Imperium

Behemoth`s Lair

Taro

No właśnie, jak to się mogło stać? Przecież było was aż trzech, do tego sami spece od grafiki. Jedynym wyjaśnieniem są iluminaci.
Jeżeli jest dużo wolnej przestrzeni, to budujesz ważki i dajesz po jednej zwiadowcom (duży ruch, gdy tylko ważka jest w armii to bagna nie spowalniają). Jeżeli na drodze aby przejść stoi jakiś neutral, to jaszczury. A idealny build order to: 1. Ważki/ jaszczury. 2. Ważki/...
Zagłosowałem na typ, gdzie jest spowolnienie (być może najlepszy czar w grze) ale ten podział jest sztuczny. Ludzie nie lubią typów zaklęć, tylko konkretne zaklęcia, które się sprawdzają.
Instalujesz hotę i hd mod. Potem wchodzisz w multiplayer, online lobby, zakładasz konto i grasz.
Jeżeli Ci bardzo zależy, to mogę je ogarnąć. O ile win10 mi nie przeszkodzi z jakiegoś powodu, jeszcze nie instalnąłem czwórki. Chcesz po angielsku czy po polsku? Choć nie gwarantuję żadnej wersji.
To zależy od sytuacji. Najlepiej po prostu wykosić kolesiowi armię zanim zdąży ich naspamować. Jeśli walka jest równa to niestety nic nie poradzisz. Ale aby ktoś mógł to skutecznie zrobić musi grać magiem, a magowie nie są z reguły zbyt wytrzymali, więc nie pozwalaj na długą...
Nie, a dlaczego? Zasady są jasne, poza tym magowie najczęściej są chwiejni i można ich skosić zanim zdążą naspamować ich za dużo. Choć owszem, zdarzają się równe gry, gdzie ten spam przeważa. Ale jak się pogra kilkaset aren to ten spam rzadko jest skuteczny.
Tylko pisząc na fejsie posty o arenach podawaj swój nick. Jest kilku stałych graczy naparzających w areny. Możliwe, że danego dnia nie dadzą rady, ale jakby umawiać się na konkretny termin to będzie ok.
Jeżeli masz fejsa to grupa "Jak będzie w Erathii - sekcja Pvp" jest najlepszym miejscem by szersza publiczność się o nim dowiedziała.
Nie jestem pewien czy zrozumiałem, ale jeśli chodzi ci o kampanie z h4, to zajrzyj [url=https://www.celestialheavens.com/homam-iv/downloads/campaigns]tutaj[/url]. Obecnie nie mamy działu z kampaniami a w starej krypcie chyba i tak dużo ich nie było.
Wow, tego się nie spodziewałem. Fajnie wiedzieć, że ktoś jeszcze w to gra. Szczerze mówiąc nie pamiętam jak wyglądał sejw startowy, który ci wysłałem, ale jakiś czas temu sam grałem w tę mapę na czempionie. To nieprofesjonalne bo powinienem sprawdzić czy jest możliwa do...
Ogarnąłem mapę strategią na ratowanie Agona i granie na armię z azylu. Na razie nie dam opisu, żeby ci nie spoilować. Robiłem sejwy więc jest opcja je udostępnić. I cóż, powiem nieskromnie - pod względem strategicznym stworzyłem arcydzieło.
Zazdroszczę, że dbasz o precyzję zarówno w grze jak i w opisach. Ja mam stety czy niestety inaczej - o ile idea działa, to szczegóły aż tak mnie nie interesują. Więc daruję sobie szczegółowe opisy. Sejwy robiłem co tydzień, a potem i tak mi się zapominało. Tworząc tę mapę...
Dzięki za opis Nicopol. Z innych moich map do h4 polecam Cień Śmierci oraz Bój o Cztery Jeziora (hardcore) jeśli lubisz wyzwania. Jest jeszcze Jesienna Wojna, ale jest tam błąd - przeciwnicy powinni być w sojuszu i trzeba to ustawić samemu w edytorze. Chętnie poczytam wszelkie relacje.
Trochę się uzbierało pod koniec roku: Dan Simmons - "Hyperion", "Upadek Hyperiona", "Endymion", "Triumf Endymiona". S-f, i choć nie jestem fanem gatunku jako takiego to książki są dobrze napisane a historie bardzo ciekawe. Polecam każdemu, kto szuka rozrywki i ciekawych historii. W...
Jedna uwaga co do tego, co napisał Tarnoob - Ukraina robi nam przysługę przy okazji a nie z dobrego serca. Obowiązki mamy wobec własnego narodu i państwa, pomagać innym możemy ale nie musimy. Gdyby to Polska została zaatakowana najpierw, śmiem wątpić aby Ukraina bohatersko nadstawiła...
Przetłumaczyłem i uaktualniłem mapę - mamy więc wersję 1.1! Mapa jest teraz trudniejsza, choć z drugiej strony lokacje na mapie mają teraz dużo więcej sensu. Początkowi hirkowie przeciwnika będą mieć armię zamiast krążyć w pojedynkę, a walka z Mosquą jest trudniejsza i...