Imperium

Behemoth`s Lair

Wady Heroes III

Permalink

Spór o katapultę itd. już trochę nieaktualny, więc powiem tylko jedno: fajnie gdyby się w logu wyświetlała informacja, jakie konkretnie obrażenia zada oddział, którego teraz jest ruch, bo nie chce mi się śmigać z kalkulatorem, a wyczucie to czasami za mało.

Permalink

Ekhm... Wystarczy w opcjach walki oznaczyć opcję statystyki (prawy dolny róg) i wtedy pokazują Ci się obrażenia :)


Permalink

Kumulacja jednostek to najpoważniejsza wada. I brak magii w Twierdzy i Cytadeli. Taka Gird z talentem magicznym to tylko kulą ognia lub błyskawicą może atakować, a i mocy ma mniej niż ataku...

Permalink

Kumulacja jednostek czyli co? Że możesz ich zbierać co raz więcej? :P


Permalink

Kumulacja to dodawanie jednostek co tydzień. Brak jej powoduje, że jeśli w ciągu tygodnia nie wykupisz jednostek to one przepadną

Permalink

Na początku tematu przeczytał że Castle jest zbyt silny i trzeba to zmienić bo Inferno nie da rady. Tak jak napisano wcześniej to Inferno trzeba wzmocnić a nie osłabiać zamek. ;)

(Przepraszam jeśli brakuje przecinków.)

Permalink

Gregorios

Na początku tematu przeczytał że Castle jest zbyt silny i trzeba to zmienić bo Inferno nie da rady. Tak jak napisano wcześniej to Inferno trzeba wzmocnić a nie osłabiać zamek. ;)

Może lepiej osłabić Nekropolię, to najsilniejsze z miast.

Permalink

Wadą w H3 jest m. in. to, że w trakcie oblężenia zamku nie można uciec, a nie istnieje okno opcji, jak w H4, H5 i H6, w którym można kliknąc "Wyjście", "Wczytaj grę", itp.

Permalink

Nie wiem czy było wspomniane, ale brak wyboru czy chcę się nauczyć umiejętności z chatki wiedźmy. Wkurza mnie gdy wyleci mi jakaś słaba umiejętność i wezmę ją głównym bohaterem. Specjalnie z tego powodu trzeba podjeżdżać hirkiem pobocznym by sprawdzić co tam jest. W czwórce to poprawili.

Nie podoba mi się obecność bezużytecznych czarów, które mogłyby w sumie być, gdyby były na niższych poziomach. Takie coś jak Ruchome Piaski obowiązkowo powinno znajdować się na pierwszym poziomie.

To samo dotyczy w sumie bohaterów i umiejętności. Grze przydałby się ogólny balans.

No i na koniec - to, że w edytorze możesz ustawić zachowanie się poszczególnych graczy (odkrywca, budowniczy, wojownik), a w grze mimo tych ustawień nadal jest losowo :(


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.06.2013, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

Taro

No i na koniec - to, że w edytorze możesz ustawić zachowanie się poszczególnych graczy (odkrywca, budowniczy, wojownik), a w grze mimo tych ustawień nadal jest losowo :(

Widziałem to tylko w kryjówce złodziei. To daje jakąś premię lub coś w tym stylu?

Permalink

To są style gry komputera. Budowniczy unika walki i mało odkrywa. Ogólnie najsłabszy typ przeciwnika. Odkrywca z kolei stara się jak najszybciej odkryć mapę, co w praktyce pozwala mu zebrać dużo wolno leżących zasobów. Unika walki początkowo, po prostu leci jak najdalej i zbiera co się da. Wojownik? Skupia się na walce, dlatego z początku atakuje neutrale i nie pędzi tak daleko jak odkrywca.

Być może zachowanie komputera ma wpływ na styl budowania miast, ale nie sprawdzałem tego.

Ogólnie szkoda, że zachowania SI nie można ustawić w opcjach mapy, co powinno zmniejszać/zwiększać ilość % pkt. za ukończoną mapę. Tak jak było to w pierwszej części. Bowiem pokonanie wojownika jest trudniejsze niż budowniczego, który praktycznie tylko siedzi w mieście ze strachu przed jego utratą.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 25.06.2013, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

Taro

Być może zachowanie komputera ma wpływ na styl budowania miast, ale nie sprawdzałem tego.

Z tego, co kiedyś słyszałem, ale czego nie jestem w 100% pewien, Wojownik (a może Odkrywca? :D) nie buduje w miastach Kapitolu (albo nawet Ratusza, mówiłem, że nie jestem do końca pewien tej informacji ;P).

Permalink

Na Heroes Community ktoś napisał, że budowniczy obiera drogę do kapitolu na początku. Więc jakaś różnica jest na pewno.


Permalink

A ja sobie zagrałem mapę 7 vs 1 (sojusz zrobiłem w WOGu), aby patrzeć zachowania, stan surowców itd.

Budowniczy-buduje najpierw ratusz, gildie, kuźnie i na końcu wojska. Zaczyna dość defensywnie.

Odkrywca-raczej stawia na to i na to,w 1 tydzień miał ratusz i 4 poziomy wojsk. Atakuje kopalnie cały czas nie oszczędzając armii. Miał najwięcej surowców i kopalń. Ma najwięcej bohaterów.

Wojownik-stawia na armię, reszta podobnie jak odkrywca- zdobywa kopalnie.

Permalink

W Heroes III wiele rzeczy można zmienić. Dużo wad zostało już wymienionych, ale przymykam na nie oczy. Jednak najbardziej przeszkadza mi brak wyboru nauki zdolności w chatce wiedźmy oraz obecność niepotrzebnych umiejętności.

Permalink

Nie bierzcie tego za bardzo na serio, ale myślę, że akurat wybór umiejki przy chatce wiedźmy może się w końcu w przyszłości stać jedną z funkcji HD Moda lub jednego z tych WoG-owych (VCMI, ERA) :)

A czemu? Bo można to łatwo pominąć poprzez zrobienie sejwa przed odwiedzeniem chatki, dlatego nie jest to ingerencja w grę, ponieważ na takiej samej zasadzie zostało wprowadzone wybieranie bohaterów w Karczmie :D