Otóż to. Egzeq trafił w sedno.
Są gry (MM też kiedyś do nich należało), których nie robiono tylko dla kasy. Oczywiście nie robiono ich za darmo, czy coś w tym stylu. Jednak dawniej była dobra fabuła - teraz jesteśmy skazani na niekończące się najazdy na dobrych złych demonów...
Invictus
imperium: "Najlepiej wyglądający Zamek" /
Krótko rzecz ujmując, wybrać najlepiej wyglądające miasto i napisać z drugiej strony więcej niż trzy słowa bez tłumaczenia swojego wyboru można tylko na jeden sposób:
-Najlepiej wyglądają Wrota Żywiołów
Analiza:
-bez tłumaczenia +
-więcej niż trzy słowa - w porządku? +...
imperium: "M&M 10" /
Najprawdopodobniej wcale.
imperium: "Artefakty " /
Moje ulubione artefakty to:
1.Złoty łuk - brak kary za odległość przy strzale
2.Skrzydła anioła - latanie
3.Ostrze Armagedonu - lubię je z powodu świetnej kampanii.
4.Rękawice jeźdźca
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Wytłumaczysz mi dlaczego nazwa każdej jednostki pojawia się w tym zestawieniu dwukrotnie?
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Druid czarującym wojownikiem?
No nie - w Uniwersum MM druid to postać wybitnie niewojownicza. Magowie i mnisi w H3 też nie mieli ograniczeń w walce wręcz, a czy nazwałbyś ich wojownikami? Druidzi od zawsze parają się magią i to zarówno jaźni, jak i żywiołów. To druga najbardziej...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Osobiście wilk moim zdaniem nie bardzo pasuje do elfów. Oto przykłady na poparcie tej tezy:
1.W H1 do H2 wilki były w twierdzy
2.W MM8 wilki żyjące w Ravenshore były bardzo nielubiane przez ciemne elfy z tego miasta
3.W SIlmarillionie elfowie mieli ostrą kosę z wilkami, że już nie...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Kanther: Ps. Oprócz wilków w twierdzy (H1 H2), są też wilczy jeźdźcy w H3, którzy swoją drogą mogliby być trochę silniejsi. ]>
Wiedziałem, że o czymś zapomniałem :).
imperium: "Czy nadal jest sens pisania recenzji..." /
Z pewnością pisanie recenzji ma sens, tylko, jak słusznie spostrzegłeś niezbędne do tego jest spore grono testerów, a przecież niewiele osób byłoby w stanie podjąć się tego zadania (ja z pewnością nie). Gdy dołoży się do tego ilość map, to rzeczywiście może być problem, ale...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Nie da się zbudować kapitolu, a nawet ratusza bez gildii magów. A przecież istotnym elementem magicznych ras w H3 jest to, że stosują magię. Rzeczywiście w przypadku twierdzy można sobie gildię podarować, ale już w fortecy takie zagranie nie ma najmniejszego sensu.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Haav Gyr: <[Invictus: Osobiście wilk moim zdaniem nie bardzo pasuje do elfów. Oto przykłady na poparcie tej tezy:
1.W H1 do H2 wilki były w twierdzy]>
TO akurat nie jest reguła, spójrz na Hydre, Roka czy Gargulca.]>
1.Gargulec - bądź co bądź potwór stworzony przez magów, ale czy...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Kanther: Invictus właściwie to do elfów wilki nawet pasują. Przecież w H4 były w rezerwacie :).]>
Zrzućmy to na karb niedopracowania tej gry :).
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
Nie przesadzaj Hiro!
Zamek bez rycerzy? Ja nie potrafiłbym znieść Heroesów, w których zabrakłoby tej frakcji.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Według mnie trochę za bardzo zamieszałeś ze smokami. W świecie MM (przynajmniej tym stworzonym przez NWC) czarny smok był potężniejszą formą czerwonego, a u Ciebie jest odwrotnie. Z kolei smok cienia to potwór stworzony przez nekromantów.
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
Słusznie Sanctum. Mam nadzieję, że nie czeka nas kolejna seria walki demonów sprzymierzonych z nekromantami przeciwko dobrym królestwom. Trzeba jakąś nowość wprowadzić.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Sheogard: Chyba w Heroes 3. W Heroes 5 Jest taki układ ulepszeń jaki napisałem w swoim poście.]>
OK. Być może. Jednak uważam to za złamanie dotychczas obowiązującego porządku ewolucji smoków, znanego z wcześniejszych części MM.
Cytat:
//Z reguły są wyższą formą Czerwonych...
imperium: "[WoG] Pytania i odpowiedzi!" /
Skrypty ERM wstawia się w eventy i w wydarzenia czasowe (tutaj jak najdalej w czasie - około 600-nego dnia).
osada: "Co aktualnie czytacie?" /
Po ukończeniu //Powstania 44// wziąłem się za //Boże igrzysko//.
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
Moim zdaniem twórcy Heroesów powinni się zainspirować tym, co pojawiło się w WoG. Dowódcy, doświadczenie jednostek, niszczenie miast - to wszystko są bardzo ciekawe projekty, których autorzy pokazali dużą klasę.
imperium: "Edytor kampanii" /
Mam takie pytanie dotyczące edytora kampanii. Jako, że jestem posiadaczem Złotej Edycji Heroesów, to nie wiem, od której wersji pojawił się ów edytor. Odnoszę wrażenie, że nie było go w wersji podstawowej. Jak jest naprawdę?