Imperium

Behemoth`s Lair

Pytania i problemy

Permalink

Witam. Da się może jakoś w edytorze map załadować scenariusz z kampanii? Bo chciałem przejść kampanię ze skrzydłami anioła, a nie wiem czy tak się da.

Permalink

Bodajże jest taki program ResEdit, ale nie wiem czy on w tej sytuacji okazuje się pomocny.

Poza tym, mówisz o drugiej misji kampanii Niech żyje królowa (Long live the Queen)?
Jeśli tak to przejście pierwszej mapy zajmuje dosłownie chwilę. Nie musiałbyś się bawić programami.

Permalink

Programem Resedit można to zrobić, gdyż sam używałem go do otworzenia map z kampanii, kiedy pisałem solucję. Można go pobrać stąd.


Permalink

Broghild, publikowałeś gdzieś tą solucję? Jeśli tak to czy mógłbyś wstawić link? A jeśli nie, wysłałbyś ją ewentualnie na maila? Lubię czytać solucje :D


Permalink

Taro

Broghild, publikowałeś gdzieś tą solucję? Jeśli tak to czy mógłbyś wstawić link? A jeśli nie, wysłałbyś ją ewentualnie na maila? Lubię czytać solucje :D

Prawdę mówiąc zacząłem ją pisać parę dni temu i na razie opisałem 2 pierwsze misje kampanii "Ostrze Armageddonu", resztę zamierzam zrobić w wolnym czasie.


Permalink

Witam!

No więc próbuję przejść kampanie Nie Święte Przymierze i dosłownie wywala mnie do pulpitu. Czy można coś poradzić?

I jeszcze jedno chciałem grać w Might and Magic VII, klikam instaluj i nic nie pojawia się . Szukałem w internecie ale jakoś to nie to co powinno być.

Czy macie jakieś pomysły lub rady bo to przeszkadza mocno w grze.

A i nie ma głosu w animacjach na początku kampanii tylko taki jakby głos małpki.
Jest też problem z premią na start.

Jeśli chodzi o wersje to mam komplet (bez kronik) poszukam jakiś pathy. I w tym błędzie pisze : ResourceManager :: GetSample could not find the ''sfx'' resource ''n1a''.

Permalink

Gaspar

Witam!
No więc próbuję przejść kampanie Nie Święte Przymierze i dosłownie wywala mnie do pulpitu. Czy można coś poradzić?

Przykro mi Gaspar, ale wróżka chrzestna ma wolne, a szklana kula się rozbiła. Jedyne co mogę powiedzieć, to PODAJ WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW! Bo na razie nie mamy co poradzić :). Dopóki nie powiesz nam "w całości", jaki błąd występuje. To prawdopodobnie go nie naprawimy.

Co do M&M VIII, to nie ten dział, i tyle.

Pozdrawiam

Permalink

Ja mam problem z kampanią "Oswobodzenie", po wygraniu ostatniej bitwy w misji "Neutralne wysiłki"(chyba ostatnia mapa kampanii) występuje błąd gry(komunikat systemu windows: "wystąpił problem z aplikacją heroes3.exe i zostanie ona zamknięta"). Po kliknięciu nie wysyłaj pojawia się okienko z napisem: "Instrukcja spod "0x2100d528" odwołuje się do pamięci pod adresem "0x01ce7128". Pamięć nie może być "read"."
Wydaje mi się jednak, że wcześniej(kilka razy próbowałem rozgrywać tę ostatnią bitwę ponownie) było napisane coś o braku jakiejś biblioteki dll...
Jakby co mam oryginalną płytę z extra klasyki(saga Hereos1-3). Proszę o pomoc lub choćby zapis gry z wygraną tą mapką(chciałbym móc zagrać w ostatnią kampanię z podstawki).


Permalink

Mam kilka pytań:
1.W temacie Ektremalna wiedza o Herea 3 SoD znalazłem coś takiego:

Wiedza praktyczna:

Mam Orb of Vulnerability (kula osłabienia), rzucam Blind (oślepienie) na smoki, przeciwnik nie ma Orb of Vulnerability (kula osłabienia) i nie może ich odczarować (eMTi: tylko Dispel (rozproszenie) działa na smoki)
Jeśli my nosimy Orb of Vulnerability (kula osłabienia) to wszystkie czary działają na jednostki (nasze i przeciwnika) wcześniej na nie odporne, ale gdy tę kulę nosi przeciwnik, to my na nasze jednostki nie rzucimy żadnych czarów (na które nasze jednostki są zawsze odporne), oprócz Dispel (rozproszenie) - ma to minimalną zaletę bo np. gdy my rzucimy Armagedon - to nasze jednostki odporne na 4 poziom np.czarne smoki, są nadal odporne, a jednostki przeciwnika nie są i z kolei jego czarne smoki oberwą).

To znaczy że oprócz armagedonu(kiedy to wróg ma kule osłabienia) mogę też rzucać inne czary ofensywne(kula ognia,piorun,klątwa) na jego smoki?

2.Jak punkty morale i szczęścia przelicza się na procentową szanse pozytywnego lub negatywnego efektu.

Permalink

Mariusz Dragon

2.Jak punkty morale i szczęścia przelicza się na procentową szanse pozytywnego lub negatywnego efektu.

Z tego co pamiętam to morale i szczęście bazują na zasadzie:
+1 = 1/24 (około 4,2% szansy na pozytywny efekt)
+2 = 1/12 (około 8,3% szansy na pozytywny efekt)
+3 = 1/6 (około 12,5% szansy na pozytywny efekt)

Z minusowymi wartościami sytuacja jest analogiczna.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.01.2013, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Instrukcja H3, str. 44:

Morale:
+3 = 12,5% szansy na drugą akcję
+2 = 8,3%
+1 = 4,2 %
0
-1 = 4,2% szansy na atak strachu
-2 = 8,3%
-3 = 12,5%

Szczęście:
+3 = 12,5% szansy na zadanie podwójnych obrażeń
+2 = 8,3%
+1 = 4,2 %

Wartości +3/-3 są wartościami maksymalnymi/minimalnymi.


Permalink

Ja mam pytanie dotyczące grania na templu random balance. Według zasad WCL zabroniony jest double built. Jednak wiadomo, że na tych mapach zawsze mamy obok miasta wybranego z fortem drugie miasto tej samej rasy bez fortu. Czy rozbudowa tego drugiego miasta łamie tę zasadę?

Permalink

Nie. Nie łamie. Double build to kluczowa rzecz w ligowych rozgrywkach. Startowałem w jednym turnieju (z marnym skutkiem) organizowanym przez World of Heroes. Nie słyszałem by podwójna rozbudowa była zakazana na Random balance.

Permalink

Zna ktoś jakąś dobrą modyfikację poprawiającą balans w grze?

Permalink

Hm, a co jest według Ciebie niezbalansowane (w rażącym stopniu)? Pomijam Conflux i Nekropolię.


Permalink

No właśnie chodzi mi o Conflux i Nekropolię. Może jest jakaś modyfikacja podmieniająca bezużyteczne umiejętności na bardziej użyteczne, lub pozwalająca na inne rzeczy typu opuszczenie Chatki Czarownicy bez nauki niechcianej umiejętności?

Permalink

Kwestia Confluxu jest w miarę prosta - należałoby po prostu zmienić statystyki i przyrost odpowiednim stworzeniom, ale jak do tej pory nikt nit podjął się tego zadania na poważnie (ja kiedyś próbowałem coś z tym zrobić, ale zrezygnowałem). Jeżeli masz jakieś pomysły w tej materii, mogę podesłać Ci zmodyfikowany plik statystyk (lub możesz zrobić to sam...).

Odnośnie nekropolii - tutaj sprawa może być nieco cięższa. Zależy w jaki sposób byś chciał "naprawić" tą frakcję.

Odnośnie umiejętności - to już nie kwestia balansu. I z tego co się orientuję, wszystkie wymienione przez Ciebie opcje znajdują się w WoGu.


Permalink

Co do Confluxu, jedynym problemem są tam feniksy. Z łatwością możesz znaleźć plik, który poprawia ich przyrost (tygodniowo 2 zamiast 4)

Nekropolia jest jaka jest. Na wszelkiej maści grach online jest banowana i nie dopuszcza się gry nią.

Chatki sprawdzaj albo pobocznym bohaterem, albo jak grasz offline to zapisz grę a potem wczytaj jak nie potrzebujesz danej umiejętności.

Permalink

Hellburn

Kwestia Confluxu jest w miarę prosta - należałoby po prostu zmienić statystyki i przyrost odpowiednim stworzeniom, ale jak do tej pory nikt nit podjął się tego zadania na poważnie (ja kiedyś próbowałem coś z tym zrobić, ale zrezygnowałem).

W Hocie Conflux został znacząco osłabiony, ale o podobnych patchach do podstawki nie słyszałem.


Permalink

Mateusz

Co do Confluxu, jedynym problemem są tam feniksy. Z łatwością możesz znaleźć plik, który poprawia ich przyrost (tygodniowo 2 zamiast 4)

Wtedy Conflux zaczyna mocno ssać ;). Samo ograniczenie przyrostu feniksów (btw do 1 nie do 2 ;) ) nie wystarczy tutaj.