Imperium

Behemoth`s Lair

Alkarin

1-Zabójca Świetna jednostka na początku. Wytrzymała, silna, strzela i oczywiście trucizna. :D 2-Krwawa furia/Kusznik Krwawa Furia jest szybka, silna i po ataku wraca na miejsce idealna do atakowania wrogich łuczników.A kusznicy za swoje obrażenia i brak kar za odległość. 3-Mistyczny...
Według mnie najlepszą cześcią M&M jest 6 Ponieważ: 1+Mnóstwo rozbudowanych obszarów. 2+Fajne wyglądy broni zbroi i innych rzeczy. 3+Doskonała fabuła (lepsza od 7 i 8). 4+Dużo zdarzeń(Np.w Posterunku Srebnych Hełmów, których nie było w VII i VIII). 5+Wiele misji. 6+Trudne...
1-Chłop - choć ma podatki to jego życie, obrażenia, atak i obrona są za małe. 2-Ożywieniec - ma dużo życia, ale jest za wolny i ma za małe obrażenia. 3-Minotaury - odwaga jest bardzo dobrą umiejętnością, ale mają bardzo małą obronę, inicjatywę i szybkość. 4.Awanturnik -...
Dla mnie bezużyteczną umiejętnością jest mistyzm. Nie znaduję dla niego żadnego zastosowania (może dlatego, że prawie zawsze robię bohaterów, którzy są nastawieni na zdolności ulepszające armię typu odporność itd.)
[quote=Kaspar] Wiem co należy wybrać do skowytu grozy. Magię mroku, przywołania i oświecenie. Z mroku mistrz klątw+bólu=mroczne odrodzenie. Z przywołania mistrz życia+mistrz przywołania=mistrz odwołania. Z oświecenia należy wybrać uczonego. Potem tajemną wiedzę(nie pamiętam...
Według mnie mogłoby powstać miasto gnoli, ale raczej na wzór Cytadeli. Jednostkami tego miasta mogą być "nieudane" eksperymenty magów nad stworzeniem zwierzoludzi.
Na tym arcie jest chyba przedstawiona walka ludzi z demonami. Te twoje "smoki" to są anioły z daleka, a postać na środku to poprostu nekromanta. Pozdrawiam
Oby pokazali nam ją. Już nie mogę się doczekać. :P
Szczęśliwego Nowego Roku!!
Według mnie najlepiej wyglądającym zamkiem jest Infeno. Zawsze kiedy nim gram mam przeczuie, że jestem w prawdziwym piekle, a ten efekt potęguje muzyka.
[i]Przechodząc znajomymi ulicami Alkarin zauważył nowo postawiony budynek.Był on mały, a tablica nad drzwiami głosiła "Gildia Nekromantów".Wyczuł on niedawno użytą energię magiczną.Zobaczył Naadira kzyczącego na Hira, podszedł do nich i zapytał: [/i] -Co tu się...
[i]Idąc ulicą Alkarin zauważył swego przyjaciela Hira, z którym często rozmawiał przy ognisku. Po chwili druid zniknął we fioletowej mgle, lecz czarodziej rozpoznał telepotację i poszedł za energią do nieznanego domu. Zapukał. Z budynku wyłoniła się niezajoma postać, lecz za...
- Nie, nie jestem - odpowiedział Alkarin Mateuszowi- Ja nie zajmuję się nawet magią śmierci. Byłem w budynku Gildii, ale nie należę do niej. Naadir myślał, że w niej jestem, ale ja nawet nic mu nie mówiłem, że chcę.
[i]Alkarin przechodził około budynku Gildii. Zatrzymywał się przy każdej większej kałuży i szeptał nieznane nikomu, oprócz magom wody słowa. Factus vivus water elementi surrexit ergo. Po okrążeniu całej Gildii zaczął powrać do swego domu. Po 100 metrach budynek Gildii zawalił...
- Fieldzie ja tylko chciałem obserwować Gildię z daleka - odpowiedział nieznajomemu czarodziej - A tak wogóle nazywam się Alkarin, jestem elementalistą. Wezwałem dookoła Gildii kilka żywiołaków wody, które miały śledzić poczynania nekomantów.
- Nigdy nie odwracaj się plecami do potencjalnego wroga - krzyknął Alkarin Fieldowi, po czym szeptnął [i]Adeste water elementi.[/i] Wokół Fielda pojawił się mnóstwo żywiołaków wody, był deszcz. Pora, w której mam największe możliwości. Kazał żywiołakom uformować się w...