Imperium

Behemoth`s Lair

Dragonthan

<[Haav Gyr: A ja przytaczam na waszych założeniach, bo mowicie że prawie na pewno Wojownik ma jedną magię(ekspert), więc zakładam, że również ma czasy masowe. Nie tylko pojedyńcze.]> <[Haav Gyr: Jeśli założysz, że wojownik ma te czary na niższym poziomie niż ekspert. A Przecież...
<[Haav Gyr: A co do ograniczeń, to dla mnie są bzdurne. Eliminują szczęście? Szkoda tylko, że gra polega też właśnie na tym;) aby umieć wykorzystać owe szczęscie. Szkoda też, że ludzie tacy jak wy, grający w ligach nie rozumienią tego]> Tak, i jak gra dwóch ludzi, jednemu się...
<[Haav Gyr: Zasady ustalili już twórcy;) I ich się trzymam. ]> To pewnie wiesz, że w grze jest kilka bugów :) <[Haav Gyr: Lot czy inne czary są losowe i każdy może je zdobyć(chyba że się gar wojem:P w lidze)]> Nie każdy może je zdybyć, a morale działa na każdego <[Haav gyr:...
<[Haav Gyr: Nikt nie jest idealny prawda?;))]> Dlatego dążąc do ideału wprowadza się poprawki :) <[Haav Gyr: Nie sądzisz, że to nawet sprawiedliwiej? Bo wygrał ktoś kto miał bo miał przewagę w mniej losowym elemencie gry? Albo czyż nie wiecej wysiłku kosztuje zwycięstwo z takim...
<[Haav Gyr: Czyżbyś chciał powiedzieć że w turnieju budujecie IV RP?]> Nie mieszam do tego polityki, lecz poprawki techniczne. Jak kupisz szafe, której nie możesz już zwrócić i sie okazuje, że jedna z czterech nóg jest wyżej niż inne to chyba oczywiste że wprowadzasz korekte do...
<[Haav Gyr: Mieszkam w Bloku z lat siedzemdziesiątych, podłogi i ściany są krzywe, czy powinenem według ciebie naprawić to?]> Hehe, w tym przypadku to tak jakbyś chciał przeprogramować offica na photoshopa, a ja raczej mówiłem o czymś w formie patchów do Heroes. <[Haav Gyr: A nie....
<[Haav Gyr: To chciałem usłyszeć. Teraz pokaż mi w temacie coś o tym, że mówimy o zmodyfikowanym herosie? ;)]> Ale ty lubisz odwracać kota ogonem :) Dyskusja zeszła na temat zasad ligowych to napisałem co o tym sądze. <[Haav Gyr: Dlatego nie gram w randomki, gram w ogrinalne mapy,...
<[Haav Gyr: A gdzie tak jest napisane? Gram w sprawdzone mapy, bez błędów i dziwacznych rozstawień.]> Wystarczy zanalizować Twoje wypowiedzi i odpowiedź przychodzi sama. <[Haav Gyr: To chyba nie miejsce na wykresy;)), poza tym służy to pokazaniu, że wszystko jest oparte na rachunku...
Nie należy zapominać też o błędzie programistów, którzy w "Naga bank" umieścili siarke, zamiast klejnotów, ale jak narazie nie spotkałem się z jakąś poprawką, która by to naprawiała.
<[Haav Gyr: Dziwną stosujesz analizę, skoro wynika ci z niej że gracz który nie gra w mapy z błędami, robi z siebie ideał?]> To sie nazywa perfekcjonizm <[Haav Gyr: Nie tyle z rachunku prawdopodobieństwa, ale sama funkcja jest takim rachunkiem. Inaczej mówiąc, każdy obiekt materialny...
<[Haav Gyr: Ale to nie ja gram w ligach, turniejach chcą osiągać najwyższe laury;)]> Przedstawiłem Ci jedynie jak wygląda sprawa z większąścią ludzi grających on-line w heroes. <[Haav Gyr: Nie 50%, postaram się to wyjaśnić. Otóż jak wspominałem każdy punkt materialny, można...
<[Haav Gyr: A ty grasz on-line, dla samej rozrywki, czy po to być wygrywać??]> Gra sie dla rozrywki, a wygrywanie jest celem każdego kto w coś gra. <[Haav Gyr: A Punkt oznaczaj najmniejszą z możliwych części.]> Tylko w matematycznym określeniu tego <[Haav Gyr: Spójrz wyżej;))))]>...
<[Haav Gyr: Czy słowo obiekt cię zadowoli?:P]> Obiekt jest szerokim pojęciem :P <[Haav Gyr: A bzdurą jest mowinie, że grając online rozwój zamku prowadzisz inaczej.]> Eeee tam. Np. komputer nigdy nie poleci prosto drogą do twojego zamku, bo nie jest na tyle inteligentny, więc masz...
<[Haav Gyr: Niekoniecznie, gdy zostawisz zamek, to komputer odrazu ci go zajmie, a po drugie, nawet gracz nie zna bezpośredniego położenia zamku wroga.]> W każdej planszy losowej oraz na przynajmniej 75% map zwykłych drogami można dojść do zamków, więc każdy żywy gracz zna na...
<[Haav Gyr: To nie wiem jak wy gracie, bo rozbudowa trwa tyle samo, w grze on line i off line. To zależy od umiejętności gracza a nie o trybu gry:P Szybciej nie budujesz niż jeden budynek na ture;))))]> Widać że prawie wogóle nie grasz on-line z dobrymi graczami :) <[Haav Gyr: O ile...
<[Haav Gyr: Jeśli w ciągu jedej tury wybudujesz więcej niż jeden bunyek w mieście daje ci mobla:)))) Nie wiem też co ma wspólnego z tym, gra on-line i dobrzy/źli gracze. Poza tym nie wiem który raz powtarzam - NIE GRAM on line.]> No właśnie, twierdzisz że nie grasz, więc nie wiesz...
<[Haav Gyr: Piszecie że w grze on-line budujesz pare razy szyvbciej zamek. Przecież to bzdura totalna. Ponieważ zawsze budujsz w tempie, jeden budynek/jeden dzień i do tego jeśli pozwolą ci na to zapasy surowców.]> Nie chodzi o tempo budowania lecz kolejność stawiania kolejnych budowli....
<[Haav Gyr: Sam wiesz dobrze, że kolejność jest ograniczona, a i to nie ma znaczenia czy gracz jest on czy off line. Wszystko zależy od surowcow, umiejętności, szczęscia i specyfiki mapy.]> Niektóre budowle pomijamy całkowicie (pomino że nas na nie stać), a niektóre budujemy czym...
<[Haav Gyr: Tu nie chodzi o cfaniactwo komputera, bo bez względu na na to i tak zawsze budujesz w zamku najlepiej, każdy ma "swoją" taktykę. Jednak określenie szybkość jest niewłaściwa.]> Pograj sobie troche on-line, to będziesz wiedział w czym leży problem <[Haav Gyr: No i tu jest...
<[Haav Gyr: Proponuje to samo w off-line, :D dam ci nawet podpowiedz do owego problemu, garj tak jakbyś grał on-line. Ciekawe co zobaczysz;)) Być może że budujesz identycznie?]> Problem w tym, że już grałem off-line sporą ilość czasu, zanim przesiadlem się na on-line. Różnice...