Grenadier, na pasku u góry masz logowanie, pocztę oraz stare fora - spójrz na tamtejszy adres Behemoth's Lair.
Avonu
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
<[Haav Gyr: Wystarczy zobaczyć czemu takie gry jak Disciples czy Age of Wonders, mimo sporej grywalności nie odniosły takiego suksesu jak Herosi. To proste Herosi przewyższyli wspomniane serie właśnie fabułą. Age of Wonders czy Disciples fabuła jest troszke oklepana. I to stanowi na...
imperium: "Disciples - seria" /
[[http://nevendaar.3dn.ru/news/2008-05-10-77 Filmik]] z działającej wersji (zapewne testowej).
imperium: "Banner Jaskini" /
<[Enleth: Jaskinia od dziesięciu lat [b]ma się dobrze[/b] bez reklamowania się byle gdzie. Dodam tylko, że to [b]o trzy miesiące dłużej, niż Onet[/b]...]>
Skoro już licytujesz, to czy wliczyłeś w to kilkumiesięczną przerwę, gdy JB zniknęła?
<[Infero: Co do zwierzątek, pamiętacie może taka bajkę- serial o stadzie dzikich gęsi z którymi leciał domowy gąsior i chłopiec zaklęty w krasnoludka. Bajka była fińska, czy szwedzka, już nie pamiętam, w każdym razie świetny klimat, bardzo lubiłam ja oglądać.]>
Bajka na...
imperium: "Stare gry" /
Od siebie dodam, oprócz wspomnianych już gier Transport Tycoon, Tyrian, Prehistoryk, takie tytuły jak:
- UGH! - czyli "symulacja" prehistorycznego helikoptera. Świetna zabawa zwłaszcza dla dwóch osób.
- X-COM - zachciało się ufokom ludzi porywać, to teraz za to zapłacą. ;)
-...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Haav Gyr: Jak ktoś dobrze zauważył, Wampir, Ghull i Gorgon nie mają zdolności Nieumarły – to nie błąd. Wszystkie te jednostki byłby odporne na działanie magii śmierci, jednak w przeciwieństwie do Nieumarłych – Ghull i Wampir byliby podatni na negatywne/pozytywne morale i...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Haav Gyr: Wiecznie czepialski?]>
Owszem, ponieważ masz (nie)szczęście popełniać najbardziej rażące (mnie) błędy.
<[: Z tego co pamiętam w M&M był i minotaur i gorgona (byk)]>
[[http://img81.imageshack.us/img81/6827/gorgonav2.jpg Gorgon]] też był.
<[: Co do...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[tse tse: 63.
Z tego co wiem, taki bohater którego nie zdążymy wykupić w ciągu tygodnia w którym uciekliśmy wraca do puli bohaterów ogólnie dostępnych i jego wylosowanie tzn. fakt, iż już w następnym tygodniu pojawi się w tawernie jest równa: 2/podzielić przez liczbę...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Haav Gyr:<[: [[http://img81.imageshack.us/img81/6827/gorgonav2.jpg Gorgon]] też był.]>
Tu niestety nie jest mój błąd, bo to twórcy pomylili nazwy. Gorgon to czworonożny stwór przypominający byka, ma opancerzone ciało i spojrzenie które zabija wszystko co żywe.]>
Nie - to błąd wg...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
Sposobów jest wiele, ale złoto zarabia się w MM z jednego, głównego źródła - sprzedaży łupów wojennych.
A inne sposoby:
1. Nagrody rady miast - co miesiąc rady miast w Harmondale, Pierpoint, Steadwick, Celeste i Czeluści oferują nagrodę (od 100 szt. zł. do 10 000 szt. zł.) za...
imperium: "Problem z MMVI" /
Jest w cyrku, a dokładniej:
- w kwietniu w Blackshire
- w sierpniu w Mire of the Damned
- w grudniu w Bootleg Bay
W pozostałe miesiące cyrk jest zamknięty.
imperium: "Might and Magic - Porady" /
Jest - za uzbieranie 10 000 szt. zł., ale tylko po wybraniu ciemnej strony mocy.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Ossir Shando: Ci nieumarli tak...Smoki kościane i widmowe powinny być w HoMM ale jako np. przywołane (tak jak Arantir przywoływał Mrocznego Avatara)]>
Przyzywał Awatar Śmierci jak już.
<[Ossir Shando: Zwierzęta w Sylwanie (Sylwan - 1. bóg ze Starożytnego Rzymu, strażnik lasów....
imperium: "Problem z MMVI" /
Co do świątyni, to lord Anthony Stone może dużo o tym powiedzieć, jak również mieszkańcy Free Haven:
<[Temple Stone: Temple Stone in Free Haven was recently burnt to the ground by a group of monks trying to steal the sacred chalice from the temple. They fled east by boat, and nobody's...
imperium: "[FIXME] Podwójne spacje w cytatach" /
Któryś raz już mi to sie zdarza - wklejam tekst z jakiejś innej strony czy pliku, w którym są co najmniej podwójne spacje i mimo ręcznego ich korygowania, mechanizm Jaskini upiera się przy wstawianiu w post " " - jak choćby [[http://imperium.heroes.net.pl/post/28685#p28685 tutaj]].
imperium: "Problem z MMVI" /
Postarzają to niektóre potwory (m.in. duchy) czy też (jeśli dobrze pamiętam) kryształy i sterty czaszek, ale w świątyniach Baa tego nie spotkałem (sprawdzałem przed chwilą).
Aha, widoczny spadek reputacji jest po ofiarowaniu datków w tych świątyniach. Co do leczenia, to po...
imperium: "[FIXME] Podwójne spacje w cytatach" /
MiB, nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jeśli twierdzisz, że wystarczy tylko edycja postu i usunięcie czego trzeba, to nie działa - mechanizm upiera się przy wersji posta sprzed tych poprawek (mimo kilkukrotnych prób).
imperium: "[FIXME] Podwójne spacje w cytatach" /
Nadal to samo (odświeżałem stronę jak również cache Firefoksa).
I tekst pochodzi właśnie z pliku txt (wprawdzie wyciągniętego z gry, ale nadal txt).
Problem jest w wklejaniu tego do cytatu - usunąłem nawet fragment tekstu i napisałem go ręcznie, ale mechanizm wyświetlania...
imperium: "[FIXME] Podwójne spacje w cytatach" /
Oczywiście, że tak. Zresztą jak zmieniłem cały cytat na słowo "ble', to pokazało ten "cytat". Ale po ponownym wklejeniu starego cytatu (oczywiście z modyfikacjami), nadal jest to samo (the sacred chalice [b] [/b] from the temple).
Teraz mi tylko powiedz, czy u Ciebie też...