Imperium

Behemoth`s Lair

Propozycje miast w H6

Permalink

4 poziom to nie do końca 2 czarodziei. Druid to taki jakby czarujący wojownik, ma w końcu br4ak ograniczeń w walce wręcz i w opisie jest napisane, że jest bardziej odporny od czarodziejki, więc nadaje się również do walki z bliska.


Permalink

Druid czarującym wojownikiem?
No nie - w Uniwersum MM druid to postać wybitnie niewojownicza. Magowie i mnisi w H3 też nie mieli ograniczeń w walce wręcz, a czy nazwałbyś ich wojownikami? Druidzi od zawsze parają się magią i to zarówno jaźni, jak i żywiołów. To druga najbardziej magiczna klasa po czarodziejach.


Permalink

Kto powiedział, że akcja H6 będzie toczyła się w uniwersum MM w końcu w piątce tak nie było, choć tam druidzi też są bardziej magiczni. Chodziło mi o różnice między druidem a czarodziejką.


Permalink

Vinrael

Poziom 1: Awiak-> Awiak Wojownik lub Awiak-> Awiak Szaman
->

Skąd ja to znam...?

Pomyślełem sobie że miasto elfów można rozdzielić na dwa. Pierwsze to miasto Sylywan czyli bez wielkich zmian a drugie miasto to Bastion. To wyglądałoby następująco:
Sylywan
1. Rusałka> Fey - Driada
Strandardowa jednostka złożona człowieka i motyla. Nieliczni wiedzą że są odporne na wysysający krew , atak wampira.
2. Tancerz miecza> Tancerz wojny - Tancerz ostrzy
Elitarna jednostka elfów uzbrojona w dwie bronie.
3. Łowca > Myśliwy -Elficki Strzelec
Elfy to najlepsi strzelcy więc i ich takiej jednostki nie zabrakło.
4. Młody Drzewiak> Stary drzewiak - Drzewiak
Mniejsza forma Drzewców lub Entów. Chodź małe ale potężne. Swoją siłą doruwnują Minotaurom.
5. Druid> Wielki druid - Przywoływacz
Jednostka elficka. Druidzi posługują się magią poliformi i przywołania. Znają się też na magii związanej z naturą i magią piorunów np: Grom czy przywołanie błyskawicy.
6. Pegaz > Boski pegaz - Pegazi jeździec
Pegazy mieszkające w lasach więc łatwo dały się oswoić. Potrafią latać i posiadają potężne nogi które wykorzystują podczas walki oraz podczas galopu.
7. Zielony smok> Rusałkowy smok - Baśniowy smok
Najpotężniejsza jednostka Sylywanu. Zieje ogniem na dużą odległość i latają.
8. Żywiołak natury
Legendarny i baśniowy żywiołak natury. Podczas bitwy rewelacyjnie sprawdza się jako zabójca orków.

Bastion:
1. Wilk> Warg - Wilczur
Leśne wilki to szybkie i postępne istoty więc są w armii elfów
2. Centaur wojownik> Centaur łucznik - Sylwiański centaur
Centaury uzbrojone w miecz i łuk są bardzo potężne.
3. Elficki żołnież> Elficki miecznik - Elficki strażnik
Dobrze wyszkolone do walki bezpośredniej jednostki bojowe elfów świetnie nadają się do walki
z nieumarłymi.
4. Elficki jeździec> Lansjer - Elficki saser
Kawaleria elfów. Lansjerzy uzbrojeni w wspaniałe lanse, zaś saserzy w łuki.
5. Wielki orzeł> Rok - Ptak gromu
Zadomowione u elfów orły dobrze się u nich czują.
6. Biały Jednorożec> Srebrny jednorożec
Znana i lubiana jednostka.
7. Drzewiec> Ent - Mistyczny drzewiec
Wielkie ożywione drzewo. Potrafi zmieść jednym ciosem oddział goblinów.
8. Duch lasu
Legendarne jak żywiołak natury istota zrodzona ze światła i naturalnej mocy drzew.

I to by było na tyle.


Permalink

Osobiście wilk moim zdaniem nie bardzo pasuje do elfów. Oto przykłady na poparcie tej tezy:
1.W H1 do H2 wilki były w twierdzy
2.W MM8 wilki żyjące w Ravenshore były bardzo nielubiane przez ciemne elfy z tego miasta
3.W SIlmarillionie elfowie mieli ostrą kosę z wilkami, że już nie wspomnę o najstraszniejszym z wilków Morgotha - Anfauglirze, którego wdarcie się do Doriathu stało się przyczyną wielu późniejszych zdarzeń.

Już bardziej do elfów pasowałby niziołek.


Permalink

Invictus zrozum, że akcja H6 nie będzie działa się w uniwersum MM tylko prawdopodobnie w (k)Ashanie. To znaczy, że możemy napisać, że wilk jest w Sylwanie.
Ps. Oprócz wilków w twierdzy (H1 H2), są też wilczy jeźdźcy w H3, którzy swoją drogą mogliby być trochę silniejsi.


Permalink

Kanther

Ps. Oprócz wilków w twierdzy (H1 H2), są też wilczy jeźdźcy w H3, którzy swoją drogą mogliby być trochę silniejsi.

Wiedziałem, że o czymś zapomniałem :).


Permalink

Jest, udało się!!! :)
Dziś całkowicie skończyłem jednostki i miasto Sylvan, ale dam je dopiero razem z resztą miast :/ No, ale najgorszą robotę mam za sobą, bohaterowie, budynki, jednostki... a, nie, pomyłka... jeszcze historia i statystyki... Buuuu ;(((


Permalink

Invictus

Osobiście wilk moim zdaniem nie bardzo pasuje do elfów. Oto przykłady na poparcie tej tezy:
1.W H1 do H2 wilki były w twierdzy

TO akurat nie jest reguła, spójrz na Hydre, Roka czy Gargulca.


Permalink

Nie mówiąc już o największym podróżniku - centaurze... :)


Permalink

7. Drzewiec> Ent - Mistyczny drzewiec
Wielkie ożywione drzewo. Potrafi zmieść jednym ciosem oddział goblinów.

Czemu zgniatać biedne goblinki? ;P


Permalink

Haav Gyr

Invictus: Osobiście wilk moim zdaniem nie bardzo pasuje do elfów. Oto przykłady na poparcie tej tezy:
1.W H1 do H2 wilki były w twierdzy

TO akurat nie jest reguła, spójrz na Hydre, Roka czy Gargulca.

1.Gargulec - bądź co bądź potwór stworzony przez magów, ale czy są to czarodzieje z fortecy, czy czarnoksiężnicy z lochu - to raczej mało istotne. Poza tym w H3 czarnoksiężnik został powiązany z podziemiami Nighonu, więc wymusiło to pewne zmiany.
2.Rok - przeszedł drogę z zamku czarodzieja w H2 do twierdzy. Dziwna zamiana.
3.Hydra - dawniej zamek czarnoksiężnika, ale jako że w H3 stworzono zamek bagienny, to bardziej pasowała właśnie tam.
4.Wilk natomiast nie kojarzy się chyba zbyt dobrze. Elfowie zwalczali je aż miło. Poza tym główną kosą bastionu jest twierdza, więc takie coś zdecydowanie mniej pasuje, niż tamte zamiany.


Permalink

Invictus właściwie to do elfów wilki nawet pasują. Przecież w H4 były w rezerwacie :).


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.11.2008, Ostatnio modyfikował: Kanther

Permalink

Kanther

Invictus właściwie to do elfów wilki nawet pasują. Przecież w H4 były w rezerwacie :).

Zrzućmy to na karb niedopracowania tej gry :).


Permalink

Nie wiem jak wam ale lochy z Heroes 5 mi się nie podobają. O wiele razy lepsze jest miasto Loch trzeciej wersji ( a nawet z dwójki i jedynki) , Więc czas na mroczne elfy, ich miasta Loch z H5 i coś nowego czyli Obóz. Obóz to nie miasto mrocznych elfów tylko istot połączonych z elfów i pająków(lub ze skorpionami w prypadku Kąsaczy). Zerknij:
Loch:
1. Zwiadowca> Zabójca - Asasyn
2. Wojowniczka> Krwawa siostra - Siostra cienia
3. Jaszczurzy jeździec> Posępny jeździec - Mroczny jeździec
4. Minotaur strażnik> Minotaur topornik - Wielki Minotaur
5. Hydra> Hydra z głębin - Hydra chaosu
6. Mantora> Wiedźma - Dama cieni
7. Zielony Smok> Czarny smok - Czerwony smok
8. Władca cienia
Obóz:
1. Wielki pająk> Tarantula - Czarna wdowa
2. Harpia> Harpia wiedźma - Stara Harpia
3. Złe oko> Belhorda - Obserwator
4. Kąsacz> Kąsacz łucznik - Kąsacz strzelec
5. Korsarz> Korsarz kosynier - Korsarz niszczyciel
6. Widmo elfa> Objawienie - Widmo korsarza
7. Chimera> Mantykora- Minikatora
8. Królowa pająków

Nie chciało mi się pisać opisów więc tylko tak mało.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.11.2008, Ostatnio modyfikował: Sheogard

Permalink

Według mnie trochę za bardzo zamieszałeś ze smokami. W świecie MM (przynajmniej tym stworzonym przez NWC) czarny smok był potężniejszą formą czerwonego, a u Ciebie jest odwrotnie. Z kolei smok cienia to potwór stworzony przez nekromantów.


Permalink

Chyba w Heroes 3. W Heroes 5 Jest taki układ ulepszeń jaki napisałem w swoim poście.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.11.2008, Ostatnio modyfikował: Sheogard

Permalink

Paręnaście postów wyżej został zjechany( innego słowa nie znalazłem) pomysł "owadopolis". Sm pomysł nie jest zły, gorzej z wykonaniem. Sam miałęm zaczątki pomysłu. Więc go szybko skończyłem :) Nie jest to ostateczna wizja i pewnie ulegnie jeszcze zmianie.

Miasto: Wylęgarnia/Ul/Leże
Rasa: Hinnresh - insektoidalna rasa wzorowana na Geonosjanach z 2 części Gwiezdnych Wojen. Są to tkz. zdobywcy wymiarowi- zdobywają inne światy, przekształcają je we własne a podbite ludy asymilują(dosłownie). Całą rasą (rojem) kieruje jeden Nadumysł (skojarzenia z zergami jak najbardziej na miejscu) Jako ,że są mistrzami magicznej mutacji ich armia składa się z różnych eksperymentalnych stworzeń i mutantów.

Bohater: Lord Roju
Zdolność: Egzoszkielet- istoty otrzymują regeneracje i pochłaniają część obrażeń

Poziom 1:
Niewolnik- mięso armatnie, szybkie ale zadaje małe obrażenia i posiada mało Hp
Umiejętności:
-Budowanie- istota może naprawiać mury i tworzyć na polu bitwy coś w rodzajów wałów które blokują przejście i osłaniają przed ostrzałem
Ul. Robotnik
Umiejętności:
-Budowanie
-Spustoszenie- gdy istota podczas ataku zabije jedną istotę zadaje drugi cios.

Poziom2:
Spaczony- niska obrona, dobry atak typowy średni strzelec. Spaczeni powstają z humanoidów których wyłapali Hinnresh. Wytwarzają się u nich specjalne gruczoły kwasowe.
Umiejętności:
-Strzelec
-Korozja- każdy atak tej istoty zmniejsza obronę celu
Ul. Przemieniony
Umiejętności:
-Strzelec
-Korozja
-Kwasowa Krew- kiedy istot ginie zadaje obrażenia od kwasu.

Poziom3:
Armadilo- szybkie i zabójcze owadopodobne stwory. Jako jedyne związane są sojuszem z Hinnresh.
Umiejętności:
-Szał
-Ukąszenie- jeżeli istota sąsiaduje z ofiarą którą atakuje sojusznik ta zaatakuje
Ul. Dzikie Armadilo
Umiejętności:
-Szał
-Ukąszenie
-Trucizna

Poziom4:
Truteń- Strażnicy rojów; silni, szybcy ale wrażliwi na obrażenia
Umiejętności:
-Latanie
-Uniki- jest szansa ,że istota zaatakuje nie odnosząc kontrataku
-Odporność na Spowolnienie
Ul. Myrmarcha
-Latanie
-Uniki
-Odporność na spowolnienie

Poziom5:
Umbrawy Gigant- gigantyczne połączenie owada i małpy. Niezwykle mocno opancerzony ale powolny.
Umiejętności:
-Szał
-Przerażenie- istota kiedy atakuje może przerazić przeciwnika który traci kolejkę i ucieka
-Postawa Obronna - Istota nieruchomieje, zadaje większe obrażenia i zawsze kontratakuje. Kiedy się poruszy traci ten bonus
Ul: Umbrawy Kolos
Umiejętności:
-Szał
-Przerażenie
-Postawa Obronna
-Roztrzaskanie - istota może niszczyć mury

Poziom6
Marual- istota mojego pomysłu wzorowana na Wojnie Światów; Wielkie, powolne wynaturzenie zadający poważne obrażenia.
Umiejętności:
-Strzelec
-Brak ograniczeń w walce wręcz
- Atak w czasie ruchu- kiedy ta istota mija wrogą jednostkę atakuje zadając część bazowych obrażeń
Ul. Wielooki Marual
Umiejętności:
-Strzelec
-Brak ograniczeń w walce wręcz
-Atak w czasie ruchu
- Równoczesny atak- istota atakuje kilka celów ( w tym przypadku 3)

Poziom 7:
Sheroshe- zmutowany przedstawiciel Hinnresh; Wielki ,zadający wielkie obrażenia potwór. Duży ruch ale porusza się prawie jako ostatni.
Umiejętności:
-Lata
-Przyspieszenie- istota zwiększa swoją inicjatywe
Ul. Sheroshe Gladiator
Umiejętności:
-Lata
-Przyspieszenie
-Podwójny atak

Poziom 8:
Władca Roju- słaby,powolny czarodziej; Nadrabia wielką ilością many, potężnymi zaklęciami i śmiercionośnymi zdolnościami
Umiejętności:
-Istota magiczna
-Nadumysł- istota zapewnia sojusznikom odporność na czary umysłu
-Władca umysłu- istota potrafi miażdżyć wrogów samą siłą umysłu. Zdolność można używać dopóki jednostka nie sąsiaduje z przeciwnikiem.
Ul. Władca Umysłów
Umiejętności:
-Istota Magiczna
-Nadumysł
-Władca Umysłu
-Magiczna Pijawka

Zdjęcia próbujące zobrazować jednostki:
Hinnresh:http://mushizukan.hp.infoseek.co.jp/image/mushi/geonosian.jpg
Armadilo ( to w lewym dolnym rogu):http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=60371
Marual( powinno być bardziej organiczne... ale cóż...):http://www.sc2blog.com/wp-content/uploads/2007/06/colossusconcept.jpg


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.11.2008, Ostatnio modyfikował: Shaggy

Permalink

Fajny pomysł ale ja bym dał takie jednostki jak wyrośnięta Modliszka czy olbrzymia mucha czy pszczoła. Jednostka SPACZONY jak to by wyglądało?


Permalink

Wychudzony humanoid z szeroką zębatą szczęką. Sylwetka jest przygarbiona a długie ręce sięgają mu do ziemi. Z obu stron karku wyrastają mu dwie "trąbki" gdzie znajdują się gruczoły kwasowe. Oczy ma żółte ,nieobecne , ubrany jest w łachmany. Ma też długie, tłuste czarne włosy