<[Dagon: @Avonu
Ileż razy mam powtarzać, że nazwy angielskie to sprawa drugorzędna. Ważne jest to co dana jednostka sobą reprezentuje. ]>
... a także jaka jest jej historia w grze (opis). A jak widzę, niektórzy nie zwracają na to uwagi.
Poza tym chciałeś wypowiedzi, to masz.
<[...
Avonu
imperium: "Mod: Alternatywne nazwy by Hellscream" /
<[Dagon: Chciałem, ale wiadomym jest też, że skoro większość akceptuje dany projekt to nie ma sensu zmieniać go dla jednostki. Fajnie to zrobił to Nicolai - zaproponował swoje nazwy i niektóre się przyjęły. Ty nie zaproponowałeś praktycznie nic, tylko skrytykowałeś... ]>...
imperium: "Mod: Alternatywne nazwy by Hellscream" /
<[Dagon: <[(...)bo do reszty nie ma już praktycznie do czego **(nieprawda ;P).**]>
Jak mam to rozumieć?]>
Na upartego zawsze do czegoś można się przyczepić, ale czy warto?
<[Dagon: Ale z tego co wiem to w kolejnych częściach ów Duszek ewoluował na Nimfe, Driade itp. Więc znów...
imperium: "Drużyna marzeń - H2" /
<[Hellscream: Bohaterem jest oczywiście Nekromanta, żeby mnożył szkielety.]>
Czarnoksiężnik też to potrafi.
imperium: "Drużyna marzeń - H2" /
@Hellscream
Nie rozumiem co mają stwory do frakcji bohatera w H2 - tutaj nie ma morale za zgodność rasową (i tak większość graczy Ci powie, by brać barbarzyńcę).
Zwróciłem Ci tylko uwagę, że nekromanta nie jest jedyną postacią z nekromancją.
Zaś wiedzę da się łatwo...
imperium: "[WoG] HoMM 3 Wake of Gods 3.59..." /
<[Caar Xoffek: Moi mili.
Zaskoczę was informacją, iż nasi południowi sąsiedzi (dokładnie Czesi) wydali swoją własną wersję nakładki WoG 3.59, w której znajdują się cuda nie widy.]>
Są to skrypty Sagamosy - dostępne (w ten czy inny sposób) od co najmniej stycznia tego roku....
imperium: "Przyszłość starego świata." /
<[Nicolai: Jak dla mnie Ostrze Armagedonu i Miecz Mrozu nie są bombami, jak sądzą niektórzy tylko typowymi artefaktami. Zostały one najprawdopodobniej wykute przez Starożytnych, nie wiemy jednak nic na temat wiedzy Starożytnych o magii i czy osiągnęli technologię jądrową.]>
Wiemy,...
imperium: "Kings Bounty: The Legend" /
Zajrzyj do [[http://imperium.heroes.net.pl/temat/760 Obsydianowej wyroczni]] po więcej szczegółów. Poza tym masz już [[http://www.kingsbounty.pl/ polską wersję]] podanej przez siebie strony.
imperium: "Warlords - Panowie wojny" /
Wiesz, gdy wychodziło HoMM 1 to zgadnij, do której gry je przyrównywano i wspominano jako kopię (z ulepszeniami typu walka taktyczna czy ekran miasta)?
Seria Warlords jest starsza od samych Heroesów i mimo wielu uproszczeń (walka obliczana przez komputer, praktycznie brak rozbudowy...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[ 81. (Dragonthan) Jak "zabezpieczyć" jednostkę, by nie była wrażliwa na miny? (2 sposoby). Jaka jednostka może swobodnie chodzić po minach?]>
Druga część pytania:
- odporna w 100% na magię (żywiołak magii, czarny smok) - zwiększenie odporności dzięki artefaktom czy...
imperium: "The Elder Scrolls" /
<[Sheogorath: Oblivion jest lepszy od Morrowinda pod wieloma względami, a poza tym posiada piękną grafikę]>
No to wymień te względy, bo poza grafiką, to naprawdę nie wiem, w czym lepszy jest Oblivion od swego poprzednika.
imperium: "Saga Neverwinter Nights " /
<[Sheogorath: Najbardziej ze wszystkiego odpycha mnie tam denny system walki i [b]fabuła, która jest po prostu naiwna i nudna[/b] w porównaniu do tej z Wiedźmina, [b]czy też obu KOTORów[/b] (Knights of the Old Republic jakby ktoś nie wiedział.]>
A to ciekawe spostrzeżenie, bo akcja...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
Następnym razem postaraj się stawiać akapity, bo naprawdę ciężko przeczytać taki post.
A teraz co do pomysłów:
1. Strażnicy w Harmondale nie przyłączą się do bandy Stanleya, więc ich wybijanie to sprawa indywidualna (i tak zazwyczaj fort mi ich załatwia). Zresztą po okresie...
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
<[Wheel: Co do części golema to poczekam, aż odwiedzę wszystkie miejsca już (zostały Wyspy Evenmorn i Kraina Gigantów :D ), bo jestem ciekaw gdzie jeszcze można zdobyć części golema, oprócz questa na czarodzieja (nie lubię sobie psuć niespodzianek :p ).]>
Zapasowe części...
imperium: "The Elder Scrolls" /
<[Sheogorath: -Większy świat]>
A to ciekawe, bo właśnie w Morrowindzie świat jest większy (a i tak mniejszy od poprzedniczki) i na dodatek różnorodny.
<[ -Ciekawsze questy]>
Kwestia gustu i tego, które zadania porównujemy.
<[ -Fajniejszy system rozwoju (chociaż oczywiście...
imperium: "Saga Neverwinter Nights " /
Rrzeczywiście fabuła NWN 2 jest nudna i liniowa jak tylko można (zresztą ta z podstawki NWN 1 także), do tego okrojona.
Dodatek tez nie lepszy (choć już nie taki liniowy) i na dodatek krótki (za krótki).
imperium: "Przyszłość starego świata." /
<[Vendral: Zacznę od Władców Żywiołów. Specjalnie przeszedłem tę część HC i teraz muszę stwierdzić, że skoro Tarnum był sześć lat w Wymiarach Żywiołów (w tym trzy z moich obliczeń w wymiarze Ziemi gdzie czas płynie wolniej), to rzeczywiście historia ta musiała się...
imperium: "Stronghold " /
Stronghold niezbyt przypadł mi do gustu - chyba był zbyt nudnawy, no i projektowanie zamku zbyt ograniczone terenem, na którym powstawał. Także wątek ekonomiczny jakoś do mnie nie przemawiał, a to chyba z powodu grania w poniższe gry.
Osobiście wole "poprzedniczkę" tego tytułu -...
imperium: "King's Bounty: The Legend" /
[[http://www.download.cenega.pl/download_system/?ID=1292 Demo PL]]
imperium: "Stronghold " /
Majesty nie polega na rozbudowie zamku, ale na "symulacji królestwa fantasy".
Nie zaprojektujesz w tej grze żadnego elementu zamku - wszystko masz gotowe, w przeciwieństwie do np. Twierdzy, gdzie sam decydujesz, jak ma wyglądać Twoja warownia.