<[Haav Gyr: Wiesz w starym świecie M&M znane były conajmniej 4 podrasy elfów. Te zwykłe, mroczne z Jadame, Lodowe z Vori i wspomniane w opisach artefaktów jasne/świetliste elfy które walczyły dawno temu z mrocznymi.]>
Haav - coś pomyliłeś.
Świetliste elfy (w oryginale "Light...
Avonu
osada: "O Czarodziejach, Magach,..." /
Czarnoksiężnik to osoba znająca magie na poziomie niedostępnym dla większości śmiertelników. I to nie tak zwaną "czarną magię", ale wszelaką.
Czarnoksiężnicy wbrew stereotypom nie ciskają bezmyślnie kul ognia tu i tam - wolą w swoich zaciszach studiować magię, z tym że w...
imperium: "Jaki świat w Heroes VI?" /
<[Denadareth: Nie rozumiem argumentów, że Axeoth to jeszcze był świat M&M a Ashan już nie. Sam fakt, że portale przeniosły ludzi z Antagarichu na Axeoth czyni to już [i]tym samym uniwersum[/i]? Bo w trakcie gry jakoś wyjątkowo dużo odniesień nie było. Przecież gdyby H5 się...
imperium: "Jaki świat w Heroes VI?" /
W skrócie - [[http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=544 taka]].
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
<[Tristan: Level 4 – Mermaid/Shalassa Priestess]>
Widzę, że brakuje grafiki - to może ta poniżej się przyda (choć trzeba by ją zapewne trochę obrobić):
[[http://img382.imageshack.us/img382/8232/scrnshot190308142222zp2.jpg]] (wszelkie prawa do tego screenshotu zastrzeżone :P -...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
<[MiB: Darmowy hint 4: krążą legendy, że smoka w jaskini ktoś zabił. Mi się nie udało, ale bez większych problemów można całą jaskinię spenetrować i pozbierać wszystkie dobra :-)]>
Powinno raczej być: Większość graczy za pomocą łuków i gdzieś godziny walki w czasie...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
<[MiB: <[Avonu de Odihs: Co do ważek - lepiej samemu je wszystkie ubijać (aż przestaną się co dzień-dwa "odnawiać")...]>
A to da się zrobić, żeby przestał się całkowicie odnawiać? Ciekawe - muszę spróbować ;)]>
Trzeba nie odpływać od razu, tylko zostać tak ok. 20 dni, by...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
<[Morhad: 2.Co to jest obłęd i skąd się bierze?]>
Zajrzyj do instrukcji (ewentualnie do statystyk postaci).
Najprawdopodobniej członkowie Twojej drużyny popadli w obłęd, bo nie pozwalałeś im spać ani się najeść. Jeszcze trochę, a niektórzy pewnie umrą z głodu.
Aha, leczy...
imperium: "Kombinacje w armii - dowolne miasto" /
1. Dopóki w armii nie ma entów, dopóty lepiej brać rusałkę, ze względu na zaklęcie roju.
2. War Dancer - za combo, choć w statystykach Wind Dancer jest lepszy. Zazwyczaj i tak jednostka tego poziomu nie bierze u mnie czynnego udziału w walce (chyba, że ewidentnie musi).
3. Arcane...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
<[Morhad: A więc sugerujecie zabicie smoka? Łukiem przez godzinę czasu rzeczywistego sposobem wchodzenia do jaskini i wychodzenia, gdy będą ranni? Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałem :).]>
Coś się zepsuło w poście.
imperium: "Neutralność Krewlod, Tatalii i..." /
[i]Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia[/i] - czyli w skrócie - wszystko zależy od tego, kto daną nację ocenia.
Weźmy dla przykładu "dobre" frakcje - Zamek (Erathię), Fortecę (Bracadę) i Bastion (AvLee).
Erathia "ma na sumieniu" zniewolenie mieszkańców przyszłej Tatalii,...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
<[Morhad: No jeśli nie można wyjść z jaskini, to naprawdę nie wiem, jak smoka ubić. Samym łukiem? Przecież on wszystkich mi wybije.]>
Nie wybije - wystarczy robić kółeczka wokół smoka (czas rzeczywisty) i w odpowiednim momencie (sam się zorientujesz kiedy) oddać salwę z łuku -...
imperium: "Najlepszy czarny charakter w grach" /
Najlepszy czarny charakter?
Czarna Dama z Dungeon Keepera 1 i 2. ;P
Werdna z [[http://en.wikipedia.org/wiki/Wizardry_IV:_The_Return_of_Werdna Wizardry IV]] - nie pamiętam, by w jakiejś innej grze cRPG startowało sie jako ten zły. Zazwyczaj było to od zera do łotra, gdzie swoje...
imperium: "Jaki świat w Heroes VI?" /
<[Hellburn: ...a może by tak powrót na Xeen?]>
A co, Legendy do tego nie wystarczą?
imperium: "Kombinacje w armii - dowolne miasto" /
1. Zabójca - wprawdzie z samymi stalkerami oraz kilkoma czarami można na początku wykosić większość trudnych strażników kopalń (magów, łuczników), ale zabójca jako strzelec jest lepszym wsparciem armii.
2. Furia - ma większą inicjatywę, a w przypadku tej jednostki jest to...
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
<[Fentrir: Chciałbym jeszcze dodać, że wnerwiające bywa to, jak bardzo bohaterowie potrafią być... "religijni" (?) Już tłumaczę: Dzikie Hordy, kampania Arantira i Ornelli, bodajże trzeci - piąty scenariusz, co chwila zdanie [b]"Asha pożera wszystko"[/b] za trzecim, czy czwartym razem...
imperium: "Rozważania i teorie" /
KB nie ma fabularnie nic wspólnego z sagą HoMM. Nigdzie w KB czy HoMM/MM nie znajdziemy wzmianek o jednej lub drugiej grze - ni bohaterów, ni miejsc, ni artefaktów.
<[Fentrir: 1. Kształt jednej z wysp na Continentii posiada pewne podobieństwo do tej z drugiej misji w Heroes I. Na...
imperium: "Rozważania i teorie" /
<[Fentrir: Przeglądając komnaty w Jaskini, natrafiłem na kilka ciekawych rzeczy... W komnacie o King's Bounty w spisie artefaktów znalazłem coś, co nazywa się Książka (Księga) Necrosa, z kolei w komnacie o Crusaders w opisach postaci znalazłem coś odnośnie Necrosa]>
To imię jest...
imperium: "Neutralność Krewlod, Tatalii i..." /
<[Konstruktor: Lepiej w temacie o HoMM III nie wtrącać nic o Crusander, Wariors ani MM I-V jeżeli to nie jest absolutnie potrzebne.]>
Na wasze nieszczęście, większość informacji fabularnych (a takie są potrzebne do określenia charakteru danej frakcji) znajdują się w Heroes...
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
Po kolei:
<[Ynaf: Wymieniam:
- talenty rasy]>
Jak już wspomniano, są od H1.
<[Ynaf: - magia i to z efektami]>
Owszem z efektami graficznymi, ale nie efektywna - magią zniszczenia dużo nie zdziałasz, a i ilość czarów woła o pomstę do nieba (tym bardziej, że miała być jakość...