<[Haav Gyr:1) Hippogryf - piszemy przez dwa "p" - od słowa "hippo" oznaczającego konia. Jak chcesz to sprawdź pisownię w literaturze. Tak samo jak inne stworzenia typu: Hippocampus czcy Hippocervus.]>
Jakoś Hippopotamus zwie się [b]hipopotam[/b] a nie hippopotam. Ale to już dywagacje na...
Avonu
imperium: "Dlaczego Maxsimus jest orkiem." /
Jest pół-orkiem. A dlaczego? Trzeba zagrać w Might and Magic III, by to zrozumieć.
imperium: "Dlaczego Maxsimus jest orkiem." /
A poszukaj sobie informacji o tej grze w Internecie.
I choć nie jest ona abandonware, to często można ją spotkać na stronach z tymi programami/grami.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Haav Gyr: Hippogryf nie jest Hipopotamem, pamiętaj że masz do czynienia z językiem dotyczącym nieistniejących bestii. I w takim wypadku obowiązuje jedna zasada - autor nazwy ma prawo do swojej interpretacji językowej.
Zresztą przypomnij sobie co pisałeś mi o Nosferatu/Nosferacie. To...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
<[Allo: Proponuję przeliczyć sobie po ilu dniach wraca się inwestycja w budynki od kasy i odpowiedź nasunie się sama. Każdy budynek od kasy wraca się trochu czasu nawet gdy bierzesz pod uwagę tylko te budynki:
dom rady
2500
z 500 podnosi finanse do 1000 czyli sama ta inwestycja...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Po pierwsze - na dany budynek wydajesz daną kwotę. I nie ma tutaj większego znaczenia czy kasę zdobędziesz z dziennego dochodu czy na mapie przygód.
Chodzi mi o to, że 5000 zainwestowane w ratusz zwróci ci się po trzech dniach - wydałeś 5000, po trzech dniach masz 6000. Zwróciła...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
To już zależy od danej mapy. Na bardzo dużej ten sposób raczej się nie sprawdzi.
Jeśli o mnie chodzi, to zazwyczaj (poziom 130%, mapki duże i bardzo duże off-line) buduję siedliska stworzeń do trzeciego, czwartego poziomu a potem skupiam się na kapitolu. Plus zakup drugiego bohatera...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
<[Allo: Od kiedy koszta zależą od mapy? ]>
Mówiłeś o kasie a nie kosztach, więc dostałeś odpowiednią odpowiedź.
<[Pentacz: na bardzo dużej jak dopadniemy kolesia po prostu będzie miał bardzo słabego hirka i mniejszą armię czyli podstawa. my byliśmy we wszystkim ciągle co...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Haav, pozwolisz że odpowiem na to kiedy indziej?
imperium: "Przyszłość starego świata." /
<[Vendral: Więc, cała historia zaczyna się gdy po utracie królowej (MMVI) i porażce Xenofexa (MMVII) nowym władcą Kreegan zostaje Lucyfer. Kreeganie w tamtym czasie pokonani w Enroth i z zerwanym sojuszem z Deyja i osłabionym (HIII Odrodzenie Erathii) Nighonem zostają sami, otoczeni...
imperium: "Problem z MMVI" /
Opuszczona Świątynia ma nr 32.
Pochodź po krainie i samodzielnie poodkrywaj wszystkie miejsca. I bacz na napisy kamieni, drzew, pochodni - jeśli coś jest napisane z wielkiej litery (np. "Rock" zamiast standardowego "rock"), to jest to sekret umieszczony przez twórców gry - zazwyczaj...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
<[Codhringher: Wielu walczyło już z matematyką, ale jeszcze nikt nie wygrał :) Najprościej jak się da:
Masz Dom rady miasta i 5k na koncie. W tej sytuacji możesz (m.in):
- nie robić nic. Po 3 dniach masz 8k na koncie, po 5 10k.
- zbudować ratusz. Po trzech dniach masz wtedy 6k na...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
<[Pentacz: " Avonu - w obu przypadkach szedłbym na 100% wojo, w tym drugim spodziewam się że ciniackie guardy wszędzie więc spróbuj lecieć drogami, prawdopodobnie z racji że to chyba L w 2tygu miałbyś raczej już z 5miast każdy po 500-1000 zarobki, a robiąc kapitol zarabiasz podobnie,...
imperium: "Pytania..." /
Co się dziwisz Escatonowi, że nazwał poszukiwaczy "malutkimi"?
Wszak jakieś "karaluchy" kręciły mu się po zamku.
A na poważnie - Escaton, nie wspominając o Starożytnych, wyprzedza w ewolucji technologicznej czy też pod względem mocymieszkańców Jadame, zwłaszcza, że...
imperium: "Pytania..." /
Bez przesady - od wydania ostatniej części Might and Magic minęło co najmniej 7 lat. Bez problemu można znaleźć fabułę tych gier w sieci.
I co najważniejsze autor pytań przeszedł grę i miał o nią pytania, więc jakichkolwiek spoilerów mu nie udzielono.
imperium: "Pytania..." /
Zapytaj się Escatona, on Ci to wyjaśni.
imperium: "Pytania..." /
Odpowiedź masz w instrukcji do MM1. Radzę Ci ją zdobyć, bo bez niej ani poradnika z mapami w MM1 długo nie pograsz. Z nimi zresztą podejrzewam, że też nie. Do tej gry trzeba dużo cierpliwości i czasu.
imperium: "Might & Magic VIII" /
<[ 4. Są jakieś kody do tej gry? Będę bardzo wdzięczna!]>
Kodów nie ma, ale są odpowiednie programy (trainery), choć gra z nimi [b]bardzo[/b] psuje zabawę.
imperium: "Problem z MMVI" /
Tymi samymi co w MM7 i MM8 - w instrukcjach masz to wyjaśnione.
imperium: "Mod: Alternatywne nazwy by Hellscream" /
<[ Przystań:
1. Chłop => Poborowy - Osiłek
2. Łucznik => Strzelec - Kusznik
3. Piechur => Krzyżowiec - Zbrojny
4. Gryf => Królewski Gryf- Gryf Bojowy (Królewski Gryf czy Gryf Królewski?)
5. Mnich => Kapłan - Inkwizytor
6. Kawalerzysta => Paladyn - Czempion
7. Anioł => Archanioł...