała osobno cywilizacja. Asha i Urgash to statki kosmiczne Kreegan i Starożytnych, które się tam starły i zostały zniszczone. Dostać sie tam możemy przez stację kosmiczną z MM7 (Wskrzesicielce udało się zrealizować jej plan i otworzyć wrota do każdej możliwej planety).
"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."
By się z własną pieśnią zmierzyć."
Fentrir /
Ja chciałbym sie odnieść do tychże zmian świata. Jak wiemy zniszczono Antagarich, a uchodźcy zbiegli do Axeoth. W piątej części herosów mamy nowy świat: Ashan, w którym demony rozpętały wojnę ze Świętym Imperium Gryfów.
Czyli tak naprawdę nie wiemy co się stało z Axeoth, ot tak zniknął, wprowadził się Ashan. Co do powrotu do Antagaritch to mam pewną kompozycję. Zaczyna się od tego, iż Magowie pracują dalej nad swoimi zdolnościami magicznymi, jednak wkrótce najpotężniejsi z nich uzyskują dostęp no zupełnie nowej magicznej właściwości: stwarzają bramy między wymiarowe - magiczne monolity służące do natychmiastowego przenoszenie się między dwoma dowolnymi miejscami, monolity owe mag może stworzyć i skorzystać z nich w dowolnym momencie, jedynym ograniczeniem jest umysł. Ale magowie bronią zaciekle swojej tajemnicy, do której starają się dobrać Nekromanci, praktykując owe zdolności, przypadkiem odkrywają, jak otworzyć bramę do zupełnie innego świata i tu mam na myśli Antagarich. Odkrywają go jako zniszczone, opanowane przez Kreeganów, prawie wyludnione pustkowie. Ludzie którzy przetrwali rozliczenie są w opłakanym stanie, z trudem ukrywają się przed demonami. Magowie napotykają takich niedobitków i dowiadują się co się stało. teraz nacja magów, elfów i ludzi chce odnowić Antagarich, zasiedlić go i pokonać demony. Oczywiście pojawia się druga strona konfliktu - Demony chcą wspomóc swoich braci z Antagarichu i nie dopuścić, aby tamtejsze demony przegrały bitwę z odnowicielami Antagarichu.
Nekromanci chcą uczynić Antagarich królestwem zmarłych, transportując swoje nieumarłe legiony do Antagarichu, aby pokonać ludzi, elfy no i magów i włączyć ich do swoich armii. Orkowie chcą władzy nad krainą, tak jak Mroczne Elfy, ale nie dochodzi do wojny pomiędzy tymi dwoma nacjami, tylko ze sobą rywalizują. Krasnoludy niespecjalnie są zainteresowani Antagarichem. Tak więc herosi z Ashan, walczą o pokój, bądź zniszczenie na Antagarichu. Tu własnie rozgrywa się akcja Heroes VI.
PS: W Heroes V mamy czołg, samolot, będziemy może mieć ufo albo coś w ten deseń... Czy to sygnał że w Heroes VI powróci The Forge, starożytne technologie i tym podobne?
Czyli tak naprawdę nie wiemy co się stało z Axeoth, ot tak zniknął, wprowadził się Ashan. Co do powrotu do Antagaritch to mam pewną kompozycję. Zaczyna się od tego, iż Magowie pracują dalej nad swoimi zdolnościami magicznymi, jednak wkrótce najpotężniejsi z nich uzyskują dostęp no zupełnie nowej magicznej właściwości: stwarzają bramy między wymiarowe - magiczne monolity służące do natychmiastowego przenoszenie się między dwoma dowolnymi miejscami, monolity owe mag może stworzyć i skorzystać z nich w dowolnym momencie, jedynym ograniczeniem jest umysł. Ale magowie bronią zaciekle swojej tajemnicy, do której starają się dobrać Nekromanci, praktykując owe zdolności, przypadkiem odkrywają, jak otworzyć bramę do zupełnie innego świata i tu mam na myśli Antagarich. Odkrywają go jako zniszczone, opanowane przez Kreeganów, prawie wyludnione pustkowie. Ludzie którzy przetrwali rozliczenie są w opłakanym stanie, z trudem ukrywają się przed demonami. Magowie napotykają takich niedobitków i dowiadują się co się stało. teraz nacja magów, elfów i ludzi chce odnowić Antagarich, zasiedlić go i pokonać demony. Oczywiście pojawia się druga strona konfliktu - Demony chcą wspomóc swoich braci z Antagarichu i nie dopuścić, aby tamtejsze demony przegrały bitwę z odnowicielami Antagarichu.
Nekromanci chcą uczynić Antagarich królestwem zmarłych, transportując swoje nieumarłe legiony do Antagarichu, aby pokonać ludzi, elfy no i magów i włączyć ich do swoich armii. Orkowie chcą władzy nad krainą, tak jak Mroczne Elfy, ale nie dochodzi do wojny pomiędzy tymi dwoma nacjami, tylko ze sobą rywalizują. Krasnoludy niespecjalnie są zainteresowani Antagarichem. Tak więc herosi z Ashan, walczą o pokój, bądź zniszczenie na Antagarichu. Tu własnie rozgrywa się akcja Heroes VI.
PS: W Heroes V mamy czołg, samolot, będziemy może mieć ufo albo coś w ten deseń... Czy to sygnał że w Heroes VI powróci The Forge, starożytne technologie i tym podobne?
Ptakuba /
A może coś takiego:
magowie z Akademii przez przypadek wciągnęli pewną osobę z Antagarich, ten człowiek im powiedział co się stało na ich planecie. Mówi też, że przedtem istniała legenda, mówiąca, że człowiek, który założy państwo o nazwie Paleadra posiada pewien artefakt, potrafiący niszczyć mroczne moce demonów i jest im to potrzebne na Antagarichu. Było tam dwóch szpiegów - jeden z naszego miasta :P i drugi z Imperium Gryfa. Magowie odmówili lecz elficki szpieg powiedział, że spróbuje pomóc. Człowiek z Imperium zaś poprosił Magów o sojusz w tej sprawie i zbudowanie monolitu, by zniszczyć demony z Ashan. Wtem o jeden z murów budynku rozbił się dziwny latający obiekt... I w tej chwili wkracza stracone Forge ;)
Co do PSu: nie, to zwykłe Easter Eggi.
magowie z Akademii przez przypadek wciągnęli pewną osobę z Antagarich, ten człowiek im powiedział co się stało na ich planecie. Mówi też, że przedtem istniała legenda, mówiąca, że człowiek, który założy państwo o nazwie Paleadra posiada pewien artefakt, potrafiący niszczyć mroczne moce demonów i jest im to potrzebne na Antagarichu. Było tam dwóch szpiegów - jeden z naszego miasta :P i drugi z Imperium Gryfa. Magowie odmówili lecz elficki szpieg powiedział, że spróbuje pomóc. Człowiek z Imperium zaś poprosił Magów o sojusz w tej sprawie i zbudowanie monolitu, by zniszczyć demony z Ashan. Wtem o jeden z murów budynku rozbił się dziwny latający obiekt... I w tej chwili wkracza stracone Forge ;)
Co do PSu: nie, to zwykłe Easter Eggi.
Ghulk /
Co człowiek to nowy pomysł na fabułę. Niestety, muszę rozczarować większość. Antagarich został zniszczony. Nie wiemy co się stało z Jadame, Enrtoh i Karigorem, ale moje przemyślenia sugerują, że przeżyło tylko Enroth. Myślę jednak, że skoro na Antagarichu stworzona Wrota, to Wskrzesicielka i jej towarzysze mogła się przenieść na jakiś świat (Ashan) i portal między światami pozostał otwarty. Niestety, to tylko pomysły. Ubishatan nie zrezygnuje z objętej strategii. Domagam się też lepszej inteligencji komputera! Ta z H5 została dostosowana pod komercję. Jak zacytuję: "przecież każdy lubi wygrywać".
"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."
By się z własną pieśnią zmierzyć."
Ptakuba /
Przecież to tylko koncert pobożnych życzeń ;) Nikt nie oczekuje że zostanie to zrealizowane, ale pomarzyć zawsze można.
Eartless /
jakby nie patrzeć w HV jest dużo ciekawych rozwiązań i nie można powiedzieć, że był to krok w tył. Fabuła fabułą. Jedni nastawieni są tylko na nią, inni na to co ważniejsze w strategii - mechanikę walki. Ogólnie rzecz biorąc w HVI widziałbym takie rzeczy:
*8 poziomów istot + przynajmniej 2 alternatywy ulepszenia różniące się zasadniczo przydatność w walce (powiedzmy, że mamy jednostkę jaszczura (wielki kolo), który w alternatywie może być zmutowany w hydrę albo jaszczura łucznika lub siepacza.
*przynajmniej 8 zamków z dużym balansem (krasnoludy mają przepak w runach w HV, orki w sumie nie wiem bo nie grałem)
*specjalizacji zamków - ta z HV jest ciekawa, ale można by ją jeszcze bardziej dopracować
*brak przegiętych czarów typu divin strenght w ToE. ten czar po prostu jest przegięty. Potrafi zadać ogromne obrażenia. W tym momencie nie opłaca sie magii zniszczenia rozwijać. Magia światła jest najpotęzniejsza na równi z magią mroku.
*balns, balns, balns
*klimat z H3 był trzeba przyznać lepszy. Mi osobiście manga nie przeszkadza, ale wolałem stare dobre klimatyczne jednostki i mapę z H3.
*karawany muszą zostać. ułatwiają życie.
*i gdyby tak portal miasta umożliwiał wybór tego do którego chcemy się udać... Byłoby miło. Naprawdę.
To tak pokrótce. Bo rozpisywać to się można w nieskończoność.
*8 poziomów istot + przynajmniej 2 alternatywy ulepszenia różniące się zasadniczo przydatność w walce (powiedzmy, że mamy jednostkę jaszczura (wielki kolo), który w alternatywie może być zmutowany w hydrę albo jaszczura łucznika lub siepacza.
*przynajmniej 8 zamków z dużym balansem (krasnoludy mają przepak w runach w HV, orki w sumie nie wiem bo nie grałem)
*specjalizacji zamków - ta z HV jest ciekawa, ale można by ją jeszcze bardziej dopracować
*brak przegiętych czarów typu divin strenght w ToE. ten czar po prostu jest przegięty. Potrafi zadać ogromne obrażenia. W tym momencie nie opłaca sie magii zniszczenia rozwijać. Magia światła jest najpotęzniejsza na równi z magią mroku.
*balns, balns, balns
*klimat z H3 był trzeba przyznać lepszy. Mi osobiście manga nie przeszkadza, ale wolałem stare dobre klimatyczne jednostki i mapę z H3.
*karawany muszą zostać. ułatwiają życie.
*i gdyby tak portal miasta umożliwiał wybór tego do którego chcemy się udać... Byłoby miło. Naprawdę.
To tak pokrótce. Bo rozpisywać to się można w nieskończoność.
Galadin /
Ptakuba /
Że planują to już wiadome od dawna. A to że mają skład jak dla mnie nie jest żadną ciekawostką, lepiej by powiedzieli co chcą zrobić. Jak dla mnie powinni poczekać a nie strzelają Heroesami maszynowo. Albo zrobić inną grę w świecie MM, np. jakiegoś RTSa. Albo dodatek do HV z nagami, w którym pokazaliby jakieś połączenie HV z innymi Heroesami. Bo wykorzystują tytuł, a żadnych powiązań ni mo.