Imperium

Behemoth`s Lair

HoMM VI nowości

Permalink

System Reputacji

Haven:
[color=orange]Knight[/color]
[color=orange]Paladin[/color]
[color=orange]Vindicator[/color]
[color=orange]Cleric[/color]
[color=orange]Confessor[/color]
[color=orange]Inquisitor[/color]

Inferno:
[color=orange]Heretic[/color]
[color=orange]Hellcaller[/color]
[color=orange]Chaos Lord[/color]
[color=orange]Warlock[/color]
[color=orange]Demonist[/color]
[color=orange]Pyromancer[/color]

Necropolis:
[color=orange]Ebon Knight[/color]
[color=orange]Bone Guard[/color]
[color=orange]Death Knight[/color]
[color=orange]Necromancer[/color]
[color=orange]Embalmer[/color]
[color=orange]Reaper[/color]

Stronghold:
[color=orange]Barbarian[/color]
[color=orange]Chieftain[/color]
[color=orange]Warmonger[/color]
[color=orange]Shaman[/color]
[color=orange]Earth Shaper[/color]
[color=orange]Storm Caller[/color]

Sanctuary:
[color=orange]Samurai[/color]
[color=orange]Shogun[/color]
[color=orange]War Master[/color]
[color=orange]Monk[/color]
[color=orange]Tide Master[/color]
[color=orange]Flood Conjuger[/color]


Permalink

Tia, Warlock przypomina mi Czarnoksiężnika Chaosu z Warhammera:P.


Permalink

Podstrony z reputacjami zniknęły. Ciekawe czy ma to związek z tym, że nie wyświetlały się poprawnie pod żadną przeglądarką? Teraz pewnie zrugany informatyk naprawia to co wcześniej sknocił i za jakiś czas znowu będziemy mogli cieszyć się tym działem.
Swoją drogą ciekawy pomysł z tą reputacją. Z tego co zdążyłem zobaczyć to w zależności od drogi jaką gracz obierze to dostanie różne talenty. Martwi mnie tylko czy profesje zaawansowane będą zbalansowane. Wszyscy pamiętamy jak to było z alternatywami w H5.


Permalink

No w końcu polska strona o HoMM6 dorobiła się działu z reputacją. Oczywiście jest kilka błędów takich jak zostawienie kilku napisów po angielsku, komunikaty "DON'T TRANSLATE" kilka rozbieżności takich jak tłumaczenie "Vindicatora" raz jako "Egzekutrora", a raz jako "Obrońcę", ale najważniejsze jest to, że w końcu możemy przeczytać opisy po polsku i wszystko wyświetla się po ludzku. Mimo iż nie ma tego wprost napisanego to wnioskuję z opisów talentów, że każda frakcja ma dodatkowo jedną umiejętność wspólną dla wszystkich klas, np. dla Inferna są to Wrota Demonów, a Nieumarli standardowo otrzymują Nekromancję. Teraz jak patrzę to wszystkie zdolności są zdają się być silne, ale część z nich wydaje się być lepsza niż te oferowane przez alternatywną Drogę. Przykładowo nie jestem pewien czy Symbol Chaosu może się mierzyć z Pieczęcią Mocy. Widzę, że Świątynia będzie przypominać Fortecę z H5, jest zdecydowanie nastawiona na defensywę. Tak na marginesie, ich bohaterowie nie powinni być Nagami? Jeszcze tylko powiem, że średnio mi się podoba, że część talentów to na chama przerobione czary takie jak Wskrzeszenie, Boska Interwencja, Słowo Światła, Armagedon. Czy to znaczny, że nie będą one dostępne w formie zaklęć? Jeśli tak to bardzo mi się to nie podoba.


Permalink

Na samym środeczku strony Heroes VI pojawił się niedawno buto ze swojsko brzmiącym napisem Conflux. Po kliknięciu w niego otrzymujemy następującą informację:

"Już wkrótce!

> ZASUBSKRYBUJ BIULETYN MIGHT&MAGIC, ABY OTRZYMAĆ POWIADOMIENIE O UDOSTĘPNIENIU TEJ ZAWARTOŚCI"

Jak myślicie, o co tu chodzi?

FUSION DANCE!

Oho, sam znalazłem odpowiedź, była na ubisoftowym forum:

Ubi_Irina

What’s the Conflux?

The Conflux will extend your experience and allow the whole community to be part of the game:

• Create your online profile, share and compare your achievements and progress

• Check out the latest Might & Magic news and chat directly within the game

• Manage and customize your heroes and weapons online

• Unlock exclusive bonuses

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 29.06.2011, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Uprzedziłeś mnie :P Znaczy się ja nie miałem takiej profesjonalnej odpowiedzi z forum Soft: Ubi, ale taką z autopsji. Teraz po becie widzę, że jest to jakiś system kontroli udogodnienia użytkownikom. Dali takie udogodnienia jak zapisywanie postępów na profilu internetowym, dostęp do newsów i kontakt ze społecznością fanowską, by pod tym pretekstem patrzeć graczom na ręce uczynić rozgrywkę jeszcze przyjemniejszą.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.06.2011, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Dzięki za fusion dance :)

A co do tego patrzenia na ręce czynienia rozgrywki jeszcze przyjemniejszą: NIE JEST TO WYMAGANE. Na ww. forum jest wyraźnie powiedziane, że MM:H6 będzie kompletnie działało także offline, więc wystarczy wyłączyć modem, by wyłączyć Conflux ;)
Chociaż sam pewnie najpierw sobie sprawdzę te wszystkie "exclusive bonuses"...

IMO chwała im za brak tej konieczności. Całe to "wymagane połączenie z internetem", jak np. w nowych grach Need for Speed™, jest według mnie kompletnie bez sensu.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 29.06.2011, Ostatnio modyfikował: Kameliasz

Permalink

Wg. facebooka wyszedł jakiś wzbogacony Fankit. Ściągnąłem tę paczkę i nie znalazłem nic nowego prócz tego co już tam jest od kilki miesięcy.
Wiecie coś na ten temat?


Permalink

Tak.
Jakieś problemy z ich linkami - plik powinien ważyć 270 MB, a nie 137 MB.

EDIT:
To chyba durnowaty problem z odświeżaniem strony Ubi - spróbuj może ctrl+f5.
JAKIŚ INFORMATYK W POBLIŻU???


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 14.07.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Sądzę, że po prostu nikt tego linku nie podmienił. Ale obawiam się, że do poniedziałku nic się nie zmieni ponieważ we Francji mają akurat święto narodowe.

Permalink

Patch 1.2
During this week we are planning to relese a patch. Below you can check out what improvements will be made by the M&M team:

Updates

• Access to the first Stronghold campaign map
• Changes in the main menu
• Once they reach enough reputation points Avatars no longer need to go back to a town for selecting a reputation class. The hero window has changed: you can switch between reputation and creature information panels.
• Icons of abilities in the ability tree now reflect their reputation
• Numerous bug fixes

Balance changes

General Changes:

• In multiplayer games Reputation points gained are multiplied by the experience modifier
• Pursuing a fleeing creature will give 8 blood points instead of 5
• First reputation level requires 250 tears or blood points
• Several week effects have been reduced (almost all effects will be reduced later)

Ability stat balance and changes:

• Tooltips with exact values added for the abilities
• Several scaling problems have been fixed
• Several ability bug have been fixed
• Necromancy healing power reduced by 45%
• Gating summoning power reduced by 45%

Starting ability balance:

• Handler gives +1 core creature production (instead of +2)
• Kennel Master gives +3 Hell Hound growth (instead of +6)
• Lord of the Vacant gives +2 Lich growth (instead of +3)
• Sister Master gives +3 Sister growth (instead of +6)
• Shaman Master gives +2 Dreamwalker growth (instead of +3)
• Devotee of the Spring gives +2 Spring Spirit growth (instead of +3)

Creature stat balance:

• Core Creature growth in adventure map dwellings are decreased:

o Shark Guard growth decreased by 3
o Coral Priestess growth decreased by 3
o Kappa growth decreased by 3
o Skeleton growth decreased by 3
o Ghoul growth decreased by 2
o Ghost growth decreased by 3
o Maniac growth decreased by 3
o Hell Hound growth decreased by 2
o Succubuss growth decreased by 2
o Mauler growth decreased by 2
o Goblin growth decreased by 4
o Harpy growth decreased by 2
o Sentinel growth decreased by 3
o Crossbowman growth decreased by 2
o Sister growth decreased by 3

• All elite creature basic and upgrade growth changes:

o Deep Naga basic growth increased to 3, upgrade gives +1 growth (previously +2)
o Vampire Knight basic growth reduced to 4, upgrade gives +3 growth (previously +2)
o Tormentor basic growth increased to 3, upgrade gives +1 growth (previously +2)
o Juggernaut basic growth increased to 3, upgrade gives +1 growth (previously +2)
o Centaur basic growth increased to 3, upgrade gives +1 growth (previously +2)
o Griffin basic growth increased to 3, upgrade gives +1 growth (previously +2)

• Kirin:

o Average Damage increased to 55
o Health increased to 255

• Sacred Kirin:

o Average Damage increased to 57
o Health increased to 265

• Fate Spinner Human form

o Average Damage increased to 49.5
o Health increased to 280

• Fate Spinner Spider form

o Average Damage increased to 59.5
o Health increased to 280

• Fate Weaver Human form

o Average Damage increased to 53.5
o Health increased to 300

• Fate Weaver Spider form

o Average Damage increased to 63.5
o Health increased to 300

• Pit Fiend

o Average Damage increased to 52.5
o Health increased to 270

• Pit Lord

o Average Damage increased to 59.5
o Health increased to 280

• Cyclops

o Average Damage increased to 65
o Health increased to 330

• Enraged Cyclops

o Average Damage increased to 65
o Health increased to 350

• Celestial

o Average Damage increased to 51.5
o Health increased to 300

• Seraph

o Average Damage increased to 54
o Health increased to 325

• Phoenix

o Average Damage increased to 59
o Health increased to 220


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 19.07.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Wyprzedziłeś mnie Avonu na ostatniej prostej :( W takim razie dam news zastępczy i powiem, że nasi wschodni sąsiedzi udostępnili kolejny pakiet nowinek z gry. Ściągnąłem też FanKit i część conceptów jest zretuszowana. Między innymi Mizu-Kami dostała na powrót złote precjoza. Być może chodzi o to, by jakoś ją odróżnić od Żywiołaka. Jeśli tak to mam nadzieję, że Blaskami też się zajmą.


Permalink

gram.pl ma już w przedsprzedaży poradnik do H6:
http://www.gram.pl/news_8A3eHOe3_Kup_oficjalny_poradnik_do_Might_Magic_Heroes_VI_w_sklepie_gram_pl.html

Trochę to bez sensu. Gra jest jeszcze w becie. Przechodzi zmiany. A tych potrzebnych będzie jeszcze pewnie z 10. A Ubi się już wzięło za poradnik. Kasa Kasa Kasa. Co to będą za porady jak pewnie pozmieniają się jeszcze statystyki jednostek a może i ich role w walce. Tak samo skille czy /dla przykładu/ cała koncepcja nekromancji itd. Po zbalansowaniu gry taki poradnik może być już mocno nieaktualny. Pewnie będą robić w nim zmiany na bieżąco - ciekawe tylko czy to wyjdzie na plus czy skończy się masa błędów.

A poradnika i tak nie kupię. Nie potrzebuje by ktoś mi mówił jak grać - większy fun dojść do tego samemu :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.07.2011, Ostatnio modyfikował: Kafi

Permalink

Zwykłe naciąganie na kasę. Jak dla mnie to forma oszustwa.

Permalink

Nawet gdyby ten poradnik był aktualny za nic bym go nie kupił. Oficjalne poradniki pisane są przez noobów i potem mamy opisane totalne bzdury. Nie, nie przesadzam. Wystarczy poczytać opisy zamków w "poradniku" do choćby takiego Heroes III. Ręce opadają.

Poza tym mamy fora, strony itd. Porady dobre, sprawdzone (najczęściej) i za darmo. Więc niech się schowają ze swoim poradnikiem. Aczkolwiek idioci na pewno kupią :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.07.2011, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

Jako, że w HC już podano opisy Ashy i Urgasha to pozwolę sobie na małe tłumaczenie dzisiejszego zestawienia Ład vs Chaos.
[color=#3465A4]Asha, Smok Ładu[/color]
Ona jest jest boginią stworzenia, matką Czasu i Przestrzeni, trzytwarzową ikoną narodzin, życia i śmierci.
Ona stworzyła świat i zrobiła sześć Smoków Zywiołów, by nad nim panowały.
Ona kontroluje przeznaczenie śmiertelników, obraca kołem fortuny, opiekując się ich losem od momentu ich narodzin przez całe ich życie aż do momentu ich śmierci.
Asha jest bardzo ostrożna i pozostaje neutralna. Nie staje po stronie złych czy dobrych czy to Krasnoludy, Elfowie czy Orkowie. Cały świat jest jej dziełem.
Jednak jest całkowicie przeciwna Chaosowi zawartemu w jej szalonym bliźniaczym bracie oraz jego opętanych potomkach, Demonach.
Po Wojnach Stworzenia, Asha wycofała się do swojego schronienia na Księżycu, by odpocząć i zregenerować siły.
Księżyc jest kokonem, który wytworzyła wokół siebie i stanowi on obraz Kosmicznego Jaja, symbol upływającego czasu, ostatnie miejsce, gdzie Smoki mogą odpocząć oraz bramę do piekła (skąd pochodzą wszystkie duszę i wrócą po śmierci).
Asha nie posiada odrębnego kultu. Ona jest ponad to, chociaż istnieją Biali Tkacze, Ślepi Bracia oraz Ciche Siostry pomagający kobietą podczas porodów, zrozumieć wróżby i przygotowują ceremonie pogrzebowe (pracujący jako położne, wróżbici i jako starości pogrzebowi).
Uwaga: Nekromanci obrali Ashę jako swojego patrona, ale ich moce i wizja Ashy są błędne i stanowią wypaczenie jej natury.
Trzy twarze Ashy
Święta - Przeznaczenie, Sprawiedliwość, Przyszłość - Kwadra
Święta Ślepa Dziewica jest zwiastunem przeznaczenia, tkająca tu i teraz, niewidzialna, by wszystkie stworzenia wypełniły swoje przeznaczenie. Ona jest "Ręką", która może chwycić kogoś, by go uratować lub zabić.
Matka - Życie, Stworzenie, Teraźniejszość - Pełnia
(Zawsze ciężarna) Matka widzi wszystko jako jej dzieło i dzieci. Poprzez danie życia nadaje kształt chaosowi i sens istnieniu. To ona wysłała pierwsze Smoki z nicości i stworzyła wszechświat i pomaga mu się rozrastać. Ona jest "Serce", bezwarunkową miłością i przebaczeniem dla wszystkich, dobrych i złych.
Wiedźma - Śmierć, Zniszczenie, Przeszłość - Nów
Wiedźma jest symbolem Śmierci. Stara i szpetna przecina nić życia. Ona jest "Głową" obdarzoną pogodą ducha, sprytem oraz wszechwiedzą.
Symbole
Księżyc. Liczba Trzy (trzy aspekty), Osiem (kształt Klepsydry) oraz Lemniskata (symbol Nieskończoności).
Wygląd
Asha jest gigantycznym uskrzydlonym smokiem ze szlachetnymi kształtami pełnymi gracji jakie należą się Cesarzowej i Matce Smoków Żywiołów. Jej łuski są ostre, a nie okrągłe, idealnie symetryczne, pozornie nieskomplikowane, ale całkowicie uporządkowane. Jej skóra jest głęboko czarna jak pustka kosmosu, ale rozbłyskuje ona miriadami gwiazd tworzącymi mikroskopijne konstelacje. Jej oczy świecą miękkim srebrzystym światłem, ale potrafią wybuchnąć jak supernova.
Jej skrzydła mają taką rozpiętość, że wydają się zwykłemu człowiekowi nieskończone.
[color=#CC0000]Urgash, Smok Chaosu[/color]
Smok Chaosu jest "surowy i nieposkromiony", pierwotny Chaos przejawia się w jego niespożytej energii i nieskończonej różnorodności kształtów.
On jest żarłocznym i nienasyconym wężowatym smokiem pożerającym własny ogon.
Jest on ojcem chęci Zniszczenia, frenetycznych Mutacji i pełzającego Szaleństwa.
Dodatkowo jest on protoplastą Demonów.
Urgash jest całkowicie nieprzewidywalny. Jego "logika" wymyka się spoza rozumowania śmiertelników. Jednego dnia może oszczędzić, by następnego zabić. Może przejść od śmiechu do łez w kilka sekund. Z okrutnego stawać się łagodnym etc.
Dawno temu, został wygnany do Sheoghu w samym sercu Ashanu. Jednak w tym więzieniu zamieszkały także demony dążące do spełnienia wszystkich swoich pragnień.
Symbole
Liczba Zero, Krąg (Pierwotna Pustka, Ouroboros, Koło Fortuny, perfekcja obrotu i statyczność ruchu etc.)
Wygląd
Urgash jest kolosalnym uskrzydlonym smokiem z poskręcanym ciałem ciągle zmieniającym kształt. Jest to widok potworny i niemal niemożliwy do opisania. Jego grube czarne łuski wydają się być wykonane z ciekłego i gorącego metalu.
Z jego ciała nieustanie wyrastają z jego ciała, by ponownie zostać wchłoniętymi. Ciągle odnawiana krew wypływająca z jego ran jest toksyczną mazią niszcząca wszystko co wejdzie w kontakt z nią.
Ciało Urgasha zdaje się być otoczone lepką mgłą jego "sztucznej" rzeczywistości.
Jego paszcza jest wypełniona wieloma rzędami ząbkowanych zębów i może ją otworzyć do niewiarygodnej szerokości. On jest naprawdę nienasyconym pożeraczem światów.
Po wiekach uwięzienia w wrzącym sercu Ashanu jego oczy jedynie odzwierciedlają jedynie ból, obłęd, głód i nienawiść.


Permalink

Dawno nikt tutaj nie pisał, więc trzeba nieco odkurzyć ten temat.
1. Koledzy zza wschodniej granicy udostępnili poradnik do H6. Nie jest to wersja końcowa przez co nie jest jeszcze kompletna, ale naprawdę robi wrażenie. Jakby ktoś pytał to tutaj jest link bezpośredni do manuala.
2. Ubisoft wypuścił uaktualniony poradnik dla twórców map.
3. Puppetworks udostępniło na swoim kanale zwiastun H6 przedstawiony z nieco innej perspektywy.
4. W Internecie pojawił się ten oto szkic Nekropolii, być może jest to projekt stworzony na potrzeby nowego Okna Zamku.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.11.2011, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Zapraszam wszystkich do odnowionego działu Jaskini poświęconego broniom rodowym, gdzie znajdziecie ich opisy oraz dostępne umiejętności. Za wszelkie błędy w tłumaczeniu (a jest ich parę) odpowiada polski oddział Ubisoftu...

Permalink

Na fecebooku pojawił się post z informacją o patchu 1.2

Data wydania - planowana na rok 2011

Co poprawia patch:

Najważniejsze błędy:
Tydzień plagi
Bronie dynastyjne
Umiejętności jednostek
skrypty
lokalizacje

Poprawki AI zarówno na mapie bitewnej jak i na mapie taktycznej
Wsparcie dla sprzętu marki Intel
Zmieniony balans jednostek

Ekrany miast najwcześniej w patchu 1.3

link do wypowiedzi na facebooku

http://www.facebook.com/notes/might-magic/patch-12/325862630773041