Agon - Baronus ma rację. Grafiki to nie wszystko, za nimi niestety idą tony nowego kodu, do którego nikt nie ma dostępu oprócz Ubisoftu. A nawet z samymi grafikami jest problem. W starej wersji H3 grafiki składają się z bitmap i tzw. defów. W wersji Ubisoftu odrestaurowane grafiki grafiki są już w nowoczesnych formatach, obsługujących przezroczystość i inne technikalia. Stara gra nigdy takich nie zrozumie.
Druga - najistotniejsza rzecz. Mechanika starej H3 jest napisana pod rozdziałkę 800x600, czyli w proporcjach obrazu 4:3. Taką samą proporcję masz też w wersji od Ubi. Dostosowanie takiego ekranu walki do proporcji powiedzmy 16:9 musialo by pociągnąć za sobą zmianę ilości heksów na mapie a także ich inne rozplanowanie - co zmienia pod względem mechaniczno-technicznym właściwie wszystko.
Uhm - regularnie czytam forum of Enroth, kiedy Orzie powie 'wypuszczamy 0.8' i wydaje się, że to będzie tuż-tuż, ale wciąż nic:( Płonę i jaram się naprzemiennie ;)