H6? - a czemu nie, czego oczekujesz po kolejnej grze?
PS.Fajny masz biogram, też sobie coś takiego zrobię.
Autor: Kaligula
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.01.2008, Ostatnio modyfikował: Black Emper
Dougal /
1. Żywiołak Wiatru (jednostki latające w armii przeciwnej tracą punkty do szybkości i inicjatywy, jednostka latająca, niematerialny) Żywiołak Powietrza (jednostki latające w armii przeciwnej tracą punkty do szybkości i inicjatywy, jednostka latająca, niematerialny, jednostka magiczna, [Przyspieszenie] regeneracja [żywiołak dzięki otaczającemu go powietrzu, może się wskrzesić]
2. Żywiołak Ognia (jednostka strzelecka, jednostka magiczna, [Kula Ognia]) Żywiołak Lawy (jednostka strzelecka, jednostka magiczna [Kula Ognia, Wzmocniona Kula Ognia], pełna skuteczność w walce w zwarciu i na dystans, palące ciało [przeciwnicy uderzający Żywiołaka Lawy narażeni są na podwójny kontratak oraz uszkodzenie pancerza])
3. Żywiołak Wody (jednostka magiczna [Lodowaty Promień], całe pole bitwy stoi otworem dla Żywiołaka Wadoy), Żywiołak Lodu (jednostka magiczna [Lodowaty Promień, Lodowy Krąg, Wodna Fala], jednostki stojące równo trzy pola przed, za lub obok Żywiołaka Lodu, narażeni są na czar [Lodowy Krąg])
4. Żywiołak Natury (jednostka magiczna [Rój Os], Żywiołak Natury ma dodatkowe premie do ataku jeśli stoi na terenie porośniętym trawą) Żywiołak Przyrody (jednostka magiczna [Rój Os, Kamienny Krąg, Oczyszczenie], pełna skuteczność w walce w zwarciu, Żywiołak Przyrody dostaje dodatkowe premie do ataku i obrony jeśli stoi na terenie porośniętym trawą, zakopanym w piasku lub skutym lodem)
5. Żywiołak Nieba (jednostka magiczna [Boska Siła], pełna skuteczność w walce w zwarciu) Żywiołak Nieba i Piekła (jednostka magiczna [Boska Siła, Prawa Moc], pełna skuteczność w walce w zwarciu, przeciwnicy tracą jeden punkt do morale i szczęścia, gdy znajdują się w obrębie Żywiołaka Nieba i Piekła [4x4], a sojusznicy dostają jeden punkt szczęścia w obrębie [2x2])
6. Żywiołak Ziemii (pełna skuteczność w walce w zwarciu, przeciwnicy, którzy dotkną Żywiołaka Ziemii tracą jeden punkt do pancerza [nigdy nie spadnie poniżej zera]) Żywiołak Metalu (pełna skuteczność w walce sojusznicy w obrębie Żywiołaka [3x3] dostają premię jednego punktu do obrony)
7. Strażnicy Generatora Żywiołów (specjalna jednostka obronna zamku, czterech żywiołaków Wody [brak zaklęć] stoi na straży bramy i murów, jeśli przeciwnik będzie przechodził przez bramę/mur, Żywiołaki wyleją [coś] na niego) Strażnicy Żywiołów (jednostka magiczna, czary [Napełnianie Maną, Rój Os, Kamienny Krąg], skuteczność w walce w zwarciu)
8. Feniks (jednostka magiczna [Grad Meteorów], pełna skuteczność w walce w zwarciu, jednostka duża, jednostka latająca]) Feniks Magmy (jednostka magiczna [Grad Meteorów, Wzmocniona Kula Ognia, Kula Ognia], skuteczność w walce w zwarciu, jednostka latająca, duża istota)
9. Żywiołak Kwintesencji (jednostka magiczna [Kamienny Krąg, Rój Os, Kula Ognia,] jednostka strzelecka, pełna skuteczność w walce na dystans) Żywiołak Mocy i Magii (jednostka magiczna [Kamienny Krąg, Rój Os, Kula Ognia, Boska Siła, Lodowy Promień, Przyspieszenie] pełna skuteczność w walce na dystans i w zwarciu, premia do siły czarów bohatera [1 punkt] za każde dziewięć Żywiołaków)
*Jednostka Specjalna Frakcji, Żywioł (bohater ma możliwość przywołania (500pkt many) raz na bitwę Żywiołaka Żywiołów, duża istota, wszystkie zaklęcia magii Zniszczenia, niematerialny, latanie, całe pole bitwy stoi otworem przed Żywiołakiem Żywiołów, atak na cztery pola, sojusznicy w obrębie jednostki [3x3] dostają jeden punkt morale)
Jaką frakcje kolejną opisać?
Obecny poziom: 15
Tabris /
Autor: Kaligula
Tabris /
Drugim pomysłem było zmienianie miast. Jeśli grając Przystanią zajelibyśmy nekropolię moglibyśmy ją przerobić na Przystań. Oczywiście byłoby to kosztowne i ograniczone czasowo dla miast należących do innych graczy.
Dougal /
kontynuacja fabuły H5. I nie pisz mi, że chcę ulepszonego H5, tylko przeczytaj mój pierwszy post, ok?
PS - co to jest ten "system karawan"? Proszę o odopowiedź.
Obecny poziom: 15
Haart /
Pozdrawiam.
i screeny z wczesnej wersji gry). Czyli raczej wygląd Heroes VI zależy bardziej od tego przez jakie studio będzie robiony.
PS. mi Heroes V mimo wszystko się podoba (zwłaszcza Tribes of the East):P
Autor: Kaligula
Jaskier /
A wracając do tematu, ja chciałbym żeby miasta były jak w H3 oraz Forge. Akcja mogłaby toczyć się na Antagarichu. Fabuła byłaby w końcu o starożytnej technologii, czyli alternatywna historia Armageddon Blade.
Magowie z Ashan znaleźliby portal prowadzący na Antagarich, w którym właśnie toczy się wojna z siłami Niebiańskiej Kuźni. Portal na Ashan zamknąłby się, a ci, którzy tam przeszli, muszą dołączyć do pozostałych sił, Erathii, Avlee i Bracady, tych dobrych, lub Eofolu, Deyji i pozostałych, czyli tych złych...
Oczywiście to jest niemożliwe, ponieważ twórcy zrezygnowali z technologii, ale pomarzyć zawsze można...;)
Tabris /
2 Każda z części Heroesów była fabularnym nawiązaniem do części poprzedniej, zaś Heroes VI stanowi wyjątek. Istnieją różne sposoby nawiązań do fabuły części poprzedniej.
W Heroes II fabuła toczy się kilkadziesiąt lat po tej z Heroes I
W Heroes III toczy się kilkanaście lat później, ale w innej części świata.
W Heroes IV toczy się ok. 20 lat po zakończeniu fabuły Heroes III, ale w innym świecie i innymi bohaterami. Zauważ, że istnieją różne sposoby nawiązań fabularnych. Żadne nie jest decydujące dla fabuły Heroes VI
3 Z twojego pierwszego postu wynika, że nie chcesz, ale potem tworzysz jednostki ze zdolnościami prosto skopiowanymi z Heroes VI. (Nieumarli są odporni definicyjnie na oślepienie i szał) Ponad to tworzysz bardzo szczegółowe zamki, ale nie wnikasz w mechanikę gry. To co proponujesz to udoskonalone miasta HV lub kolejne miasta.
4 System karawan. Chodzi tu o możliwość przenoszenia jednostek z pomocą karawan do garnizonów prosto z siedliska.
Ynaf /
Dagon /
Ynaf
Moim zdaniem fajnym pomysłem były "karawany", które zostały zastosowane w HIV. W HV zostało to wycofane, a (...)
Zainstaluj HoF albo ToE - tam karawany już są :)
Ynaf
Pozatym w HV potwory były rewelacyjnie zbalanoswane(tyczy się to również samych zamków) dlatego taki układ sił mogł by być zastosowany w HVI.
Akurat w H5 coś takiego jak balans nie występuje - zwłaszcza pomiędzy zamkami. Nekropolia na dłuższą rozgrywkę kara sceną. Natomiast na małych mapach to Orkowie nie mają sobie równych (może Przystań coś zdziała). Oczywiście wszystko zależy od gracza jednak te miasta są zdecydowanie za mocne.
Ynaf
No i lepszy system czarów, ktory moim skromnym zdaniem w piątce został zchrzaniony.
Tu też się nie zgodzę ponieważ jedynym zaklęciem którego w H5 nie używam regularnie jest Trzęsienie. Reszta czarów jest baaaardzo przydatna i odpowiednia do danej sytuacji - czego nie można powiedzieć o zaklęciach z poprzednich części herosów.
Shadey /
________________________________________________________________
:) NIEUMARLI Górą są :)
Big Boss /
Shadey /
Tabris
2 Każda z części Heroesów była fabularnym nawiązaniem do części poprzedniej, zaś Heroes VI stanowi wyjątek. Istnieją różne sposoby nawiązań do fabuły części poprzedniej.
W Heroes II fabuła toczy się kilkadziesiąt lat po tej z Heroes I
W Heroes III toczy się kilkanaście lat później, ale w innej części świata.
W Heroes IV toczy się ok. 20 lat po zakończeniu fabuły Heroes III, ale w innym świecie i innymi bohaterami. Zauważ, że istnieją różne sposoby nawiązań fabularnych. Żadne nie jest decydujące dla fabuły Heroes VI
Słyszałem że VI będzie na podstawie historii z Dark Messiash
________________________________________________________________
:) NIEUMARLI Górą są :)
Avonu /
Tabris
W Heroes II fabuła toczy się kilkadziesiąt lat po tej z Heroes I
25 lat później
W Heroes III toczy się kilkanaście lat później, ale w innej części świata.
10 lat później, choć jeśli uwzględnić SoD, to akcja rozpoczyna się zaraz po HII.
O Kronikach lepiej nie wspominać.
W Heroes IV toczy się ok. 20 lat po zakończeniu fabuły Heroes III, ale w innym świecie i innymi bohaterami.
ok. 5 do 10 po AB (zależnie od kampanii)
Shadey
Słyszałem że VI będzie na podstawie historii z Dark Messiash
Są to tylko plotki i domysły, żadne oficjalne info. Choć kto wie?
Dagon
Tu też się nie zgodzę ponieważ jedynym zaklęciem którego w H5 nie używam regularnie jest Trzęsienie. Reszta czarów jest baaaardzo przydatna i odpowiednia do danej sytuacji - czego nie można powiedzieć o zaklęciach z poprzednich części herosów.
W poprzednich częściach też wszystkie czary były przydatne - "odpowiednio do danej sytuacji".
W HV skopano system czarów - magia zniszczenia czy przyzwania nie liczą się podczas późniejszych starć. Na dodatek rzucanie czarów z tych szkół pochłania więcej ruchu na ATB niż masowych czarów ze szkół światła i ciemności, a efekty są mizerne (porównaj Implozję z Boską Zemstą).
Pipiru piru piru pipiru pi!
Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 4.02.2008, Ostatnio modyfikował: Avonu
Konquer /
Black Emperror
III ma lepszą grafikę od V? Ciekawych rzeczy sie dowiaduję
Omg... bo zwątpię. Oczywiście że H3 ma lepszą grafikę niż H5. A jeśli uważasz że tak nie jest - udowodnij. Aha - daruj sobie argument że H3 to 2D a H5 to 3D. W H3 wszystkie obiekty to i tak rendery z obiektów trójwymiarowych.
Jeżeli chodzi o grafikę w H6 jestem skłonny iść na kompromis. Rozumiem że Ashan i że to musi być brzydkie i niestrawne. ALE niech będzie przynajmniej mniej kolorowe, mnie kreskówkowe. Życzyłbym sobie więcej powagi i realizmu.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.02.2008, Ostatnio modyfikował: Konquer