Imperium

Behemoth`s Lair

Avonu

<[Haav Gyr:1) Hippogryf - piszemy przez dwa "p" - od słowa "hippo" oznaczającego konia. Jak chcesz to sprawdź pisownię w literaturze. Tak samo jak inne stworzenia typu: Hippocampus czcy Hippocervus.]> Jakoś Hippopotamus zwie się [b]hipopotam[/b] a nie hippopotam. Ale to już dywagacje na...
A poszukaj sobie informacji o tej grze w Internecie. I choć nie jest ona abandonware, to często można ją spotkać na stronach z tymi programami/grami.
<[Haav Gyr: Hippogryf nie jest Hipopotamem, pamiętaj że masz do czynienia z językiem dotyczącym nieistniejących bestii. I w takim wypadku obowiązuje jedna zasada - autor nazwy ma prawo do swojej interpretacji językowej. Zresztą przypomnij sobie co pisałeś mi o Nosferatu/Nosferacie. To...
<[Allo: Proponuję przeliczyć sobie po ilu dniach wraca się inwestycja w budynki od kasy i odpowiedź nasunie się sama. Każdy budynek od kasy wraca się trochu czasu nawet gdy bierzesz pod uwagę tylko te budynki: dom rady 2500 z 500 podnosi finanse do 1000 czyli sama ta inwestycja...
Po pierwsze - na dany budynek wydajesz daną kwotę. I nie ma tutaj większego znaczenia czy kasę zdobędziesz z dziennego dochodu czy na mapie przygód. Chodzi mi o to, że 5000 zainwestowane w ratusz zwróci ci się po trzech dniach - wydałeś 5000, po trzech dniach masz 6000. Zwróciła...
To już zależy od danej mapy. Na bardzo dużej ten sposób raczej się nie sprawdzi. Jeśli o mnie chodzi, to zazwyczaj (poziom 130%, mapki duże i bardzo duże off-line) buduję siedliska stworzeń do trzeciego, czwartego poziomu a potem skupiam się na kapitolu. Plus zakup drugiego bohatera...
<[Allo: Od kiedy koszta zależą od mapy? ]> Mówiłeś o kasie a nie kosztach, więc dostałeś odpowiednią odpowiedź. <[Pentacz: na bardzo dużej jak dopadniemy kolesia po prostu będzie miał bardzo słabego hirka i mniejszą armię czyli podstawa. my byliśmy we wszystkim ciągle co...
<[Vendral: Więc, cała historia zaczyna się gdy po utracie królowej (MMVI) i porażce Xenofexa (MMVII) nowym władcą Kreegan zostaje Lucyfer. Kreeganie w tamtym czasie pokonani w Enroth i z zerwanym sojuszem z Deyja i osłabionym (HIII Odrodzenie Erathii) Nighonem zostają sami, otoczeni...
Opuszczona Świątynia ma nr 32. Pochodź po krainie i samodzielnie poodkrywaj wszystkie miejsca. I bacz na napisy kamieni, drzew, pochodni - jeśli coś jest napisane z wielkiej litery (np. "Rock" zamiast standardowego "rock"), to jest to sekret umieszczony przez twórców gry - zazwyczaj...
<[Codhringher: Wielu walczyło już z matematyką, ale jeszcze nikt nie wygrał :) Najprościej jak się da: Masz Dom rady miasta i 5k na koncie. W tej sytuacji możesz (m.in): - nie robić nic. Po 3 dniach masz 8k na koncie, po 5 10k. - zbudować ratusz. Po trzech dniach masz wtedy 6k na...
<[Pentacz: " Avonu - w obu przypadkach szedłbym na 100% wojo, w tym drugim spodziewam się że ciniackie guardy wszędzie więc spróbuj lecieć drogami, prawdopodobnie z racji że to chyba L w 2tygu miałbyś raczej już z 5miast każdy po 500-1000 zarobki, a robiąc kapitol zarabiasz podobnie,...
Co się dziwisz Escatonowi, że nazwał poszukiwaczy "malutkimi"? Wszak jakieś "karaluchy" kręciły mu się po zamku. A na poważnie - Escaton, nie wspominając o Starożytnych, wyprzedza w ewolucji technologicznej czy też pod względem mocymieszkańców Jadame, zwłaszcza, że...
Bez przesady - od wydania ostatniej części Might and Magic minęło co najmniej 7 lat. Bez problemu można znaleźć fabułę tych gier w sieci. I co najważniejsze autor pytań przeszedł grę i miał o nią pytania, więc jakichkolwiek spoilerów mu nie udzielono.
Zapytaj się Escatona, on Ci to wyjaśni.
Odpowiedź masz w instrukcji do MM1. Radzę Ci ją zdobyć, bo bez niej ani poradnika z mapami w MM1 długo nie pograsz. Z nimi zresztą podejrzewam, że też nie. Do tej gry trzeba dużo cierpliwości i czasu.
<[ 4. Są jakieś kody do tej gry? Będę bardzo wdzięczna!]> Kodów nie ma, ale są odpowiednie programy (trainery), choć gra z nimi [b]bardzo[/b] psuje zabawę.
Tymi samymi co w MM7 i MM8 - w instrukcjach masz to wyjaśnione.
<[ Przystań: 1. Chłop => Poborowy - Osiłek 2. Łucznik => Strzelec - Kusznik 3. Piechur => Krzyżowiec - Zbrojny 4. Gryf => Królewski Gryf- Gryf Bojowy (Królewski Gryf czy Gryf Królewski?) 5. Mnich => Kapłan - Inkwizytor 6. Kawalerzysta => Paladyn - Czempion 7. Anioł => Archanioł...