Są czary lepsze i gorsze, podróżne i bitewne. Chciałbym dowiedzieć się jakie "rodzaje" czarów cenicie najbardziej, co wybierzecie?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.12.2017, Ostatnio modyfikował: Tabris
Są czary lepsze i gorsze, podróżne i bitewne. Chciałbym dowiedzieć się jakie "rodzaje" czarów cenicie najbardziej, co wybierzecie?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.12.2017, Ostatnio modyfikował: Tabris
Zagłosowałem na typ, gdzie jest spowolnienie (być może najlepszy czar w grze) ale ten podział jest sztuczny. Ludzie nie lubią typów zaklęć, tylko konkretne zaklęcia, które się sprawdzają.
Ano właśnie, podział jest nieco podobny do tego z H4, co w warunkach H3 niekoniecznie musi się sprawdzać. Co do samych typów zaklęć zwyciężają klątwy. Zwłaszcza trójca spowolnienie-oślepienie-berserk potrafi drastycznie zmienić los bitwy.
Jestem dużym fanem wszelkiego rodzaju czarów wzmacniających. Może i nie są one najbardziej efektywne (ktoś słusznie dowodził , że najużyteczniejsze są klątwy), ale satysfakcję daje już samo robienie z wojowników siłaczy i podbijanie im statystyk, do czego nadają się najlepiej nadają się masowe wersje przyśpieszenia, kamennej skóry, błogosławieństwa, celności, żądzy krwi (i tym podobne) no i niezastąpiony psalm mocy! Wydaje mi się, że do tej grupy można dać również potężne zaklęcie antymagii, która nie za bardzo przejmuje się czarami ofensywnymi i klątwami.
Zdaje sobie sprawę z tego, że podział nie jest bardzo udany, ale chciałem zrobić to to jak najbardziej zrozumiałe, wpisując przykładowe zaklęcia do "typów". Zrozumcie
PS: jeśli zdarzały si3 literówki, to mówię, niełatwo nie zrobić literówek jeśli pisze się na klawiaturze w małym telefonie :) .