Wszystko zależy od tego kto ile gra. Większość graczy off-line, którzy przerzucają się na rozgrywki on-line dostaje baty, bo nie potrafią odnaleźć się w nowym świecie, gdzie inaczej myśli przeciwnik.
Dragonthan
imperium: "Dyskusje ogólne" /
<[Haav Gyr: Tak jak większość graczy, którzy za wczasu przesiadli się na on-line, dostanie baty na trudnej mapie off-line. Dlatego powtarzałem to już chyba setki razy, nie ma co porównywać. Jedno co łączy oba tryby to "początkujący" którzy dostaną baty i tu i tu.]>
Hehe, ciężko...
osada: "Nasza Klasa" /
Strzelam, że większość zna ten serwis od dawna :) Nasza-klasa.pl ruszył 11 listopada 2006, a serwery już nie nadążają... Jak wam się podoba ten pomysł? Mnie zachwycił, znalazłem kontakt z ludźmi z podstawówki, którego bym raczej nie uzyskał normalną drogą.
osada: "Nasza Klasa" /
Nie no, ja rozumiem problemy techniczne, ale chciałem przedstawić to w formie merytorycznej :)
<[MiB: A potrzebowałbyś go? ]>
Tu nie chodzi akurat o utrzymywanie stałego kontaktu, lecz o zwykłą ciekawość odnośnie tego co teraz porabiają dawni koledzy.
osada: "Humor Jaskiniowy" /
Nawiązując do poprzednich wywodach o sofcie:
http://www.qapla.org/images/softwarewar.gif
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
36 poprawnie
86 Tutaj uznaję, choć popełniłeś literówkę, w odpowiedzi ma być [b]nie[/b]ulepszone
87 ŹLE
88 dobrze
91 dobrze
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Oczywiście że dalej jest ŹLE
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Na pewno nie znikają wszystkie ulepszone
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Berhan: Ja nie twierdzę, że znikają wszystkie ulepszone]>
A 2 posty wcześniej napisałeś:
<[Berhan: 87. Wszystkie ulepszone jednostki znikną, a z pozostałych nieulepszonych część się wytrenuje.]>
Nieścisłości w Twoich wypowiedziach są
Co do schematu jest on chybiony. Co to...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Berhan: 87. Wszystkie [...]]>
Najpierw twierdzisz, że znikają wszystkie, a potem, że nie wszystkie. Nie wiem czy masz problem ze zrozumieniem znaczenia tego słowa czy też nie, ale słownik PWN wyraźnie wyjaśnia znaczenie tego słowa.
Jest zasadnicza różnica czy zaatakujemy...
imperium: "Strategie w rozbudowie zamków" /
Szanowny kolega Migilet zapomniał dodać jednej zasadniczej kwestii w swoich rozważaniach: Poziomu trudności z jakim się startuje: 80%, 100%, 130%, 160% czy 200%. Każdy zamek wypada wtedy zupełnie inaczej...
imperium: "Jarmark czasu" /
U nas:
[[http://heroes.net.pl/wog_old/lokacje/lokacje2.php]]
Cytat z linku:
[i]Ten nowy obiekt pozwala każdemu odwiedzającemu Bohaterowi, za pomocą specjalnych technik medytacyjnych, zapomnieć jedną ze swoich umiejętności. Odtąd bohater ma jedno wolne miejsce na naukę nowych...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
97. Załóżmy, że przeciwnik posiada Amulet Trzeźwego Umysłu lub Order Męstwa. My tego nie wiemy. Jak sprawdzić czy czar Berserk zadziała na przeciwnika, bez rzucania go?
98. Posiadamy Orb of vurnerability (kula osłabienia). Z jakiego artefaktu u przeciwnika kula osłabienia usunie...
imperium: "Pytania i problemy" /
Podczas prac modernizacyjnych nad stroną H3, natrafiłem na bohaterów, którzy pojawiają się w AB. Część z nich jednak nie ma opisu, oto oni:
[[http://img254.imageshack.us/img254/1927/64624434ce7.jpg]]
[[http://img139.imageshack.us/img139/8007/30960021bd6.jpg]]
Ktoś pomoże w...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Błąd, wybierając czar Berserk taka informacja nam nie wyskoczy. Nawet jeśli przeciwnik będzie posiadał Order Męstwa lub Amulet Trzeźwego Umysłu. Dodatkowo jeśli mamy magię ognia na expercie, Berserk ma wtedy zasięg kilku pól, więc mimo posiadania przez przeciwnika artefaktów,...
imperium: "Ranking jednostek - statystyczne..." /
<[Hellburn: Szybkość jednostek po części ma znaczenie, głównie w walce strzelec vs. piechur/latacz. Ogólnie to raczej sprawdzam siłę, kto szybciej kogo wykończy. Wydaje mi się, że ten atrybut w dużej mierze ma znaczenie w zastosowaniu jednostek, ale to już może w innych testach...
imperium: "Ranking jednostek - statystyczne..." /
<[Haav Gyr: Dragonthan ale taka zabawa sprawia, że te testy są właśnie pozbawione realności. Dlatego jedyny sens w testach by doprowadzić do najszybszego starcia. Bo to najbardziej przypomina grę.]>
A ty co? Jak się bijesz to leziesz wszystkim co masz do przodu? Żeby jak najszybciej...
imperium: "Ranking jednostek - statystyczne..." /
<[Hellburn: Tak, znam przycisk wait ;) ale nie wykorzystuję go w tych testach :)]>
I sie kłócą ze mną wszyscy, że jakieś "siły" jednostek chcą z testów wyciągnąć, a tu podstawowych czynników rozgrywki nie uwzględniają :)
imperium: "Ranking jednostek - statystyczne..." /
<[Haav Gyr: Tu się mylisz, bo zawsze idziesz do przodu lub bronisz się, ale nigdy w ten sposób że 1 vs. 1 i bawisz się w ciciubabkę. Te testy nie są pozbawione realności, byle nie bawić się we wspomnianą ciciubabkę:P]>
Takie podejście wyniosłeś właśnie z gry off-line, gdzie...
imperium: "Ranking jednostek - statystyczne..." /
No i sam widzisz, że w testach wychodzi co innego, a w bitwach co innego :)
W testach zachwalasz jednostki x,y,z a w temacie Drużyna Marzeń, piszesz już zupełnie inne składy swojej armii, więc pytam się co chcesz udowodnić tymi testami? Wybranie najlepszego stworzenia na poziom? No,...