W jedynce nie ma takiej możliwości. W dwójce dzielisz armię przytrzymując shift w czasie przenoszenia jednostki z jednego slotu do drugiego.
Taro
imperium: "Podział wojska - jedynki" /
Dostajesz to bo... masz mało miejsca na dysku?
imperium: "Podział wojska - jedynki" /
Tego ci nie powiem, mało bawiłem się dosboxem. Poza tym serio mógłbyś sobie załatwić gry na cd bądź obrazie płyty.
imperium: "Podział wojska - jedynki" /
Nie wiedziałem, że jest taki mod. Skąd? Pokaż. Udowodnij.
imperium: "Faza grupowa - Turniej areny Heroes III" /
Strzelam, że wygrają: Cez, Fury, Szadek i Wojrad. Cztery "jedynki".
imperium: "W co gramy?" /
Fallout 1, świetny przykład na to jak powinno się robić rpg. Pewnie niedługo ruszę dwójkę.
imperium: "Pytania o Heroes 4" /
Nie sądzę, aby to był prawdziwy MJ :D Po prostu zbieżność nazwisk. Myślisz, że jesteś jedynym morglinem w galaktyce?
imperium: "Podział wojska - jedynki" /
My nie wiedzieliśmy nawet, że jest mod dający komendę "czekaj". Jeśli na dzikich rosyjskich stronach nie ma czegoś takiego, to i tu nie będzie.
imperium: "[Heroes IV] Edycja menu" /
A tak nawiasem mówiąc, grafika Merroxa to nieprawdziwa mapa, kłócąca się z [url=http://vignette3.wikia.nocookie.net/mightandmagic/images/9/92/Axeoth.jpg/revision/latest?cb=20090815121251&path-prefix=pl]prawdziwą mapą.[/url]
imperium: "[Heroes IV] Edycja menu" /
Mój błąd. Myślałem, że twoja grafika to ta z takiego nieformalnego dodatku do h5, którego fabuła działa się po h4 w Axeoth. I nie wiedziałem, że moja mapka to fan art.
imperium: "Końcówki map" /
W przypadku kampanii to tak szybko jak się da, ale odwiedzając wszystkie power upy (jeśli bohater przechodzi dalej). Co do zwykłych map, też raczej szybko. Nadmierne czekanie i pozwalanie SI aby się wzmacniało to zły nawyk.
imperium: "Końcówki map" /
W takiej sytuacji zdobywam miasta i ewentualnie odnajduję Graala, dla punktów. W przypadku kampanii power upy. Sytuacja końcowa niewiele zmienia.
imperium: "Ulubiona kampania" /
Smocza Krew ze względu na dwie ostatnie mapy. W trzeciej trzeba było pokombinować aby pokonać Orwalda ze znacznie mocniejszą armią. W czwartej natomiast można było rozszarpać wrogów na strzępy dwoma kryształowymi smokami i poczuć, że Mutare naprawdę rządzi Nighonem. Niby łatwe,...
imperium: "Ulubiona kampania" /
Temat analogiczny do tego z części trzeciej. Która kampania się wam najbardziej podoba?
Jeśli chodzi o mnie to Prawdziwe Ostrze, choć jest najłatwiejsza. Grałem w nią najwięcej razy i kusi mnie od jakiegoś czasu by to powtórzyć i przebić wynik powyżej 5000. No właśnie, nawet...
imperium: "Faza pucharowa - Turniej areny Heroes..." /
Czyli mój typ odpadł - głosowałem na Maestra wbrew powszechnej opinii.
imperium: "Faza pucharowa - Turniej areny Heroes..." /
Gratulacje dla Immortala. Mateuszowi na chwilę obecną ciężko narobić problemów na arenie.
imperium: "Ulubiona kampania" /
Baronus, rozczaruję cię. [url=https://www.youtube.com/watch?v=GFbMLorQkIM&index=1&list=PLe0K-GUDQkNKWs6FNqKWtLy1eRWRXL6WN]Już ktoś to zrobił ;)[/url]
imperium: "Nagrody z kampanii H2" /
Gildia czarodziejek sprawia, że w kolejnych mapach możesz wynająć Siostrę Elizę. Zaczyna chyba na 5 poziomie (a przynajmniej na wyższym niż pierwszym). Gildia nekromantów pozwala wynająć Brata Braxa. Nie pamiętam jakie były pozostałe dokładnie, choć na pewno będziesz musiał...
imperium: "HoMM IV - Problemy natury technicznej" /
Pokonałeś Landrew'a? Bo jeśli ktoś inny go pokona (np. neutralna armia) to nie wygrasz mapy. Po jego pokonaniu powinien się wyświetlić tekst.
imperium: "HoMM IV - Problemy natury technicznej" /
Sprawdzałem w edytorze map. Landrew jest oskryptowany i gdy jest pokonany w bitwie to:
1) Wyświetla się komunikat fabularny.
2) Gracz (przeciwnik) wygrywa.
3) Gracz (właściciel Landrew'a) przegrywa.
Dokładnie w takiej kolejności. Jeśli go nie pokonałeś, to pozostaje ci...