Aktualni gracze:
- Nami
- Ghost (Anthony "Krawy Kruk" Edwards)
- Nagash - zostanie uśmiercona
- Sharwyn - zostanie uśmiercona
- DruidKot (Alavander)
- Eru
- Thurvandel - zostanie uśmiercona
- Denadareth
- Destero (Szept) - zostanie uśmiercona
- Mecku - zostanie uśmiercona
-...
Dragonthan
osada: "Obóz najemników" /
Długo mnie nie było :) (watajemniczeni wiedzą dlaczego) ale widzę, że stare dobre czasy ballad powróciły i widzę moją starą opowieść "Pirackie Widmo", cóż za niespodzianka :)
osada: "Obóz najemników" /
Można by coś pokombinować w tym kierunku
imperium: "Problemy z grą przez sieć" /
Jeśli nie uda się wam połączyć bezpośrednio (wpisując do wyszukiwania ip przeciwnika) to jest potrzebne.
osada: "Toasty" /
A ja wzniosę toast za moją rezerwę :)
imperium: "Najgorsze jednostki" /
<[Pentacz:i mają najgorsze statystyki]>
Czy oby napewno? Czasem to zdolość jednostki ma przewage nad statystyką...
imperium: "Top 10 bohaterów" /
1. Gundula (atak bardzo sie przydaje, a na dodatek dobry na małe mapki - odrazu księga magii i przydatny czar: spowolnienie)
3. Orrin (tu nie trzeba chyba nic mówić)
2. Tazar (wg mnie grając cytadelą niezastąpiony)
4. Neela (choć forteca słynie z magii, tą bohaterką nie...
imperium: "Łączone arfetakty" /
Ja ze swojej strony dodam ciekawego screena z końca walki:
[[http://img402.imageshack.us/img402/483/screen04sj5.jpg]]
Skomentuję to tak: przydatne, gdy to nie my, lecz nas zaatakowano. Możliwe że zaatakouje nas kolejny bohater przeciwnika, a my będziemy mieli już złożony artefakt (nie...
imperium: "HOMM3 Online vs Offline " /
Prosta sprawa: komputer postępuje wg pewnego schematu, NIE przewiduje naszych ruchów, co czyni go przewidywalnym. Błąka się po planszy marnując tury. Na którymkolwiek poziomie trudności przeważnie najpierw będzie bronił strzelców, a po ich stracie rzuca się do ataku. Na wyższych...
imperium: "Wybor miasta do wielkosci mapy" /
Ja bym do tego jeszcze dodał dostosowanie zamku do poziomu trudności. Zamek i Twierdza potrzebują do rozwoju w 90% drewno i rude, a tego na losowych planszach nie brakuje. Pozatym magazyn zasobów pomimo drogiej inwestycji zapewnia dodatkową porcję zasobów (7 jednostek drewna i rudy na...
imperium: "HOMM3 Online vs Offline " /
<[Haav Gyr: Dla mnie jedynym obiektywnym wnioskiem jest to, że obie wersje gry są różne, zbyt różne, bo móc porównywać.]>
Ale niestety te dwa światy istnieją obok siebie i wcześniej czy później ten temat ktoś musiał założyć...
Jeśli ktokowiek stworzył by jakąkolwiek...
imperium: "HOMM3 Online vs Offline " /
Ja jednak mam jeszcze jedno pytanie co do tego zdania:
<[Haav Gyr: Gdy dochodzi do pojedynku off-line: Najczęsciej wygrywa Uniwersalista bo gra się na zasadach gry off-line]>
Czym panie Haav Gyr różni się (wg pana) gra On-line (żywy gracz kotra żywy gracz) od Offline (żywy gracz...
imperium: "HOMM3 Online vs Offline " /
<[Haav Gyr: 1) Brak praktycznie jakikolwiek zakazów typu: czary, herosi, zamki]>
Herosi, zamki ok, ale to tych 4 czarów mam zastrzeżenia: latanie, wrota wymiarów, portal miasta, spacer po wodzie. Gdzieś już kiedyś dyskutowaliśmy na ich temat :)
osada: "Toasty" /
<[Gwynbleidd: Gratuluje Drag latawcu. ]>
Ale mnie obraziłeś! Jestem jesion! Wojo trwa tera 9 miechów nie 12 :P Chociaż mają znowu zmienić na 12.
<[Gwynbleidd: napewno wyniosles stamtad plecak pelen wspomnien.]>
Raczej granatów :)
<[Grenadier: Godzina 6 minut trzyyyyydzieści.... :D...
imperium: "Ulubione mapy - Heroes II" /
Nic nie pobije map Afryka, Afryka 2 i Azja. Po prostu arcytrudne mapy.
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Nowy zestaw pytań:
1. Czy jednostka zajmująca 2 hexy może wejść w dwie miny jednocześnie?
2. Jednostka zajmująca 2 hexy porusza się w lini prostej (poziomej). Na swej drodze natrafia na ruchomy piasek i zatrzymuje się. Co się stanie jeśli w następnej turze jednostka ruszy do...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Avonu de Odihs, odpowiedzi prawidłowe. A co do pytania o grób wojownika, to przypomina on dość charakterystyczny grobowiec pewnych rycerzy.
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Rówież i to można pod to podciągnąć, aczkolwiek jest to raczej "wolne" pytanie, więc precyzyjnej odpowiedzi nie jestem wstanie nawet ja udzielić :)
imperium: "Czego mi brak w H3?" /
Deszczu poruszającego się po planszy, zamieci śnieżnej, sztormu na wodach, burzy piaskowej, również przemieszczających się po planszy.
imperium: "Najlepiej wyglądający Zamek" /
Wiem jedynie, że w Wogu dodali padający deszcz jako element mapy.