To w sumie niewiele możliwości daje ten nowy edytor.
Mógł się WoG Team bardziej przyłożyć. A czy tak właściwie, to mapek WoG-owych nie można wrzucać do standardowego, SoD-owego edytora kampanii?
Invictus
imperium: "[WoG] Ulubiona jednostka 8 poziomu" /
W moim mniemaniu najpotężniejszym z ósmopoziomowców (jest taki wyraz w języku polskim?) jest serafin, zwany także (chyba) najwyższym archaniołem. Niezwykle wysokie współczynniki ataku i obrony, duża szybkość, pewne obrażenia (75) no i oczywiście potężne cechy specjalne -...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
MM VII to dość dobra gra, choć trzeba przyznać - dość łatwa. Największym z ułatwień jest czar Niewidzialność. Dzięki niemu można zrobić praktycznie wszystkie questy bez konieczności walki. Ściany Mgły, Strefa Wylęgu, Tunele do Eofolu, Góra Grzmiącej Pięści, zadania...
imperium: "Poradnik: Jak zabić smoka" /
Zabicie smoka na Szmaragdowej Wyspie to olbrzymie ułatwienie, sprawiające, że potem walka z potworami na Antagarichu staje się łatwa. Praktycznie można przy technice save/load mieć już na pierwszym poziomie uzbrojenie godne końcowych faz gry.
Nawet bez tego MM VII jest dość łatwa, a...
imperium: "Might and Magic 10-Fabuła" /
Ja tam trochę się obawiam, czy MM X powstanie. Chociaż z drugiej strony obawy może również budzić to, jaka gra będzie, jeżeli Ubisoft ją wyda. Jeśli zapragną nas uraczyć czymś w stylu Heroes V, to dziękuję bardzo. Z pewnością nie będzie miał miejsce powrót do świata Enroth,...
imperium: "Might & Magic 6, 7 i 8 - które..." /
Mi najbardziej odpowiada MM VI, choć oczywiście w częściach siódmej i ósmej mamy klika ciekawych nowinek, z których z najlepszą uważam Arcomage. Mandate of Heaven posiada duży świat ze wspaniałą fabułą (ta w Day of the Destroyer taka sobie jest). Nie oszukujmy się, graficznie te...
imperium: "Might and Magic Antologia" /
Moje MM też pochodzą z Antologii i uważam, że to dobry zakup, gdyż nie jest drogi, a zdobycie dzisiaj tych gier (szczególnie Crusaders) jest bardzo ciężkie. A brak muzyki nawet mi się tak we znaki nie daje - praktycznie i tak jej nie słucham, poza tym zawsze można sobie ją ściągnąć.
imperium: "[WoG] Dwa nowe mody w produkcji" /
Ja tam uważam, że takie mody, to nie mają żadnych szans na to, by wyjść. Choć szkoda, bo wiele z nich pewnie rzeczywiście mogłoby wnieść coś do nieruchawego coś ostatnimi czasy WoGa.
imperium: "Nagrody? Nagrody! Tylko jakie?" /
No tak, tylko, że takie tandetne plastikowe puchary to oka specjalnie nie cieszą, więc to chyba nie jest najlepszy pomysł. Z kolei puchary o porządniejszym materiale i wykonaniu mogą być droższe.
Zgadzam się co do tych dyplomów - to chyba dobry pomysł i nie stwarzający problemów.
imperium: "Milion w 3 miesiące" /
Pomysł niewątpliwie dość interesujący, choć wykonanie już nie tak dobre. Mapa jest dosyć pusta i chyba raczej łatwa.
imperium: "Neutralność Krewlod, Tatalii i..." /
Może teraz ja się wypowiem :).
1.Twierdza - tu mamy pewne mocne sprzeczności. Z jednej strony barbarzyńcy Yog i Crag Hack stają podczas wojny Przeklętego Przymierza przeciwko Sandro (choć gdyby nie to musieliby być pewnie niewolnikami nekromantów, co pewnie by im nie odpowiadało), a...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
<[Avonu:
4. Elitarny oddział Synowie Erebusa - dowódca ifryt [b]Xeron[/b].
]>
Czy Xeron był ifrytem? W kampanii AB jest mowa o tym, że zabito jego matkę, która była sukkubem, a gdzieś jest chyba napisane, że jest demonem (choć instrukcja do AB wskazuje, że to ifryt).
imperium: "Ulubione mapy z Heroes III" /
Świetna jest ostatnia mapa kampanii Ostrze Armageddonu i pierwsza z Oswobodzenia. Z tą drugą zupełnie nie wiem czemu, ale nie mogłem sobie długo poradzić.
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
<[Avonu: Zważywszy na konieczność posiadania mistrzostwa w magii powietrza, awansu maga na czarodzieja (co nie jest wcale takie łatwe), to nie wiem czy akurat ten czar (jak i latanie) zdobywa się w początkowych etapach gry.
Wprawdzie zawsze znaleźć odpowiedni zwój, ale to samo, co...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
<[Avonu: Jego ojcem był erathiański rycerz (którzy się zabił), matką zaś sukkub (którą zabił Gelu), więc teoretycznie mógł być demonem.
Z tym, że:
1. Kreeganie przybyli na Antagarich w 1162, a akcja AB dzieje się ok. 1171 - czyli Xeron ma 9 lat.
2. Nie pamiętam, by u Kreegan...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
No, masz rację Avonu. Rzadko kiedy słucham tego, co mówi karczmarz, chyba będę musiał to zmienić :).
Xeron jest owocem związku erathiańskiego rycerza i sukkuba.
Ojciec Xerona został uwiedziony przez sukkuba, lecz wykorzystawszy go bestia darowała mu życie. Jednak po tym...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
Ale i tak zalicza się przecież wszystkie te krainy podczas podróżowania po Antagarichu, a fauny tak bardzo zwalczać nie trzeba :), chociaż czasami jest to konieczne. Masz rację co do żywiołaków wody w AvLee, to dość trudni przeciwnicy, ale przecież i z nimi da się uporać.
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Mój układ najlepszych jednostek poszczególnych poziomów:
1.Centaur bojowy - niezła szybkość, obrażenia i ilość HP.
2.Żywiołak burzy - to właściwie trzeci poziom, więc siłą rzeczy musi być najmocniejszy.
3.Gryf królewski - silny, wytrzymały i zawsze gotowy do walki....
imperium: "Kiedy wyjdzie H6?" /
Wraz z pojawieniem się King's Bounty może dojść do opóźnienia, a może nawet zaprzestania prac nad H6. Nie wiem, czy to dobrze, czy źle - jest mi to raczej obojętne i tak raczej w to nie zagram.
imperium: "Moje początki z HoMM" /
Ja zacząłem od Heroes I (wersja angielska), potem było Heroes II, a potem III. Czyli w kolejności chronologicznej grałem, można by tak sprawę ująć,