No proszę, wkońcu ktoś zaczął testować na symulacjach nasze pytania. I bardzo dobrze. Rozumiem, że do pytania 38 zrobiłeś jakiś test? Czy po prostu wiedziałeś? A jak tak to skąd?
Dragonthan
imperium: "Czego mi brak w H3?" /
<[Konqer: Możliwości wyboru czy się atakuje wręcz czy na dystans, możliwość pozostania harpiami przy atakowanym]>
Mógłbyś to rozwinąć? Bo troche nie rozumie...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Avonu de Odihs: I jeszcze odnośnie pytania 43:
Gdy weźmiemy podczas bitwy Shield (Tarczę) to ile punktów otrzymujemy do obrony? (podać procenty)]>
Chodzi tu zapewne o czar tarcza, gdyż przejście do obrony chyba nie da się rozbić procentowo.
<[Avonu de Odihs: Właśnie - czy podanie...
imperium: "Jest jeszcze sens robienia kampanii?" /
Przyznam się bez bicia, że też mam 3 mapy niedkończone, z których chciałem zrobić kampanie. I leżą tak sobie od 4 lat na dysku... :) Może też się skusze i je dokończe?
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Nowe pytanko:
Jak uniemożliwić lądowanie przeciwnika na brzegu? (3 sposoby)
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Już powoli mi się kończą pytania :) Już nie mam co wymyślić :) (odpowiedzi poprawne - tak dla formalności)
imperium: "Fabuła Armageddon's Blade, czyli..." /
Wg mnie The Forge ze względu na swój charakter s-f zbytnio nie pasował do świata Heroes. Zbyt duże przegięcie uzbrojenia jednostek.
imperium: "Drużyna Marzeń" /
1. Centaur Bojowy
2. Wilczy Rycerz
3. Smocza Ważka
4. Krzyżowcy
5. Ptak Gromu
6. Sułtański Ifrit
7. Starożytny Behemot
Jedyna wada - morale :)
imperium: "Czary najmniej pożyteczne" /
Lub wręcz przeciwnie - ukrywamy prawdziwą armię, przeciwnik nie wie z czym będzie walczył, ani jak będą ustawione jednostki do walki.
imperium: "Ulubione mapy - Heroes II" /
Mówisz że trudniejsze od tych map? Trudniejsza nawet od Azji?
imperium: "Fabuła Armageddon's Blade, czyli..." /
<[Avonu de Odihs: Co innego, jeśli chodzi Ci o to, że w dotychczasowych częściach był klimat zbliżony do średniowieczna...]>
Dokładnie o to mi chodzi. Dotychczasowe zestawienie jednostek opierało się na broniach, które nie są zaawansowane technologicznie.
Zwróć uwagę na...
imperium: "Czary najmniej pożyteczne" /
<[Filus: Wiedziałem, że ktoś coś podobnego napisze. Choć przyznam się, że tylko raz się spotkałem z tego typu zagraniem, więc jednak większość ludzi stosuje to do ukrycia swej słabości;) - nie mówię tu o większości Ligowych PROgraczy tylko o zwykłych grających 4fun graczach]>...
osada: "Obóz najemników" /
Ballada Pirackie Widmo: Reaktywacja. O tak, dobre wieści są takie, że ballada wraca pod moim patronatem, zła, że brakuje ludzi, dlatego część z osób uśmierce, nowi mile widziani.
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Doskonale. Ostatnio wpadłem na jeszcze jedno pytanie:
Jak "zabezpieczyć" jednostkę by nie była wrażliwa na miny?
osada: "Ballada: Pirackie Widmo" /
Bez dłuższego zastanowienia zdecydowali się pójść na przystań i ominąć nawałę piracką. Na górze wciąż pozostawali Thurvandel, Szept, Nagash i Simba.
- A co z pozostałymi? - zatrzymał się Den
- Poradzą sobie, idź szybciej - denerwował się Anthony
Korytarze dość wąskie...
imperium: "Fabuła Armageddon's Blade, czyli..." /
<[Konquer: jednak tak bardzo marzy mi sie dodatek w którym będzie ta cudowna dynamika - odkrycie "piramidy" gdzieś na Antagarichu, ktoś chce wykorzystać zaginione technologie go własnych celów, ktoś inny chce mu w tym przeszkodzić, po raz kolejny klimat i epicka przygoda.]>
Widze że...
imperium: "Artefakty " /
1. Kula osłabienia :)
2. Order męstwa - morale +1, odporność na oślepienie, berserker, hipnoze
3. Złoty łuk
4. Znak odwagi
5. Płaszcz Zwinności
6. Magiczna kula many
7. Kajdany Wojny
imperium: "Slow czy Haste?" /
Ciężko określić. Jednakże w grze istnieje ewidentny wg mnie błąd. Spowolniona jednostka, na którą damy następnie czar Haste powinna uzyskać prędkość wyjściową jaką miała przed rzucieniem na nią Slow, natomiast uzyskać większą prędkość gdy nie działa na nią czar Slow....
imperium: "Ankieta - co chcesz zmienić w..." /
Możliwość edytowania zawartości skrzynki ze skarbami, groty cyklopów, siedliska meduz, rojowiska oślizgów, konserwatorium gryfów, skarbcu krasnoludów, urodziska diabłów, gniazda przeraz, grobu wojownika, krypty, kaplicy magicznego słowa, gestu i myśli, smoczej utopii, uniwersytetu,...
imperium: "Fabuła Armageddon's Blade, czyli..." /
<[Konquer: Niby z jakiej paki? Akcja Władcy Pierścieni dzieje się w świecie w którym nie ma statków kosmicznych, tak w więc akcji Władcy Pierścieni nie można umieścić statków kosmicznych ponieważ w tym świecie NIE MA statków kosmicznych. A w H3 można umieścić Forge bo takie...