Akurat nie było tutaj żadnego podtekstu podchwytliwego :) Poprawnie.
Extremalna wiedza o Heroes of Might and Magic III
Val Gaav /
To ja też mam pytanie ... :)
Mamy orb of inhibition na herosie i armor of the damned ...
Pytanie :
-Czy zbroja puści czary na początku walki ?
-Czy ma na to wpływ kto w trakcie walki posiada orb ? ....
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
Grunthor /
Val Gaav
To ja też mam pytanie ... :)
Mamy orb of inhibition na herosie i armor of the damned ...
Pytanie :
-Czy zbroja puści czary na początku walki ?
-Czy ma na to wpływ kto w trakcie walki posiada orb ? ....
Podoba mi sie to pytanie. Pewnie wszyscy myslą że czary nie dzialają ale jest odwrotnie. Armor of the damned rzuci czary na przeciwnika niezależnie od tego kto posiada orb of inhibition.
Mam pytanko o podobnej tematyce.
Czy nosząc orb of inhibition jednostki będą używały swoich magicznych specjalności jak: Unicorn - oślepienie, Thunderbird - lightning, Archangel - ressurection, Enchanter - przypadkowy czar oraz Feary Dragon - przypadkowy czar? Przy Feary Dragon proszę o dokładny opis.
William Shakespeare
Val Gaav /
[quote="Grunthor"] Pewnie wszyscy myslą że czary nie dzialają ale jest odwrotnie. Armor of the damned rzuci czary na przeciwnika niezależnie od tego kto posiada orb of inhibition.
Dobra odpowiedź ...Ma to również ogromną zaletę taktyczną ... Przeciwnik nie może puścić dispela ... :)
[quote:3b0c81e26c]
Czy nosząc orb of inhibition jednostki będą używały swoich magicznych specjalności jak: Unicorn - oślepienie, Thunderbird - lightning, Archangel - ressurection, Enchanter - przypadkowy czar oraz Feary Dragon - przypadkowy czar? Przy Feary Dragon proszę o dokładny opis.
Faeri dragon napewno może czarować .... trzeba wcisnąć R albo wejśc w zakładkę stworzenia i kliknąć na jego książce czarów (taka ikonka) .... Wiem też że aniołek ani Pit Fiend nie puści Ressurecta ... ale i tu uwaga : Jeżeli mamy Faeri dragony to da się to obejść !!!!
Idzie nasz anioł ... normalnie nie może wskrzesić ale klikamy na naszym smoku i na jego książce i odziwo możemy rzucić ressurection aniołkiem (musimy tylko na naszą jednostkę wycelować i dostać czar o polu działania a nie jednostce )... taki mały bug w grze :) ...
Co do innych zdolności to jestem pewny że Dendroid opęta a Gorgona zabójczo spojrzy ...
Podobnie smok necropolis ... acha Feniks się odrodzi .... ale co do reszty to nie wiem ....
Co do Unicorna czy Enchantera to myślę , że te czary nie zadziałają które normalnie są też w naszej książce . Ale to tylko takie zgadywanie :)
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
Grunthor /
Odpowiedzi się zgadzają. Co do wskrzeszania Archaniołami to nie wiedziałem. Moge dodać że unicorny mogą oślepiać, a thunderbirdy uderzać piorunem.
William Shakespeare
Grunthor /
Może ktoś wkońcu odpowie na pytanie 58 o counterstrike(dodatkowe oddawanie). W sumie to nie uzywam tego czaru bo gram szybkie gry ale zawsze warto wiedzieć jak działa.
William Shakespeare
61. Broniąc lub atakując zamek na planszy są 2 hexy na których nie można wskrzeszać jednostek, gdy calkowicie zginą. Które to hexy?
Wiem że jak zginie pod bramą, od strony fosy to nie można wskrzesić. Drugiego hextu nie znam. :P
Without warriors there can be no war.
Grunthor /
Oczywiście masz rację. Jest tylko jeden hex mój błąd w pytaniu. Hex na którym nie można wskrzeszać jest to 5 hex od prawej w bramie. Z ciekawszych rzeczy moge powiedzieć że jak na 7 hexie od prawej zginie jakas jednostka to broniący się nie może otworzyć bramy(atakujący też by nie wyszedł gdyby był w zamku) - wtedy żeby wyjść trzeba zburzyć bramę katapultą. Jak na 7 hexie od prawej stoi jakaś jednostka to broniący nie może wyjść przez bramę ani jej otworzyć aby zaatakować(atakujący też gdyby akurat był w zamku). Jak broniący wyjdzie z zamku i stanie na 7 hexie(6 i 5 hex w tym czasie bedzie wolny i brama się zamknie) to jednostka nie może już wrócić do zamku - brama się nie otworzy dopiero, gdy 7 hex bedzie wolny można wrócić .
William Shakespeare
Grunthor /
40.Wiemy że wygrywając bitwę ale posiadając w naszej armii tylko przywołane elementy nasz bohater znika, a co się stanie, gdy nie posiadamy magii ziemi i wygramy bitwę ale posiadamy tylko jednostki które w bitwie zostały zabite, a my je wskrzesiliśmy(jak wiemy jednostki wskrzeszone gdy nie posiadamy szkoły magii ziemi lub mamy ziemie na basic, po bitwie znikają) czy nasz bohater też zniknie?(to samo dotyczy animate death)
tse tse: Pozostanie nam jedna jednostka z tych które mieliśmy w armii - bohater nie zniknie. Czy jednostka która pozostanie musi być najsłabszą? - sprawdżcie kolejność wskrzeszania
Załóżmy że mamy w armi 1 aniola i 20 pikmenow oraz 4 spell poweru, 5 wiedzy oraz ziemie na basic oraz wskrzeszenie. Atakujac np. 3 behemoty nasz aniolek ginie. Czy da sie go ocalic zeby po bitwie nie zniknął?
William Shakespeare
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.08.2007, Ostatnio modyfikował: MiB
Grunthor /
2 nowe pytanka.
William Shakespeare
MiB /
Na prośbę Dragonthana został wgrany backup tego tematu. Zapraszam do dyskusji :)
Pozdrawiam
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.07.2007, Ostatnio modyfikował: MiB
Kumbat /
http://www.legendyheroes.webd.pl/liga/forum/viewtopic.php?t=68
Wielki Finał - Razer vs Black Moses 2-0
Półfinał - Razer vs Ginterlen 1-0
Półfinał - Black Moses vs Dawidu 1-0
Haav Gyr /
(yellow)Temat dostaje status "przyklejony", bo wiedza tutaj zawarta jest najważniejszą częścią tego Forum.
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
Pentacz /
temat się rozwija na PLH w linku kumbata i szkoda go prowadzić na 2fronty poza tym tam jest bardziej czytelnie.
MiB /
@Pentacz: co nie oznacza, że temat nie może tutaj sobie wisieć.
Póki co, od momentu wgrania backupu tego tematu nie pojawiło się żadne pytanie ani żadna odpowiedź, więc wisi on tutaj raczej w celach informacyjnych.
Pozdrawiam
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it.
Nowy zestaw pytań:
1. Czy jednostka zajmująca 2 hexy może wejść w dwie miny jednocześnie?
2. Jednostka zajmująca 2 hexy porusza się w lini prostej (poziomej). Na swej drodze natrafia na ruchomy piasek i zatrzymuje się. Co się stanie jeśli w następnej turze jednostka ruszy do przodu?
3. Pytanie z cyklu ciekawostki: Kto wie kogo grobowiec przypomina grób wojownika?:
http://h3.heroes.net.pl/warriorstomb.jpg
4. Kiedy ważka rzuci osłabienie na wszystkie wrażliwe na magie jednostki przeciwnika? To samo tyczy się klątwy rzucanej przez mumię i czarów ochronnych rzucanych przez żywiołaki.
5. Gramy w sojuszu. Naszym bohaterem wchodzimy do zamku sojusznika, w którym nie ma "schowanego" jego bohatera. Zamek zostaje zaatakowany przez przeciwnika, kto dowodzi batalią?
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.08.2007, Ostatnio modyfikował: Dragonthan
Avonu /
Dragonthan
1. Czy jednostka zajmująca 2 hexy może wejść w dwie miny jednocześnie?
Tak, jeśli miny są nad lub pod jednostką.
Dragonthan
2. Jednostka zajmująca 2 hexy porusza się w lini prostej (poziomej). Na swej drodze natrafia na ruchomy piasek i zatrzymuje się. Co się stanie jeśli w następnej turze jednostka ruszy do przodu?
Też się zatrzyma, gdyż jej "drugi człon" uaktywni pułapkę.
Dragonthan
3. Pytanie z cyklu ciekawostki: Kto wie kogo grobowiec przypomina grób wojownika?:
http://h3.heroes.net.pl/warriorstomb.jpg
A nie był to czasami popularny motyw grobowców w średniowieczu? Jeśli tak, to poprawnych odpowiedzi jest "trochę".
Dragonthan
4. Kiedy ważka rzuci osłabienie na wszystkie wrażliwe na magie jednostki przeciwnika? To samo tyczy się klątwy rzucanej przez mumię i czarów ochronnych rzucanych przez żywiołaki.
Na magicznych równinach (gdzie czary działają na najwyższym poziomie)?
Pipiru piru piru pipiru pi!
Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 29.08.2007, Ostatnio modyfikował: Avonu
Nami /
Witam serdecznie,
czy któryś z Panów miałby czas i chęci aby wszystkie pytania z tego tematu przygotować jako zagadki dla Sfinksa (pytanie, pięć możliwych odpowiedzi z zaznaczeniem poprawnej)? O kontakt w razie zgody proszę osobiście (wszystkie dane są w moim profilu), aby nie robić Offtopica. Moderatorów proszę później o skasowanie posta - dam znać jak się ktoś do mnie odezwie :P
Avonu de Odihs, odpowiedzi prawidłowe. A co do pytania o grób wojownika, to przypomina on dość charakterystyczny grobowiec pewnych rycerzy.
Avonu /
Czyżby chodziło Ci o pewien zakon z wtorkowego filmu Wyspa Przeklęta ("genialne" tłumaczenie)? Przy okazji polecam też obejrzeć grób Ryszarda I - zaś sam motyw pogrzebu z mieczem złożonym na ciele jest dość rozpowszechniony.
Pipiru piru piru pipiru pi!