Konquer
Topic przeznaczony do rozmów o wszystkim, co związane z grafiką H5, a więc:
Nowy styl grafiki
Co sądzicie o kompletnej zmianie klimatu i kolejnym oderwaniu się gry od swoich poprzedników?
Grafika 3D
Jak wam się podobają stare jednostki w nowym designie? A krajobrazy, kamera, miasta?
Grafika 2D
Czyli wszystko o robocie, jaką wykonał pewien Francuz: portrety bohaterów i jednostek, obrazki umiejętności, menusy, wygląd interfejsu, wszelkie ikony ataku, obrony, rozbudowy miasta, trzciągi i reszta.
Animacje
Na szybkie, za wolne, dopracowane, niedopracowane, pasują czy nie? I w ogóle wszystko, co o tym aspekcie sądzicie.
Nowy styl grafiki - jak dla mnie jest to krok do przodu i dobra zmiana dla Hirołsów. Ubi postarało się pod tym względem i nie "odrzuca" mnie nowy styl.
Grafika 3D - Krajobrazy są w niektórych momentach prześliczne i właśnie w takich można wychwalać 3D nad 2D. Miasta. Ktoś napisał, że trudno się połapać, jaki budynek, za co odpowiada. Zdaję mi się, że Ubi zależało na ogólnym wyglądzie miasta, a nie na jego funkcjonalności. W końcu mamy przyciski: "Kuźnia", "Targowisko", "Wykup", "Rozbuduj" itd. Nie potrzebujemy wiedzieć, który budynek, za co odpowiada. Ważne, aby całość wyglądała ślicznie. Chyba nikt nie zaprzeczy, że na maksa rozbudowane Nekropolis czy Inferno na prawdę robi wrażenie i można te warownie podziwiać minutami (godzinami to raczej nie ^^)?
Grafika 2D - ogólnie to portrety i wszystko, co w 2D jest dosyć klimatyczne. "Popiersia" postaci różnią się od siebie w zależności od płci, karnacji czy pochodzenia. Klaus-Rycerz, będący człowiekiem z Przystani, wygląda jak na średniowiecznego rycerza przystało, a barbarzyńscy bohaterowie orków są ubabrani od krwi czy pokaleczeni. Ogólnie to łatwo można się połapać przy umiejętnościach i zdolnościach (co i za co odpowiada) oraz artefaktach (po dłuższej grze od razu się wie, jak nazywa się dany artefakt i jakie, z grubsza, premie daje).
Animacje - jak ktoś się czepia do Enta to wystarczy, że spowolni animacje jednostek podczas bitwy i git. Choć mimo wszystko to za szybko biega :P. Fajnie też wyglądają "błyskotki" przy obrażeniach. Zraniony człowiek tryska krwią, a pokaleczony zdechlak wysyła kłębki kurzu (tudzież owadów) :).
Swój wpis dodam później, bo pierwszy winien być obiektywny. :)]>
Chyba zapomniałeś XD