Ehh, no działa tylko, że mam grać w oknie?:(
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.03.2010, Ostatnio modyfikował: Filus
Ehh, no działa tylko, że mam grać w oknie?:(
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.03.2010, Ostatnio modyfikował: Filus
Witam!
Mam problem z mapą "Dzień Świstaka" zamieszczoną w Jaskiniowej Krypcie (H3 / WOG). Mapa się ładnie ładuje i można grać bez problemu, natomiast po wykonaniu save'a podczas gry na tej mapie nie można go następnie wczytać bo gra się wysypuje.
Czy wam też tak się dzieje? Wszystkie inne mapy mi działają normalnie. Próbowałem tę mapę odpalać zarówno w najnowszym H3/WoG jak i H3/SoD. Zawsze z tym samym efektem.
Choć nie sądzę by to była wina sprzętu to dla ciekawskich dodaje info o systemie:
Windows XP Home Edition SP3
Intel Atom 1,6 GHz
1GB RAM
Intel Express 945 (pamięć grafiki: 128MB)
Ascendent - Na najnowszej wersji WoGa ta mapa powinna normalnie działać...
Może WoG źle Ci się zainstalował...?
(z pliku allinon1 czasami źle się instaluje...Ja wolę instalować z pewnej paczki
(In.The.Wake.of.Gods.3.58f.+.Dodatki.(by.Kolumb).exe) (Podaje nazwę, bo nielegalnych plików tam nie ma :) )
pobranej z internetu - 100% pewności.Być może chodzi tu o wersję archiwizera...
BTW: Ten plik może być pobrany dobrze, i w całości, a i tak WoG może źle się zainstalować..)
Pod SoD-em nawet tego nie uruchamiaj, bo to przecież mapa do WoGa ;)
Swoją drogą, to bardzo dziwne, bo mapa nie posiada skryptów, więc nie powinna sprawiać problemów.
BTW:Fajny avek :p
Na You Tube znalazłem filmik, który przedstawia nowy wygląd nekropolii i lochów. Pytam więc, czy istnieje do tego jakiś mod? Może ktoś z was widział już coś takiego... W każdym razie, moim zdaniem wygląda to świetnie!
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.06.2010, Ostatnio modyfikował: Broghild
Opis - "Design for Necropolis and Dungeon factions from Heroes 3 Beta."
Czyli szczerze wątpię, żebyś znalazł...
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.06.2010, Ostatnio modyfikował: Tilogour
Nie wiem czy już gdzieś ktoś o tym pisał, bo niezmiernie ciężko jest mi przebrnąć przez wszystkie pytania i problemy, więc jeśli się powtórzę to przepraszam.
Wczoraj po raz pierwszy zagrałem przez hamachi z kolegami i tu moje pytanie: istnieje jakaś możliwość w grze, dzięki której będąc w jednym sojuszu z kolegami będę mógł oglądać ich walki?
Z tego co wiem to nie ma takiej możliwości.
Posłuszny wyżej nademną stojącym przenoszę posta z inszego działu.
Dobry dzień ;)
Piszę tutaj albowiem chicałbym was zapoznać z dość niecodzienną sytuacją.
Mapa: Książęta Kupców (sojusz)
Rozmiar: M
Ilość graczy: 4
Forteca + Lochy vs. Forteca + Lochy
[niebieski i fioletowy (kolega i ja) oraz czerwony i zielony (CPU)]
Podczas gry z moim kolegą w Heroesa z numerem 3 doszło do dość ciekawych anomalii.
Wszystko zaczęło się od tego:
http://yfrog.com/5nbohaterowiep
Wynikiem tegoż to wybryku była seria różnorakich wydarzeń.
Na załączonym obrazku widzimy bohatera mego kolegi (niebieski - Solmyr) sterowanego przez komputer (czerwony). Warto nadmienić, że mój kolega wykonywał pełne ruchy, a ta dziwna sytuacja miała miejsce po zakończeniu mojego ruchu (fioletowy).
O dziwo, nie miało to związku z całym zaprzęgiem bohaterów mego znajomego acz jedynie Solmyra, który można było by rzec, był wspólnym bohaterem (czerwony, niebieski)
Żebyście się nie pogubili, powiem tak: Kolega rusza się swoim Solmyrem, kończy ruch. Następnie swój ruch wykonuję ja. Gdy kliknę klepsydrę, przychodzi pora na czerwonego gracza, który rusza się swoimi postaciami oraz Solmyrem mojego kolegi.
dziwne, nieprawdaż?
Co ciekawe, gdy gracz czerwony (CPU) wykonywał ruch Solmyrem (Solmyr oczywiście był pod niebieskim sztandarem) był sojusznikiem drugiego gracza CPU - Zielonego (Mógł wchodzić do jego zamku etc.). Gdy natomiast ruch przechodził z powrotem na mego przyjaciela stawał się on na powrót wrogiem zielonego.
Na powyższym screenie możemy zaobserwować, że gracz czerwony (CPU) wszedł Solmyrem jako sojusznik do zamku gracza zielonego. Czerwony swój ruch zakończył właśnie na zamku zielonego.
...
Nadszedł czas na ruch mego kolegi (Zibi).
Mój kolega jest odwiedzającym w zamku zielonego (garnizon był zajęty przez jednostki gracza CPU). Nic się nie dzieje. Jednak gdy dochodzi do próby zobaczenia miasta...
... Szczęki nam opadły!
Kolega stanął do starcia z... Samym sobą. Dokładnie te same jednostki, ten sam bohater i jego statystyki.
http://yfrog.com/16solmyr1p
http://yfrog.com/easolmyr2p
Jakby tego było mało, można zauważyć, że obydwa Solmyry były z pod niebieskiej flagi i Zibi mógł się poruszać obydwoma.
Po wygranej walce jednego z bliźniaków, otrzymuje on dokładne kopie własnych artefaktów :) A ponad to okno z artefaktami pojawiło się dwa razy z czego za drugim razem jednego artefaktu brakowało a kolejność otrzymanych przedmiotów była zmieniona.
http://yfrog.com/jbzwycistwop
http://yfrog.com/j2artefaktyp
http://yfrog.com/9gjeszczerazartefaktyp
Po wygranej... Po przegranej... Hmmm... Po wygrano/przegranej walce, Solmyr ginie i znika [*]
Zaistniała też sytuacja (niestety nie posiadamy screenów), że czerwony Solmyrem mego kolegi wlazł do pustego zamku to gdy przyszedł ruch znajomego i on wszedł do zamku nastąpiła walka Solmyra z Solmyrem (tak samo jak w poprzedniej walce) tyle, że tym razem było to oblężenie (spowodowane brakiem jednostek w garnizonie). Kolejną różnicą było to, że tym razem kolega sterował tylko atakującym, natomiast obroną dowodził zielony.
Jako główną przyczynę tych zajść uważam brak jednego Solmyra na mapie (z powodu śmierci, lub od początku gry był tylko jeden, czemu? Tego nie wiem).
Zachęcam do dokładnego przeanalizowania sytuacji i podzielenia się swymi uwagami i spostrzeżeniami.
Z poszanowaniem!
Mateusz & Mateusz (Zibi też ma na imię Mateusz
Post 2:
Mam nadzieję, że was rozczaruję gdyż nie uraczę was tekstem typu: "Sejwy mi się skasowały", "pies mi je zjadł" etc. Bo prawda jest taka, że nie mam psa Sejwy są całe i zdrowe.
Odrazu mówię, że są to zapisy w liczbie trzech, z przypadkowych momentów w grze.
Z tego co żem nie powiedział w poprzednim poście mogę dodać iż:
Gracz CPU - Czerwony, podczas ruchu niebieskim Solmyrem atakuje potwora, walką dowodzi niebieski, a podczas bitwy da się słyszeć muzyka z terenu, nie z walki. Gra fiksuje totalnie.
Taką sytuację zaobserwujecie zapewne na zapisie, z numerem "2"
http://hostuje.net/file.php?id=8218ff6b410980e3f80a6506ea5a0703
*Dla jak najlepszego wczucia się w naszą sytuację grajcie w trybie wieloosobowym (sojusz: niebieski & fioloetowy)
Z góry przepraszam za moje mogące nastąpić nieobecności na forum (mam problemy z internetem).
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 10.07.2010, Ostatnio modyfikował: Mateusz
Rzeczywiście dziwne rzeczy. Moim zdaniem masz jakiś błąd w grze. Moja wersja gry nie pozwala ustawić początkowego bohatera graczowi komputerowemu, po prostu nie mogę tam nic przeklikać. Po drugie, nie mogę ustawić takiego samego bohatera dwóm różnym graczom ludzkim. Twoja gra na to pozwoliła i konsekwencją były te wszystkie różne dziwactwa.
Wczytałem Twojego save'a w grze wieloosobowej i u mnie gra wygląda tak samo jak opisałeś. Wczytałem go w grze jednoosobowej i tutaj również dwóch graczy sterowało niebieskim Solmyrem, ale już nie widziałem jego walk.
Spróbowałem myczek z dymisją bohatera. Przy ruchu komputerowego Solmyra ekran przeszedł w miejsce, gdzie on stał. Tak, stał, nie zniknął. Ale nie miał żadnej flagi. A gra wylazła do windowsa.
Spróbowałem też rozpocząć grę od nowa z Twojego save'a. Zarówno w grze wieloosobowej jak i jednoosobowej gra przypisała komputerowi losowego bohatera - moja wersja ma zabezpieczenia przed dublowaniem.
To tyle ode mnie.
Pozdrawiam.
Jestem szczęśliwym posiadaczem Złotej Edycji - Sagi 1-3 (za 30 zł.)
Nie tylko ty nie możesz tam nic klikać... Bohater komputera jest losowy, a że trafiło na Solmyra to czysty przypadek.
Ciekawe jest jednak to, że już kiedyś miałem taką sytuację (nawet o niej pisałem w Ekstremalnej wiedzy), chodziło o to, że ja i jeden z CPU mieliśmy Ivora. Tyle, że wtedy nie poniosło to za sobą żadnych konsekwencji. Zwyczajnie dwóch Ivorów łaziło i tyle.
[Wracając do głównego tematu]
Nie mam pojęcia dlaczego teraz gra tak sfiksowała, bądź co bądź, owy błąd przysporzył mnie i znajomemu wiele okazji do szczerego śmiechu i uśmiechu.
Pozdrawiam!
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.07.2010, Ostatnio modyfikował: Mateusz
Mateusz
Nie tylko ty nie możesz tam nic klikać... Bohater komputera jest losowy, a że trafiło na Solmyra to czysty przypadek.
Ano chyba że tak. Myślałem, że w jakiś sposób sami tak ustawiliście.
Sprawdziłem u siebie. Włączyłem mapę losową na 8 graczy, wszystkim dałem zamek. Ustawiłem sobie na początkowego bohatera Orrina, reszta wiadomo - losowo.
Rozpoczynałem grę od nowa ze 20 razy, ani razu nie miałem zdublowanych bohaterów, a prawdopodobieństwo, że wszyscy będą różni nie jest znowu aż tak wielkie. Wniosek z tego wysnułem taki, że albo moja gra też strzela takie babole, ale jakoś mi się nie udało w nie trafić, albo mam wersję na takie rzeczy odporne.
Pozdrawiam.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.07.2010, Ostatnio modyfikował: Halom
Heh, na początku mi się nie chciało w to wierzyć, ale jak zobaczyłem, to wątpliwości poleciały w pizxx. Masakra. Szkoda tylko, że nie udało mi się zrobić bitwy z samym sobą. :D Powinniście to zamieścić na Heroes Community. I przydałby się jakiś filmik na yt.
Czy jest możliwość stworzenia zapisu(nagrania)walki pomiędzy bohaterami?
W celu późniejszego odtworzenia.
Możliwość zawsze istnieje...
Ja bynajmniej w najbliższym czasie chętnie nad tym popracuję, zmontuję & opublikuję.
Corwin
Czy jest możliwość stworzenia zapisu(nagrania)walki pomiędzy bohaterami?
W celu późniejszego odtworzenia.
Jest wiele darmowych programów, które umożliwiają nagrywanie dowolnych sekwencji, np.:
Camstudio
oRipa Screen Recorder
Screen2Exe
Wiele innych można poszukać na portalach z programami.
Witam
Mam 2 pytania dotyczące Heroesa 3.
1.Gram z bratem w grę on jako gracz 1 ja jako gracz 2. I jeśli koło niego kręci się gracz sterowany przez komputer to on widzi każdy ruch a jeśli koło mnie przechodzi to ja nie widze i dopiero jak mnie atakuje albo atakuje mój zamek to mam informacje ale to jest za późno. Brat ma czas na cofnięcie się bohaterem a ja nie. Trochę to zagmatwane ale nie mam pojęcia jak prościej to wytłumaczyć :). I tutaj nasuwa sie moje pytania czy da radę zrobić tak żebym ja równiez widział ruch komputera
2. Czy istnieją większe mapy niż XL do heroesa 3 Bo gdzieś takie coś czytałem... Jeżli istnieją to czy mógłbym prosić o podanie linku do jak największej :)
Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.08.2010, Ostatnio modyfikował: Pitruda
Cześć,
1. nie wiem, czy da się zmienić to zachowanie, ale pewnym obejściem jest ponowne obejrzenie tury przeciwnika (znajdziesz w menu po prawej stronie, pomiędzy miastami a bohaterami).
2. z tego co mi wiadomo istnieją, ale tylko do WoGa
Pozdrawiam
Co do pytania 2.: istnieją dwie grupy map określane jako XXL. Pierwsze to mapy maksymalnie rozbudowane, pełne korytarzy, teleportów i ogólnie wszelkiej maści utrudnień, które wydłużają standardowy czas gry. Taką jest np. Ultima.
Poza tym mapy XXL są dopuszczalne, zerknij tutaj.
Wielkie dzięki za szybkie odpowiedzi!!!
1.Szkoda bo takie coś psuje kompletnie gre... Jakby ktoś miał jakiś pomysł oprócz tego co podał MiB to prosze uprzejmie o napisanie. A ja jeszcze dziś zobacze czy ten sposób napisany przez MiB działa tak jak powinien.
2.Field czyli jak ściągne te pliki to wszystkie rozmiary mapy zostana zwększone o jedno oczko Zamiast S będzie M zamiast M będzie L zamiast L będzie XL i zamiast XL będzie XXL dobrze rozumiem
Jeszcze raz wielkie dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
PS. Mam jeszcze jedno pytanie/prośbe. Czy ktoś łaskawy może mi podać nazwe/link do najlepszej mapy multiplayerowej?? Wiem że są gusta i guściki ale chodzi mi o taką gdzie naprawdę najwięcej ludzi ją ściąga. Chciabym żeby była dosyć trudno ale nie pro :) i ogólnie żeby nic nie brakowało . Bo ja zawsze grałem losowe mapy ale niedawno ściągnąłem mapę stworzoną przez jakiegoś gracza i jest dużo lepsza niż te losowe.
Pitruda
Wielkie dzięki za szybkie odpowiedzi!!!
1.Szkoda bo takie coś psuje kompletnie gre... Jakby ktoś miał jakiś pomysł oprócz tego co podał MiB to prosze uprzejmie o napisanie. A ja jeszcze dziś zobacze czy ten sposób napisany przez MiB działa tak jak powinien.
Obejścia nie ma i nie będzie. Kwestia polega na tym, że ostatni gracz żywy odpala koniec tury, czyli de facto koniec dnia. W związku z tym pozostaje on "na ekranie" i to on ma pewne powiadomienia. MiB podał jedyne rozwiązanie - inne wymagałoby grzebania w kodzie gry. Plus dwa problemy (z potencjalnymi rozwiązaniami):
- jeżeli wszyscy ludzcy gracze mieliby symultanicznie widzieć turę przeciwnika, odsłoniłaby się zbyt duża część mapy;
- podział mapy na miniekrany, na których widać oddzielnie ruchy przeciwnika dla każdego z graczy prawdopodobnie by scrashował grę;
2.Field czyli jak ściągne te pliki to wszystkie rozmiary mapy zostana zwększone o jedno oczko Zamiast S będzie M zamiast M będzie L zamiast L będzie XL i zamiast XL będzie XXL dobrze rozumiem
Hmm... To be honest, nie testowałem tego patcha, bo mnie nie interesował, ale po przeczytaniu instrukcji, mapy ulegają następującej konwersji:
36x36 -> 144x144 (S->XL)
72x72 -> 180x180 (M->XXL)
108x108 -> 216x216 (L->XXXL)
144x144 -> 252x252 (XL->XXXXL)
PS. Mam jeszcze jedno pytanie/prośbe. Czy ktoś łaskawy może mi podać nazwe/link do najlepszej mapy multiplayerowej?? Wiem że są gusta i guściki ale chodzi mi o taką gdzie naprawdę najwięcej ludzi ją ściąga. Chciabym żeby była dosyć trudno ale nie pro :) i ogólnie żeby nic nie brakowało . Bo ja zawsze grałem losowe mapy ale niedawno ściągnąłem mapę stworzoną przez jakiegoś gracza i jest dużo lepsza niż te losowe.
Zasadniczo - Celestial Havens, tam masz kopalnię map i ratingi. Osobiście polecałbym wspominaną przeze mnie Ultimę, jako że start jest znośny, masz trochę czasu na opakowanie się i duże połacie mapy to tereny bezpańskie.