Avonu de Odihs:
Po pierwsze można przesyłać karawany między miastami. Po drugie ogólnie karawany widać na mapie co jest znacznie lepszym rozwiązaniem niż to co było w h4.
:A scrolle to co? Istnieje wszak szansa na ich znalezienie. Co do wieży maga - wszystko zależy od mapy i jej zasobów.
Na jakiej mapie ktoś wstawi TP na scroolu, który nie będzie bardzo dobrze pilnowany? Tak grałem w takie mapki, ale wtedy ma to każdy z graczy.
Kwestię randomek pomijam bo po coś ludzie grający w MP wymyślili zasadę, że nie mozna na nich podnosić scrooli 4 i 5 poziomu. Sam nie lubię randomek i nie gram w nie.
Wieża maga zabiera mnóstwo zasobów w h3, poza tym w pierwszym tygodniu musisz postawić wyłącznie jednostki w drugim zadbać o kasę i ulepszenia. Cóż w trzecim można stawiać gildie ale biorąc pod uwagę loterię jaka jest w h3 jeśli chodzi o czary to raczej zbyt często zmarnowany wydatek.
W tym miejscu warto zauważyć, że system magii jest w h5 lepszy. Gildie mają w miarę przystępne ceny, system rozbudowy zamków wręcz namawia w wielu przypadkach do ich budowy (poziomy miasta). Czary są też mniej losowe i mamy przynajmniej pewność, że na wysokim poziomie dostaniemy coś z naszej szkoły.
:
Chodziło mi bardziej o jeden "przełącznik" SP/MP niż o zaznaczanie pojedynczych opcji.
Tak, taki jeden przełącznik SP/MP to bardzo dobry pomysł.
: Grałem kilka map i byłą ciągła pogoń z wrogimi herosami (TP nie miałem), od miasta do miasta (tzn. zdobyć jedno miasto, potem następne i tak dalej). Osobiście, nie przepadam za taką grą.
Ja też nie. Uważam, że przez konstrukcje mechaniki herosi są stworzeni do gry gdzie są 2 do max 8 zamków na mapie (przy czym 8 to już przegięcie). Najprzyjemniej się moim zdaniem gra na mapkach z 4 zamkami. Latanie po XLkach w h3 i zdobywanie ponad 20 zamków to jednak była przesada.