Sorry z tym Smoczym Faraonem. Pisałem z pamięci, a po zajrzeniu do notatek to miał być Starożytny Smok (smoczy Faraon jest tylko jeden). I jeszcze odnośnie tej jednostki nie napisałem w nawiasie że powstaje ona z Sok Arisa. I dostępna jest tylko w kampanii.
I jeszcze trochę wyjaśnień (pełne będą w swoim czasie):
Jest to szkielet całego miasta (30 jednostek), normalnie w opisie początkowo w mieście jest 14 jednostek (1 rodzaj z danego levelu), potem w 1 dodatku do gry przewidziane kolejne 12 (razem 25) i w 2 ostatnim dodatku 4 (razem 30) udziwniających grę (te dziwne ulepszenia).
Specjalnie dla Serafa:
- Derwisz to według mojej wizji kapłan w stylu egipskim (tylko że z kapturem), oczywiście w grze opisany zgodnie z realiami świata (bez nawiązań do Egiptu).
Derwisz ulepsza się na Mumie po zbadaniu starożytnych zapisków o nieśmiertelności. Od tej pory większość Derwiszy pozostaję w tej formie, jednak ci z nich którym siła i moce uzyskane nie wystarcza poszerzając swe umiejętności stając się Anubitami - wojownikami śmierci.
Jak z tego wynika Derwisz poszerzając swą moc staję się Nieumarłym, chociaż jest bardzo trudny, ale możliwy sposób by uzyskać taką a nawet większą moc zachowując życie. I z tym właśnie związana jest przemiana w Sok Arisa.
Mógłbym dalej to kontynuować, ale to wyjaśnię już przy opisie jednostek
- Z Scobra to taki pomysł, gdyż Skorpioczłek (skorpion z tułowiem człowieka) mi nie bardzo się podoba, wolę taką formę (bardziej drapieżna że się tak wyrażę)
- Połączenie wątków egipskich z barbarzyńskimi wynika z fabuły miasta (którą przedstawię po opisaniu miast, czyli nawet nie szacuje kiedy, tym bardziej że toczy się po historii Ashan, na innym świecie związanym z Axeoth). Mogę też przyznać się że stan rzeczy jest też z przyczyn technicznych (ograniczyłem się do 9 miast każde po 30 jednostek różniących się nazwą i wyglądem oraz oczywiście umiejętnościami w sposób wyraźniejszy niż w dotychczasowych Heroesach).
I na koniec: NIE są to miasta do mojej wizji zdarzeń z przed Rozliczenia