1-Zabójca Świetna jednostka na początku. Wytrzymała, silna, strzela i oczywiście trucizna. :D
2-Krwawa furia/Kusznik Krwawa Furia jest szybka, silna i po ataku wraca na miejsce idealna do atakowania wrogich łuczników.A kusznicy za swoje obrażenia i brak kar za odległość.
3-Mistyczny...
Alkarin
imperium: "Która część jest najlepsza?" /
Według mnie najlepszą cześcią M&M jest 6 Ponieważ:
1+Mnóstwo rozbudowanych obszarów.
2+Fajne wyglądy broni zbroi i innych rzeczy.
3+Doskonała fabuła (lepsza od 7 i 8).
4+Dużo zdarzeń(Np.w Posterunku Srebnych Hełmów, których nie było w VII i VIII).
5+Wiele misji.
6+Trudne...
imperium: "Najsłabsze jednostki w H5" /
1-Chłop - choć ma podatki to jego życie, obrażenia, atak i obrona są za małe.
2-Ożywieniec - ma dużo życia, ale jest za wolny i ma za małe obrażenia.
3-Minotaury - odwaga jest bardzo dobrą umiejętnością, ale mają bardzo małą obronę, inicjatywę i szybkość.
4.Awanturnik -...
imperium: "Najmniej pożyteczna umiejętność" /
Dla mnie bezużyteczną umiejętnością jest mistyzm.
Nie znaduję dla niego żadnego zastosowania (może dlatego, że prawie zawsze robię bohaterów, którzy są nastawieni na zdolności ulepszające armię typu odporność itd.)
osada: "Co aktualnie czytacie?" /
Ja obecnie czytam "Księgi Południa"Glena Cooka.
imperium: "Najlepsze jednostki w H5" /
[quote=Kaspar] Wiem co należy wybrać do skowytu grozy. Magię mroku, przywołania i oświecenie. Z mroku mistrz klątw+bólu=mroczne odrodzenie. Z przywołania mistrz życia+mistrz przywołania=mistrz odwołania. Z oświecenia należy wybrać uczonego. Potem tajemną wiedzę(nie pamiętam...
imperium: "Największa bitwa, bohater, ilość..." /
mam 1 pytanie, czy to jest możliwe?
[url=http://img177.imageshack.us/i/maaarmia.png/]Link[/url]
imperium: "Największa bitwa, bohater, ilość..." /
Nie powiedziałbym, że wszystko. Naprawdę dużej armi czarnych smoków nie dałby rady zniszczyć sam czarnoksiężnik.
imperium: "Miasta w H6" /
Według mnie mogłoby powstać miasto gnoli, ale raczej na wzór Cytadeli. Jednostkami tego miasta mogą być "nieudane" eksperymenty magów nad stworzeniem zwierzoludzi.
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Na tym arcie jest chyba przedstawiona walka ludzi z demonami. Te twoje "smoki" to są anioły z daleka, a postać na środku to poprostu nekromanta.
Pozdrawiam
imperium: "Miasta w H6" /
Oby pokazali nam ją. Już nie mogę się doczekać. :P
osada: "Toasty" /
Szczęśliwego Nowego Roku!!
osada: "Co aktualnie czytacie?" /
T. Canavan "Wielki Mistrz"
imperium: "Najlepiej wyglądający Zamek" /
Według mnie najlepiej wyglądającym zamkiem jest Infeno. Zawsze kiedy nim gram mam przeczuie, że jestem w prawdziwym piekle, a ten efekt potęguje muzyka.
osada: "Gildia Nekromantów" /
[i]Przechodząc znajomymi ulicami Alkarin zauważył nowo postawiony budynek.Był on mały, a tablica nad drzwiami głosiła "Gildia Nekromantów".Wyczuł on niedawno użytą energię magiczną.Zobaczył Naadira kzyczącego na Hira, podszedł do nich i zapytał: [/i]
-Co tu się...
osada: "Gildia Nekromantów" /
[i]Idąc ulicą Alkarin zauważył swego przyjaciela Hira, z którym często rozmawiał przy ognisku. Po chwili druid zniknął we fioletowej mgle, lecz czarodziej rozpoznał telepotację i poszedł za energią do nieznanego domu. Zapukał. Z budynku wyłoniła się niezajoma postać, lecz za...
osada: "Gildia Nekromantów" /
- Nie, nie jestem - odpowiedział Alkarin Mateuszowi- Ja nie zajmuję się nawet magią śmierci. Byłem w budynku Gildii, ale nie należę do niej. Naadir myślał, że w niej jestem, ale ja nawet nic mu nie mówiłem, że chcę.
osada: "Gildia Nekromantów" /
[i]Alkarin przechodził około budynku Gildii. Zatrzymywał się przy każdej większej kałuży i szeptał nieznane nikomu, oprócz magom wody słowa. Factus vivus water elementi surrexit ergo. Po okrążeniu całej Gildii zaczął powrać do swego domu. Po 100 metrach budynek Gildii zawalił...
osada: "Gildia Nekromantów" /
- Fieldzie ja tylko chciałem obserwować Gildię z daleka - odpowiedział nieznajomemu czarodziej - A tak wogóle nazywam się Alkarin, jestem elementalistą. Wezwałem dookoła Gildii kilka żywiołaków wody, które miały śledzić poczynania nekomantów.
osada: "Gildia Nekromantów" /
- Nigdy nie odwracaj się plecami do potencjalnego wroga - krzyknął Alkarin Fieldowi, po czym szeptnął [i]Adeste water elementi.[/i] Wokół Fielda pojawił się mnóstwo żywiołaków wody, był deszcz. Pora, w której mam największe możliwości. Kazał żywiołakom uformować się w...