Oddaję wam do testów i pod krytykę:
http://www64.zippyshare.com/v/98451883/file.html
http://www60.zippyshare.com/v/4688304/file.html
Mapa przeznaczona do Heroes IV. Charakteryzuje się (technicznie rzecz biorąc: bardzo) dużym rozmiarem, łatwością dojścia do znacznej potęgi (liczne miasta w okolicy dopasowane do gracza, wszelkie kopalnie pod ręką) i grafomańskimi komunikatami. Przeznaczona dla pięciu graczy FFA z ustawionymi (ze względu na specyfikę pomysłu) stronnictwami. Są dwie chatki misji z nieco eksperymentalnymi skryptami (tą zachodnią prawdopodobnie jeszcze dopracuję, bo pozwala na pewne nadużycia, na które zwykłe siedlisko, posiadające strażników jak każde, by nie pozwoliło).
Zastosowałem też pewne uproszczenie sobie roboty, które zapewne wzbudzi społeczne niepokoje: otóż użyłem pędzla przeszkód do malowania nie tylko przeszkód. Liczne losowo rozstawione surowce i inne urozmaicenia rozgrywki leżą w przypadkowych miejscach w szczerym polu. Kiedy sam sprawdzałem, jak wpłynie to na granie, wypadło na pewno lepiej niż próby odseparowania od siebie możliwych ścieżek górami i lasami no i oczywiście zdecydowanie lepiej niż pozostawienie pustki. Ciekawi mnie, jak to odbierzecie ze swojej perspektywy.