Imperium

Behemoth`s Lair

Extremalna wiedza o Heroes of Might and Magic III

Permalink

Reldi: Blisko.
Ptakuba: Źle.


Permalink

Firewall?


Permalink

Hell, lecisz w jakieś kulki z tym pytaniem bo jak bozię kocham tu nie da się nic więcej wymyślić. Czary które mogą ODDZIAŁYWAĆ na czarnego smoka to:

* Dispel
* Fire shield (od czaru i od ifryta)
* Slayer (tzn. smok otrzymuje większe obrażenia od jednostki na którą działa ten czar).
* Counterstrike (smok otrzymuje dodatkowy kontratak od jednostki na którą działa ten czar)

Jeżeli nie liczyć takich zaklęć jak Summon boat, Force field, Fly, Dimension door, Waterwalk :) oraz umiejętności jednostek czyli death stare gorgony to na smoka nie działa już NIC.

@Avonu - Firewall nie działa.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.03.2010, Ostatnio modyfikował: Konquer

Permalink

Chodziło o czar Slayer, który bezpośrednio dotyczy smoków ;P


Permalink

Hellburn - a Reldi to o czym niby pisał?! Slayer = Inkantacja Mocy. Poza tym idąc tym tropem, możemy twierdzić, że Smoki nie są odporne na błogosławieństwa, szał, rękę śmierci itd.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.03.2010, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

U mnie Slayer = Pogromca. Inkantacja Mocy to była chyba alternatywna nazwa Modlitwy...
Zobacz sobie opis tego czaru i popatrz na jego korzenie ;).

EDIT:
Pomyłka, Reldi zgadł jako pierwszy.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.03.2010, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Ale to jest bardzo nieścisłe pytanie bo, jak już powiedział Taro, to zaklęcie nie działa konkretnie na smoka tylko na jednostkę która owego smoka atakuje. Równie dobrze to czarny smok nie jest odporny na Błogosławieństwo - bo TEŻ otrzymuje maksymalne obrażenia od pobłogosławionej jednostki. Poza tym Slayer nie służy tylko do wycinania smoków ale także behemotów, aniołów, hydr itd.

Odpowiadając na twoje pytanie:

Hellburn

Czarne smoki nie są odporne na jeden czar. Jaki to czar?

Jedyne zaklęcia które działają na czarnego smoka bez aktywnej Orb of Vulnerability to Dispel oraz Fire shield.


Permalink

Pytanie trochę dziwne. Ale podsunęło mi na myśl własne.

Jakiej wysokości premie zapewnia czar pogromca (inkatancja mocy, slayer)? Czy czar działa tylko przeciw stworzeniom w opisie czaru? Jak działa specjalizacja Coroniusa (zwiększa moc czaru tego)?


Permalink

Czar Slayer zwiększa o 8 atak przeciwko pewnym stworzeniom. Jakie to będą stworzenia zależy od poziomu Magii ognia rzucającego:

* Podstawowy: zwiększony atak przeciwko smokom, hydrom i behemotom
* Zaawansowany: dodatkowo przeciwko aniołom i diabłom
* Ekspert: dodatkowo przeciwko tytanom.

Specjalizacja Coroniusa zwiększa bonus do ataku tego czaru w zależności od poziomu jednostki na który będzie rzucony. I tak dla jednostek:

* 1. poziomu - +4 ataku
* 2. poziomu - +3 ataku
* 3. poziomu - +2 ataku
* 4. poziomu - +1 ataku
* poziomu 5-7 - brak premii.

Czyli czar Slayer rzucony przez Coroniusa zwiększa atak przeciwko smokom, hydrom etc. odpowiednio o 12, 11, 10, 9 lub 8 ataku.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.03.2010, Ostatnio modyfikował: Konquer

Permalink

Takie pytanie jest już zawarte w pytaniu nr. 93
Cała reszta będzie zawarta w nadchodzącym dziale bohaterów w sekcji Heroes 3 ;).


Permalink

Coś prostego.
Rzucenie jakich zaklęć na jedną jednostkę kumuluje się? Oczywiście ofensywnych czarów, ale jakich innych?


Permalink

Oczywiście chodzi o Rozpraszający promień/Morowe powietrze/Distrupting ray.


Permalink

I jeszcze acid breath rust dragona (jeżeli potraktować to jako zaklęcie).


Permalink

Co się stanie, gdy magog, lisz, lub hydra będą miały szczęście?
Co się stanie, gdy przeciwnik ma na sobie magiczne lustro, a nasza jedyna jednostka antymagię?
O ile można przyspieszyć maksymalnie każdą naszą jednostkę (oczywiście nieodporną na magię)? Którą jednostkę można przyspieszyć najbardziej (podpowiedź: chodzi o kumulację czarów (modlitwa i przyspieszenie), artefaktów i specjalizacji bohaterów)?


Permalink

4. Czy Ghulk w ogóle czyta pytanie w tym temacie? ;P


Permalink

Żadno z tych pytań nie padło.
Pytanie o szybkość nie dotyczyło czarów, ani specjalizacji bohaterów, ale konkretnej jednostki - feniksa.


Permalink

Sprzyjający teren +1
Mullich +2
Necklace of swiftness +1
Cape of velocity +2
Expert Haste +5
Expert Prayer +4

Czyli łącznie +15.


Permalink

Tak, podałeś w miarę dobry przypadek ogólny. Dla jednostek pierwszego poziomu specjalista w przyspieszeniu lub modlitwie da o 1 więcej szybkości.
Więc trochę inaczej sformułuję pytanie - który bohater ze specjalnością w jednostkach dodaje im szybkości? Czy któryś wraz z poziomem zwiększy tą prędkość o 4 lub więcej?


Permalink

Wszyscy bohaterowie, prócz bohaterów z Conflux, zwiększają szybkość danej jednostki o 1 punkt. Bonus ten nie zwiększa się z poziomem bohatera.