Imperium

Behemoth`s Lair

Invictus

Słuchaj Vinraelu! Już to wcześniej napisałem, ale chyba muszę powtórzyć. Ten temat nie powstał chyba po to, aby wypisywać w nim zupełnie niestworzone projekty miast w żadnym stopniu nie związanych z cyklem //Might and Magic//, ani nawet z gatunkiem fantasy. Bądź więc łaskaw nie...
Może egipskie miasto w pewnym stopniu... W H2 i H3 mieliśmy mumie. W H2 był sfinks (co prawda jako lokacja, a nie jednostka, ale był). W dwójce mieliśmy również coś co nazywało się chyba miasto umarłych i wyglądało jak zasypana piaskiem staroegipska nekropolia. W sumie możnaby...
Ja osobiście nie widzę specjalnie sensu tworzenia nowych modów do H2. Ta gra nie jest tak popularna jak część trzecia, do której powstaje wiele różnych projektów, a przecież i ona powoli odchodzi w niepamięć. I w sumie nie wiem, czy byliby chętni, by w taką grę grać - oczywiście...
Osobiście uważam, że konkurencja mogłaby podnieść poziom //Czasu Imperium//, jednak trzeba zauważyć, że konieczna jest do tego spora grupa ludzi. No i oczywiście dobrze by było, gdyby w obu czasopismach nie pojawiało się dokładnie to samo. Ludzie musieliby wziąć się poważnie do...
Katakumby przypominają mi trochę znany z HotA projekt katedry. Pomysł całkiem niezły, zwłaszcza biorąc pod uwagę dotychczas pojawiające się w tym temacie propozycje.
Ja osobiście chętnie w H6 widziałbym wiele jednostek. W części 1 i 2 było po 6 na zamek. Od 3 było ich 7. Może czas zwiększyć ich liczbę? Tak do dziewięciu? I każda dwa ulepszenia? Gdzieś zapisałem sobie w jakimś zeszycie dwanaście miast po dziewięć jednostek z dwoma...
Osobiście chciałbym, by fabuła gry wróciła do świata Enroth (poprawcie błąd w ankiecie - nie dość, że npisane jest Antagorich, to na dodatek jest to tylko kontynent w świecie Enroth), chociaż raczej będzie kontynuacja w Ashan. Świat znany z dawnych, jeszcze NWC-owskich czasów to...
Osobiście dopiero od kilku dni zacząłem pogrywać w Heroes IV i nie znalazłem jak dotąd żadnych błędów poważnych w tej grze - a to chyba z ich powodu miał wejść Equlibris (z tego co czytałem w Grocie, to miał wyrównywać), a ja osobiście nie widzę istotnych błędów (być może...
<[Crux: W JAKI SPOSÓB POWSTANIE NOWEJ GAZETKI POPRAWI JAKOść CZASU IMPERIUM?!]> Nie mów, że nie wiesz jak działa konkurencja :)... Jeżeli druga z jaskiniowych gazet okaże się lepsza, to CI może stać się periodykiem marginalnym, czytywanym jedynie przez jego redakcję (nie żebym...
<[Sanctum: <[Nebirios: Według mnie fajny pomysł.]> Nebirios czy mógłbyś sprecyzować dlaczego? Co może być ciekawego w przeróbce H2, gdy odsetek populacji grający w tę grę jest znikomy, a liczba osób zaangażowanych w projekt jeszcze mniejsza? Jeżeli załoga się nie powiększy,...
Przykro mi Nebirios - ja wcale nie żartuje. Denerwują mnie to Twoje wszędobylskie posty o treści niemal zawsze zbliżonej do fajny pomysł, zamknijcie ten temat (napisałeś co najmniej sześć takich postów w różnych tematach!) czy zgadzam się z X. Przecież takie wypowiedzi nie wnoszą...
Czy Twoja wypowiedź w jakiś sposób miała pokazać Ptakubie, że Metin to dobra gra, czy co, bo nie bardzo rozumiem, zwłaszcza, że na początku piszesz, że długo w to grałeś - jakbyś chciał przekonywać kogoś.
<[Kanther: W tibii fabuła nie jest wcale taka skomplikowana. ]> Grałem w tę grę trochę i nie spostrzegłem nawet najcieńszej nitki fabuły :)...
Zachwalacie tak tego GT... Wg. mnie jest to bardzo słaba rzecz, przynajmniej jeśli tłumaczy się z angielskiego, który w jakimś stopniu i tak się zna (inna sprawa z językami, o których nie ma się pojęcia - na przykład arabskim). GT kładzie nazwy własne i ma ogromne kłopoty, gdy...
Ptakubo! Czyżbyś sugerował, że nie umiem czytać i nie znam nawet elementarnych podstaw języka angielskiego? Pamiętam tylko o jakichś rękopisach pochowanych w różnych skrzyniach. Niemniej jednak raczej ich nie czytałem :).
Dobra robota, jak zwykle jednak mam kilka zastrzeżeń. Pancernik - lepiej pancerny. Zbrojmistrz - nie brzmi najlepiej Lufomistrz - j.w. Berserk - po polsku jest berserker Gryfomistrz - nie lepiej byłoby wprowadzić określenia gryf bojowy, cesarski, potężny, krwiożerczy, czy gryfi...
<[Hellscream: Jedno jedyne zastrzeżenie. Ten zamek wydaje mi się ciut...za potężny.]> Na razie mamy do czynienia tylko z samymi nazwami - nie mamy statystyk jednostek i ich umiejętności specjalnych. Krótko rzecz ujmując za wcześnie chyba jeszcze na ocenianie potencjału militarnego...
Nawet nie wiedziałem, że krasnoludy z H5 mają thana. Ale wracając do //meritum//, to w końcu Ty jesteś twórcą i do Ciebie należy podjęcie decyzji w sprawie nazewnictwa.
Jak może wyglądać stworzenia w grze tego typu? W Heroes IV były całkiem niezłe, a przecież ta gra jest starsza, co wyraźnie pokazuje, że można to zrobić lepiej niż zrobił Ubival w H5.