Imperium

Behemoth`s Lair

Najgorsze jednostki

Permalink

To jest taki zamek???


Permalink

<<< Czyta pytanie, łapie sie za głowę i upada, powoli wstaje i odpowiada... >>>
Myślałem, że sprawa z Forge była tak głośna że nie ma wątpliwości... Jednak co do tego miasta trochę za długo by tłumaczyć, tu jest wszystko: http://www.acidcave.net/forge.php
Krótko, miało to być futurystyczne, zaawansowane technologicznie miasto, które usunięto. Kiedyś byłem przeciwko Forge, teraz wiem że się myliłem, Forge jest jak najbardziej na miejscu...

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.04.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Przeczytaj sobie moją datę rejestracji i się nie dziw że o tym nie słyszałem.

Permalink

@Fentrir... Jak usłyszałem o Forge, to się "ździebko" przeraziłem...
"Jak to mechaniczne ludki w Heroes? Jak oni powstali? UFO ich przysłało? Przecież to nie na miejscu...
Troszkę zmądrzałem i doszłem do wniosku, iż nowoczesne miasto mogło by być dobre, jeśli:

a) Będzie dobrze wykonane.
b) Nie będą w nim jakieś (przepraszam) pierdoły z piłami łańcuchowymi, ani tym podobnego badziewia.
c) Jednostki będą wyglądać przyzwoicie.
d) [color=yellow]WSZYSTKO[/color] będzie odpowiednio zbalansowane!

Jednak to miasto Forge z trójki i tak było skazane na klęske. Dlaczego? Sami sobie odpowiedzcie...

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 8.04.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf

Permalink

Ynaf

@Fentrir... Jak usłyszałem o Forge, to się "ździebko" przeraziłem...
"Jak to mechaniczne ludki w Heroes? Jak oni powstali? UFO ich przysłało? Przecież to nie na miejscu...
Troszkę zmądrzałem i dosłem do wniosku, iż nowoczesne miasto mogło by być dobre, jeśli:

a) Będzie dobrze wykonane.
b) Nie będą w nim jakieś (przepraszam) pierdoły z piłami łańcuchowymi, ani tym podobnego badziewia.
c) Jednostki będą wyglądać przyzwoicie.
d) [color=yellow]WSZYSTKO[/color] będzie odpowiednio zbalansowane!

Jesteś kolejnym, który wcale a wcale nie zna świata M&M. Polecam przeczytać całą historię (do znalezienia na acidcave).

Ynaf

Jednak to miasto Forge z trójki i tak było skazane na klęske. Dlaczego? Sami sobie odpowiedzcie...

Bo ludzie to ignoranci nie potrafiący wysilić mózgownicy (bez konkretnych przykładów - ogólnie).


Permalink

Hell

Jesteś kolejnym, który wcale a wcale nie zna świata M&M

Dlatego, nie wypowiadam się na forum o uroczym nazewnictwie M&M... Oczywiście, że poczytam.... Jak tylko dostanę się do groty...

Permalink

Ynaf, widziałeś screeny Forge'a na tym Acidacave? Niestety są tam:

Ynaf

pierdoły z piłami łańcuchowymi

To nie pasuje do HoM&M'a. Wtedy musieli by go przechrzcić na HoS&M. Heroes of Steel and Magic.
I zamiast Forge'a dali Confluxa. Trochę bardziej klimatyczne, ale widać było że to był (udany) skok na kasę - w końcu już wtedy 3DO i NWC mieli problemy z mamoną.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.04.2008, Ostatnio modyfikował: Kameliasz

Permalink

Kolejny egoistyczny śmiertelnik, który nie zna fabuły...
Forge pasuje do Heroesa. Pasuje. Pasuje. Pasuje!
Warto trochę poczytać, nie tylko stronę, ale też forum AC. Zagraj też w MM7 ciemną stroną mocy i poczytaj teksty.


Permalink

Ręce opadają....
Po 1. Heroes of Might and Magic i Might and Magic to TEN SAM ŚWIAT, TE SAME REALIA, TO SAMO UNIVERSUM.
Po 2. Forge PASUJE do tego świata czy tego chcecie czy nie.
Po 3. Przy waszej aktualnej sytuacji. NALEGAM abyście przeczytali historię M&M.


Permalink

[color=yellow]A mnie też zaraz opadną, jak dalej będziecie toczyć ten offtop, bo wtedy w ruch pójdą nożyczki, a mam złych humor więc jestem niebezpieczny z ostrym narzędziem.[/color]

Kameliasz i Ynaf radze iść za radą i poczytać troche, o świecie herosów.


Permalink

Kameliasz

Haav Gyr - no problemo, poczytam. Ale w M&M nie zagram.

a wcześniej napisałem:

Hellburn

Po 1. Heroes of Might and Magic i Might and Magic to TEN SAM ŚWIAT, TE SAME REALIA, TO SAMO UNIVERSUM.

Nikt Ci nie każe grać w M&M, ale realia tego świata by się przydało znać, zanim zaczniesz wypowiadać się o The Forge.


Permalink

1.Diablik (inferno)
2.Zombie (nekropolis)
3.Zjawa (nekropolis)
4.Pegaz (bastion)
5.Żywiołak ziemi (conflux)
6.Mantikora (lochy)
7.Smok cienia (nekropolis)

W walce na 6. poziomie do końca liczył się cyklop, ale bądź co bądź strzela. Jak to się stało, że nei ma tu żadnej jednostki cytadeli?

Permalink

@Morhad
Nie ma tu jednostek Cytadeli, bo są one po prostu dobre :P
Jedynie Bazyliszek przeciętny - wg mnie dużo gorszy od Pegaza, w sumie razem z Demonem i Meduzą najsłabsze jednostki 4 levelu. Chyba że bierzemy jeszcze pod uwagę koszt budowy to zastanawiał bym się nad Ogrami (które są mimo to rzeźnikami).
Drugą słabą jednostką Cytadeli - i najsłabszą IMO na 6 lvl jest Wiwerna, jednakże tu należy brać pod uwagę fakt, że jest możliwe postawienie jej siedliska nawet pierwszego dnia i że jest jedna z tylko 2 jednostek latających w tym zamku. No i w podstawowych zasadach można jej dużo dostać z "tych budynków w których się walczy z ważkami" :D

Co do pozostałych poziomów to chyba mój wybór będzie standardowy:
1) Chochlik
2) Zombie
3) Zjawa
5) Pit lord (ale duży damage i ciekawa umiejętność) / Monk (ale strzela) / Dżin (ale czaruje i lata)
7) Kościany smok. Nawet Feniks ze zmniejszonym przyrostem jest od niego dużo lepszy

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.04.2008, Ostatnio modyfikował: PenTus

Permalink

1) Chochlik
2) Zombie
3) Zjawa
4) meduza (beholdery są lepsze! Poza tym jeśli nie masz wozu z amunicją nie powalczysz nią długo!)
5) Zywiołak ziemi oraz monk (Zywiołak ziemii- bez komentarza. Monk- arcymag z 4 poziomu jest od niego lepszy, a to o czymś świadczy, jednak, jak to powiadają, w grupie siła!)
6) Chimera- o matko! Coś takiego to powinni zakazać, brak mi słów, ale chimerą nie da się grać!
7) Kościany smok. Nawet Feniks ze zmniejszonym przyrostem jest od niego dużo lepszy

Permalink

Ynaf - na przyszłość nie kopiuj gadek kogoś innego :P
Tak, wiem, od tego są moderatorzy, ale po prostu nie mogłem się powstrzymać x]

@Fentrir - poprawiłem. Happy? :P

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.04.2008, Ostatnio modyfikował: Kameliasz

Permalink

Kameliasz

Yanf

Chyba Ynaf... (Wiem, wiem, mała literówka, czepiam się ;) )
A teraz powracając do tematu:
1. Chowaniec - niby kradnie mane, ale w małych ilościach i tylko gdy wróg czaruje. Ogólnie małe obrażenia i słaba obrona.
2. Zombie - Zbyt wolne, aby odegrać znaczącą rolę w walce. Ale kiedy przychodzi obronić zamek, to może...
3. Upiór - słabe obrażenia, obrona także, regeneracja i kradzież many nie rekompensuje tych atutów.
4. Jeździec pegaza - lata i jest szybki, ale obrażenia przeciętne, obrona raczej słaba, szybko giną, gdy wprowadzi się je do walki.
5. Żywiołak Ziemi - Gdyby nie ta niska szybkość... A i specjalnych zdolności za bardzo nie ma.
6. Trudny wybór, Wiwerna lata, ale ogólnie to statystyki nie za ciekawe, a z kolei do siedliska Cyklopów szybko nie dojdziemy...
7. Kościany Smok - jak na 7 poziom za słabo. Postarzenie rzadko wychodzi, mamy jeszcze możliwość lotu, ale za małe obrażenia. I obrona.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.04.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

@ Kameliasz
Akurat z tym kopiowaniem to chyba chodziło o coś w stylu: "zgadzam się z przedmówcą" :D

Poza tym chciałem jeszcze nadmienić, że chyba żywiołaka ziemi na 5 levelu nie powinniśmy brać pod uwagę, bo przecież dobrze wiemy jak się ma sprawa elementali w tym zamku i ich "zbalansowania".
I jeszcze chciałem dodać, że zgadam się z przedmówcą, że cyklopów to się za szybko nie wybuduje, zwłaszcza, że trza by to było zrobić kosztem behemotów...

Permalink

@ PenTus
To czemu Ynaf nie napisał "zgadzam się z przedmówcą" tylko zbeszcześcił twoje prawa autorskie? :P

Co do cyklopów i hierarchii poziomowania żywiołaków to zgadzam się z przedmówcą.
lol

@ Ynaf - dlaczego wg ciebie Obserwatorzy są lepsze od Meduz? Mówimy tu o ulepszeniach (tak sądzę) a Królewska meduza ma przecież zdolność "brak ograniczeń w walce wręcz". Tak, wiem, tak samo jak obserwatorzy, ale zauważ, że jak już dojdzie do zwarca i grasz Lochem przeciwko potencjalnie dobrym frakcjom (Bastion itepe) to szansa na zamianę w kamień jest spora (zauważyłem - jeśli to nie jest zbieg okoliczności - że Meduzy i Bazyliszki zamieniają w kamień częściej podczas walk z Zamkiem, Bastionem i Fortecą).

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 15.04.2008, Ostatnio modyfikował: Kameliasz