<[Mosqua: Jakby się uprzeć to harpie i syreny to są bardzo podobne istoty. Bo w końcu jedno i drugie to latające ptako-kobiety.]>
Wyobrażenie Syreny jako pół kobiety-pół patka pochodzi z mitologii greckiej, natomiast postać pół kobiety-pół ryby wymyślili chrześcijanie w...
Volkolak
osada: "Gildia Alchemików" /
- Ciągle tylko nieumarli! Mam już dosyć żywych trupów! - denerwował się Hiro.
- To nie zombi, tylko szkielety Druidzie. - odparł Volk.
- Jak zwał, tak zwał. Ważne, że naprzeciwko nas stanęło 6 żywych szkieletów, które kiedyś należały do żywych ludzi i teraz poszłi w głąb...
osada: "Gildia Alchemików" /
- No! Mam nadzieję, że już więcej nie zobaczymy tego Czarciego Lorda. - powiedział Volk, zadowolony z pozbycia się bestii.
- Dlaczego? Ten Demon nie był wcale taki straszny na jakiego wyglądał. - odparł zaskoczony Hiro.
- To prawda, był wyjątkowo tchórzliwy. Nie chcę wiedzieć, w...
osada: "Śpiewająco..." /
Do oberży wpadł pijany wampir i zaczął śpiewać:
Więcej, więcej, więcej krwi!
Zaraz wbije swoje kły!
Wyssę każdą kropeleczkę,
dużo, mało i troszeczkę.
Nieumarli mym narodem,
łóżkiem trumna, a dom grobem.
W cieniach lasu se poluję,
tam się zawsze dobrze czuję....
osada: "Gildia Alchemików" /
- Oręż godna podziwu Neb, ale nietypowa nazwa, bo śmierć to nasza domena - nieumarłych. - powiedział Volk, oglądając miecz Demona.
- Ta nazwa idealnie pasuje do skali zniszczenia jaką sieje. - odparł dumnie Demon, a jego oczy zapłonęły.
- Jednak nie tylko on sprawił, że ten...
osada: "Gildia Alchemików" /
W międzyczasie, gdy Maghdar czytał list, drużyna wędrowców przemierzała kolonie demonów. Volk nie miał pojęcia, do czego służy przedmiot wysłany im przez anioła.
- Nie rozumiem! - krzyknął wampir. - Dlaczego ten woreczek ma służyć pilnowaniu mnie? - zastanawiał się.
- Też...
osada: "Gildia Alchemików" /
Tym czasem, w koloni demonów:
- Chyba zaczynam rozumieć, dlaczego ten woreczek został powierzony akurat mnie. - stwierdził Volk.
- Cieszę się, że Maghdar ma do mnie zaufanie. Postaram się go nie zawieść. - dodał
- Czy mi się wydaje, czy na jeziorze w oddali coś wypełzło z...
imperium: "Co najbardziej lubicie w Heroes 3?" /
Co najbardziej lubię w Heroes Might and Magic III? Klimat, na który składa się przecudowna muzyka, bogaty i klasyczny świat fantasy, grafika oraz rozbudowana fabuła i różne możliwości strategiczno-taktyczne.
imperium: "Tawerna - jakie dodatkowe zastosowania?" /
Tawerna czy karczma, jak ją nazwałeś jest bardzo potrzebna. Ja zawsze gram minimum dwoma bohaterami. I tak jeden wędruje i walczy, a drugi (wynajęty w tawernie) pilnuje miasta albo zbiera zasoby. Można też uzyskać ciekawe informacje od oberżysty. Poza tym, co to za gra fantasy bez...
imperium: "Wymagania" /
Jestem już po zakupie nowego komputera i przy konfiguracji Intel Dual-Core E5300 2,6 Ghz, Ocz 4GB DDR2 800Mhz Platinium (mam okrojone do 3,25 GB, bo używam Windows XP) i Palit GeForce 260 GTX 1792 MB, Heroes of Might and Magic V działa płynnie w rozdzielczości 1280x1024, jakość grafiki...
osada: "Gildia Alchemików" /
W tym samym czasie, nad jeziorem ognia w koloni demonów, Volk, Hiro, Neb i Lays ukrywali się przed grupą groźnych Ifryt. W najgorszej sytuacji znajdował się Druid, gdy jeden z piekielnych dżinów był coraz bliżej niego.
- Teraz albo nigdy! - pomyślał i cisnął na prawo od siebie...
osada: "Gildia Alchemików" /
Volk był wkurzony na na Fergarda, że użył magicznego kamienia, który sprowadził ich z powrotem do Osady. Tym bardziej, że jego słowa o braku eliksirów były kłamstwem.
- Dlaczego to uczyniłeś? Dlaczego zwątpiłeś w siłę mej drużyny? - dopytywał się wampir.
- Bo...
osada: "Gildia Alchemików" /
- Dobrze, zgadzam się, abyś ty tego dokonał. - odparł zadowolony wampir. - I niech twój honor oraz imię twych przodków, będą zależne od pomyślnie ukończonej misji. - dodał.
Volk wszedł za Maghdarem do Gildii, aby powitać Selinę i Dirhavanę, a następnie opuścił siedzibę...
osada: "Gildia Alchemików" /
Gdy nad Osadą rozpętała się potężna burza, a krzyki i odgłosy ścierających się mieczy rozlegały się po całej Gildii, wszyscy obecni w środku byli zaniepokojeni. Volk i Lays wciąż wędrowali po Osadzie w poszukiwaniu Hira, ale miotające piorunami niebo, zmusiło ich do powrotu. Po...
imperium: "Might and Magic Antologia" /
To jest po prostu bezczelność! Nie napiszą wprost, że gra nie ma muzyki, tylko karzą sprawdzać ustawienia. I gdzie jest ta poprawiona wersja? A tak chciałem sobie kupić Kroniki Might and Magic, ale jeśli gry nie są kompletne, to po co? Niech saga będzie trochę droższa, ale żeby...
imperium: "Might and Magic Antologia" /
W sprzedaży jest tylko wersja Cenegi, a w opiniach jakie czytałem wszyscy piszą, że jest ona pozbawiona muzyki. Zresztą Mosqit wstawił treść rozmowy z Cenegą. Innej wersji nie widziałem, a jeśli istnieje to proszę o jakieś informacje.
osada: "Toasty" /
Dziś jest obchodzone słowiańskie święto - Dziady, ku czci tych, którzy ongiś żyli. W związku z tym, wznoszę toast za naszych przodków! Tych, którzy walczyli i ginęli za nasz kraj i tworzyli jego kulturę! Odwiedźmy ich mogiły i paląc znicze, ogrzejmy ich duchy!
osada: "Gildia Alchemików" /
Księżyc wisiał już wysoko nad Osadą i cały Antagarich ogarnęła noc, gdy Gildii Alchemików trwało głosowanie w sprawie awansu Maghdara - Anioła Zniszczenia na Alchemika. Volk siedział przy swoim stoliku i zastanawiał się co napisać na kawałku pergaminu.
- Hmm...razem z...
osada: "Gildia Alchemików" /
Volk bardzo chciał udać się na bagna. Od dawna tam nie był i Bogi wiedzą, kto lub co tam teraz żyje. Bagna znajdowały się na wschód od Osady, i obrzydliwy smród oznajmiał zbliżającym się do nich wędrowcom, że są już niedaleko. Stare księgi podają, że ongiś była tam kolonia...
imperium: "Pergaminy Seliny" /
A ja uważam, że pomysł bóstw jest bardzo dobry. Dlaczego orkowie nie mogą mieć swojego boga? Ale należy pamiętać, że nie może to być jakieś inteligentne bóstwo, jak np. u Elfów. Dany bóg powinien być odzwierciedleniem rasy, która go wyznaje. Bóg barbarzyńców powinien kochać...