Fimrys, wy w ogóle macie ustalone jak bardzo ucywilizowane będzie to wasze miasto? Tak pytam, bo w zależności od tego pewne klasy bardziej pasują, inne mniej. Generała jednak wywaliłbym od razu, bo ta nazwa jest dość ogólna i pasuje równie dobrze do wielu innych klas.
Mogłeś też...
Taro
imperium: "Planowanie gry w szczegółach" /
Odnośnie mnożników w TESach, a przynajmniej w Oblivionie: zakładając, że osobowość i szczęście nie mają właściwie znaczenia, to nawet olewając "plus piątki" można wymaksować pozostałe atrybuty.
Ale ogólnie wolę grać z modami, które to naprawiają.
imperium: "Czy warto wymieniać się grami?" /
Nie. Zwłaszcza jeśli są to tytuły z pierwszych wydań, a nie jakieś "ekstra klasyki". Nawet jeśli w to nie grasz, to sama satysfakcja posiadania takich "reliktów przeszłości" powinna powstrzymywać przed ich oddaniem.
imperium: "Baldur's Gate" /
Też nie miałem dźwięków, ale z tego co pamiętam da się to jakoś ogarnąć. Nie pamiętam jak, ale szukajcie na anglojęzycznych stronach. Na polskich z tego co wiem nie znajdziecie rozwiązania.
Mnie w EE wnerwia brak możliwości przyspieszenia gry (klatek). Z reguły grałem na...
osada: "Cytaty" /
"Blokady? Jakie blokady? Za mojej władzy żadna nie utrzymałaby się dłużej jak 5 minut. Blokadę bym rozwalił, chłopom poobijał mordy, a ciągniki spalił!"
Janusz Korwin Mikke
osada: "Szczerbata Szczęka - jesień 2016" /
I - 9
II - 19
III - 3
imperium: "Wychodzenie jednostek z miasta problem" /
Limit armii mogących poruszać się po mapie to osiem na jednego gracza. Komputer natomiast woli uciekać za kasę, bo wtedy zachowuje punkty ruchu. Jeśli przeciwnik nie przyjmie opłaty, wtedy w miarę możliwości ucieka (jeśli na polu bitwy jest choć jeden żywy bohater), ale wówczas ma...
imperium: "Wychodzenie jednostek z miasta problem" /
No dobrze, to jeszcze prościej.
Kapitulacja - przeciwnik chce odejść zachowując armię, punkty ruchu i bohaterów w zamian za opłatę. Może zastosować taką ofertę nawet jeśli nie ma żyjących na polu walki bohaterów.
Ucieczka - przeciwnik ucieka porzucając jednostki, ale...
imperium: "Spolszczenie Equilibris" /
Powiedz mi Merrox, Ty masz zainstalowany Equilibris na polskiej wersji gry, prawda? Czy możesz w związku z tym uruchomić wszystkie kampanie? U mnie pojawiał się błąd, że pewne grupy kampanii nie odpalały się (tzn. albo te z podstawki, albo z któegoś dodatku). Chciałbym zobaczyć jak...
imperium: "H4 HdMod w produkcji" /
No cóż, prace nie idą tak szybko jakbyśmy tego chcieli, ale dalej coś się dzieje. Na Celestial Heavens pokazano [url=https://www.celestialheavens.com/potd-home/might-town-hd]ekran twierdzy w HD.[/url]
imperium: "[HoMM II] Niedziałające sojusze" /
Sojusze w h2 nie działają tak jak w h3. Niezależnie od wersji. O ile pamiętam sojusznicy są wobec gracza mniej agresywni i skupiają się na innych wrogach, ale jeśli ich przetrwanie jest zagrożone będą atakować np. by zdobyć jakikolwiek zamek.
imperium: "Zniszczenie nieumarłych, zaklęcia..." /
Nigdy nie słyszałem, by ktoś grający nekropolią używał tego zaklęcia. Może mi się zdarzyło w kampaniach w połączeniu z antymagią ale tak to nie. Ogólnie celem zniszczenia nieumarłych/ fali śmierci jest raczej walka z neutralnymi oddziałami. Są one podzielone więc łatwo...
imperium: "Problemy z kampaniami" /
Alanter, ta misja jest raczej łatwa. Z tego co pamiętam wróg nawet nie wszedł na mój teren. Odpalę swojego sejwa i napiszę coś więcej, bo grałem w to lata temu.
imperium: "Problemy z kampaniami" /
Zabawne, zapis akurat z tej mapy nie chciał się odpalić. Dobrze, że miałem inny z końca drugiej. Przechodząc do rzeczy:
1. Kilgor powinien mieć artylerię. W zwykłych mapach to słaba umiejętność, ale w kampaniach gdzie bohater ma wysoki poziom i duży atak sprawa wygląda inaczej....
3 pkt - 17
2 pkt - 16
1 pkt - 5
imperium: "Problemy z kampaniami" /
Proszę. Jednak dopiero teraz zauważyłem, że miałem niezłego farta z tymi kryształami z ognisk. Jeżeli znudzi Ci się restartowanie mapy to wybór ogrów zamiast behemotów nie będzie jakąś wielką tragedią (12 na początku drugiego tygodnia). W sumie dodam, że jeśli zaatakujesz...
imperium: "Wypakowanie i korzystanie z plików..." /
Trzeba wprowadzić pewien porządek pojęciowy. Programy, które są w naszym dziale pozwalają na edycję "tabel". Można tam zmienić statystyki jednostek (ale nie umiejętności), ceny budynków, pewne cechy czarów i opisy (choć to ostatnie jest mało przydatne). Swojego czasu zrobiłem...
imperium: "H4 HdMod w produkcji" /
Niestety nic nie słychać od jakiegoś czasu. Jedyne co mogę doradzić to śledzić [url=http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=42713&pagenumber=1]odpowiedni temat[/url] na heroes community.
imperium: "Rozgrywki Online" /
Najłatwiej jest założyć konto na nowym lobby (wymagane HoTa i HDMod). Jeżeli chodzi o Heroes III, to Gameranger i Hamachi są przeżytkiem. Np. na GR nie mogę się połączyć, bo mam internet światłowodowy. A na lobby? Bez problemów. Także to jest najlepsza opcja, intuicyjna i łatwa....
imperium: "Pvp porady" /
Jeżeli to będzie długa gra, to on ma przewagę w dystansie, Ty masz przewagę w szybkości. W takim wypadku jesteś zmuszony do parcia do przodu. Opcje są dwie:
1) Jako 8 skill bierzesz powietrze. Czekasz aż coś rzuci i wtedy robisz kombinację haste/slow i w drugiej turze robisz tyle...