No to życzę im powodzenia, choć trochę w to powodzenie wątpię, skoro nawet serwera nie potrafią znaleźć.
Invictus
imperium: "Co wam się nie podoba w WOGu?" /
Zdaję sobie sprawę jak trudne jest tworzenie nowych jednostek. Niemniej jednak nie mogę powiedzieć, że podoba mi się taki sposób robienia stworów. Co do czarodziejki i wilkołaka, to istotnie są to ciekawe pomysły i co ważniejsze dobrze wykonane - podobnie gorynycz. Jednak już...
imperium: "Najgorsze jednostki" /
Argument z terenem jest całkiem niezły. Zauważcie, że troglodyta będzie miał +1 do szybkości w całym podziemiu (całkiem sporo go zwykle na mapie jest, nieprawdaż?), a gnoll jedynie na bagnie, którego zwykle za dużo nie ma.
imperium: "Might and Magic - Porady" /
Ja nie miałem większych kłopotów z ubiciem Tolbertiego. I to mimo braku kapłana światła. Kilka razy dałem save/load i padł. Walczyłem też raczej w trybie rzeczywistym, a nie w walce turowej.
imperium: "Wybieramy najlepszy zamek Heroes 2" /
Moim zdaniem, podobnie jak w H1 najlepszy jest zamek czarnoksiężnika. Strzelający pierwszy poziom, najmocniejszy szósty i do tego najmocniejsza magia. Wg. mnie to miasto miało też najlepszy wygląd.
imperium: "Najlepsze jednostki" /
<[Sin:
3. Mucha - szybka, przyzwoite statystyki, niezły special, taktycznie doskonała
]>
Co to jest mucha? To w slangu ważka, czy co?
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Ja stosuję zazwyczaj (gram na 130%, czasem wyżej, chociaż na 130% to zawsze wygrywam, więc trzeba się wziąć za 160%) taktykę mieszaną. W pierwszym tygodniu stawiam ratusz, jeszcze jedno siedlisko (w bastionie elfy, w zamku zbrojnych) i do tego cytadelę. Ta taktyka raczej pasuje do...
<[Ghulk: <[Avonu: "dostawał" z Aten siedem dziewcząt i siedmiu chłopców co roku]>
14 ludzi mu wystarczało na rok?]>
A może wcale nie zjadał ich od razu, tylko jakoś hodował, co pozwalało mu na zwiększenie ilości pokarmu?
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Tłumaczenia gier z cyklu Might and Magic na język polski nie należą raczej do udanych. Wiele jest błędów, że już nie wspomnę o różnych wersjach tych samych tłumaczeń, które doprowadzają do różnych mniejszych, lub większych nieporozumień. Mi tam nawet bardziej odpowiada wersja...
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
Oczywiście dobór umiejętności dla herosa zależy od mapy, umiejętności i stylu gry gracza. Na małych mapach trudno powiedzieć co jest dobre (poza logistyką, która jest zawsze na plus), bo raczej nie zdobywa się tam wyżej niż 5 poziom, więc trudno wiele umiejętności zdobyć, nie...
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Dla mnie diabeł to taki bardzo dobry nie jest. Niewątpliwie duża szybkość i powstrzymanie kontry czynią go jednostką niebezpieczną (szczególnie dla strzelców), to jednak ogólnie nie ma on zbyt wielkiej siły, czy wytrzymałości. Oczywiście z kościanym smokiem wygra zawsze, no ale...
imperium: "Rozwijanie bohatera" /
Nieczęsto z reguły udaje się zdobyć zaklęcie wrota wymiarów. Z magii powietrza przydają się mocno przyspieszenie, tarcza powietrza, czy zaklęcia ofensywne jak łańcuch piorunów, więc nie pisałbym raczej, że m.p. jest przydatna szczególnie ze względu na swoje ostatnie zaklęcie.
imperium: "Najlepsze jednostki" /
Żywiołak wody lepszy do gryfa? Królewski to moim zdaniem najlepszy potwór 3 poziomu. Silny, lata i zawsze kontratakuje, co sprawia, że jest groźniejszy od innych jednostek tego poziomu.
Nie piszcie, że szkielety są dobre, bo z nekromancją jest ich dużo! To w żadnej mierze nie jest...
osada: "Jak tam wasze oceny?" /
Ja mam w I klasie LO z przedmiotów, które lubię mam piątki, a z tych, których nie lubię czwórki.
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Hellburn: 104. W gildiach magów których zamków nigdy nie pojawią się następujące czary:
Bless, Bloodlust, Cure, Curse, Death Ripple, Disguise, Ice Bolt, Animate Dead, Destroy Undead, Frost Ring, Hypnotize, Prot. from Earth, Armageddon, Prayer, Air Elemental, Fire Elemental, Magic...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Mógłbyś podać nazwy tych czarów po polsku?
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
1.Klątwa, Żądza krwi, Fala śmierci, Ożywienie i Armageddon i czary poziomu piątego nie trafiają się w zamku.
2.Żądza krwi, Fala śmierci, Ożywienie, Armageddon, Ofiara i Ż. ognia nie występują w fortecy.
3.Klątwa, Żądza krwi, Fala śmierci, Ożywienie i Armageddon, a także...
imperium: "[WoG] Ulubiona jednostka 8 poziomu" /
<[Kainblade: Bechemoty Duchy - kto wymyślił taką jednostkę??? No, skoro już jest to praktycznie, nie ma słabych punktów: lata (to znaczy "przenika przez przeszkody materialne"), potwornie silna, niweluje całkowicie obronę przeciwnika (a przy frenzy to już max. damage).]>
Tylko zauważ,...
imperium: "Might and Magic VI: The Mandate of..." /
Zastanawia mnie, dlaczego w tak rozbudowanym portalu jakim jest Jaskinia Behemota nie ma działu poświęconego jednej z najlepszych części MM, jaką jest Mandate of Heaven. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że siódma i ósma odsłona serii mają swoje opisy. W mojej (i chyba nie tylko)...
imperium: "Grafika z H3" /
Mógłbyś chłopie używać polskich znaków i pisać poprawnie? W sumie to nie wiem o co Ci chodzi, ale jeśli chcesz wyciągnąć z gry wizerunki stworzeń i ich animacje, to użyj tego programu:
1. http://chomikuj.pl/Bimbrownik/Might+and+Magic/Programy+do+Might+and+Magic/Resedit.rar
albo...