Imperium

Behemoth`s Lair

Turniej offline - Heroes III

Permalink

Hej! :)

Aktualna lista osób, które ukończyły czwartą mapę:

Eider
Kabura
Warzyw
Cez
Friendly boy
McGregor
Razer
Qwiker
Maestro Grande
Ravciozo
Lolfsztorm
Pentus
Architectus
Begrezen
White Wolf
Zyrafka
Chaosek
Gixxer

Przypominam, że termin to wtorek, 20 stycznia do godziny 23:59!

Czasu jeszcze trochę jest, sugeruję wykorzystać jeszcze dzisiejszy wieczór.

Czwartą mapę można pobrać: TUTAJ
Plik wrzucamy oczywiście do folderu Games i odpalamy poprzez opcję Wczytaj grę.

Zapis finałowy przesyłamy na adres: turniejoffline@gmail.com

Spośród osób, które ukończą wszystkie pięć map zostanie wylosowana dodatkowa nagroda.

Powodzenia!

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 20.01.2015, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Witam wszystkich, malo sie odzywam tutaj, nie lubie pisac od rzeczy, chcialbym szczerze pogratulowac wszystkim wynikow, pierwszy raz biore udzial w takim turnieju i nigdy wczesniej bym sie nie spodziewal tak szybkich wygranych w tychze mapach, a uwazalam siebie za dobrego gracza:) Dodatkowo te wasze opisy przejscia bardzo duzo mnie rowniez nauczyly, za co dziekuje. Po cichu licze ze jednak na koniec uda mi sie wskoczyc do pierwszej 10-tki;p

Chcialbym zadac jedno pytanie, szczegolnie kierujac je do Warzywa, czytalem Twoje przejscie mapy, gdzie wiele razy uzywales skokow po mapie, czy miales moze takie ograniczenie dla herosa ktory pomimo wykupienia delikwenta na nowo mimo wszystko mial on ograniczenie skokow? Mam tutaj na mysli ktore daje moc, mialem sytuacje gdzie w jednym dniu skoczylem 4 razy ( bohater z moca okolo 12) i po wykupieniu go na nowo nie mogl juz wykonac 4 skokow bo mialem komunikat ze moc herosa jest zbyt niska na ponowne uzycie skoku, pomimo iz mialem eksperta magii powietrza i mialem jeszcze ruchy? Czy to moze byc przez to ze wykorzystalem wszystkie ruchy zanim go usunalem, czy moze mam jakis plik ktory to hamuje, zdaje sie ze skopiowalem pliki ligowe (CrAnim, CrBanks, CrTraits, HcTraits, HoTraits, Objects, Sptraits, mialem jeszcze ArTraits ktory usunalem z racji wczesniejszego kapelusza admirala), a moze po prostu moc ogranicza skoki i trzeba ja zwiekrzyc?

Wybacz za "esej" i brak polskich znakow, nie mam polskiej klawiatury.

Permalink

Wydaje mi się, że to jest trochę inaczej. Moc o której mówi komunikat, to w rzeczywistości ilość możliwych skoków w ciągu dnia(rozumiem, że chodzi Ci o Wrota Wymiarów). Nie ma to nic wspólnego z mocą potrzebną do rzucania czarów, a zależy tylko od poziomu szkoły magii powietrza. Gdy masz experta możesz skoczyć 4 razy na dzień. Gdy w tym samym dniu wykupisz bohatera który już skoczył 4 razy, nie będzie mógł już wykorzystać WW.
Chyba, że jest jakiś knyf którego nie znam, tak jak z tym kapeluszem Admirała i wielokrotnym wchodzeniem i schodzeniem ze statku.


Permalink

Jest dokładnie tak, jak McGregor mówi. Mistrz Powietrza ma 4 skoki/dzień i ten limit nie odnawia się po zwolnieniu.
Odnawia się wyłącznie po skończeniu tury. (A przynajmniej ja nie znam sytuacji w której limit odnawiałby się przed skończeniem tury.)
Niewykorzystane skoki nie przechodzą na następny dzień.

Permalink

Nie wiem czy mamy tutaj więcej studentów, ale dla mnie zbliża się sesja, a jeszcze przed nią kilka kolokwiów zaliczeniowych, więc tutaj serdeczna prośba do Mateusza: da radę ustalić troszkę luźniejszy termin na 5. mapę? Zakładam, że będzie czymś poważniejszym, na zwieńczenie turnieju (o stopniu złożoności większym niż mapa 3.). Temat ten podejmuję wcześniej, żeby inni gracze także mogli się wypowiedzieć.

Permalink

Myślę, że studenci to spora część graczy, także rozumiem problematykę terminu. Piąta mapa będzie miała więcej czasu na grę.

Permalink

Faktycznie po przesledzeniu jeszcze raz, to wychodza w sumie 4 skoki na dzien, nie wazne ile razy bym ich odkupil, dzieki za odpowiedz wszystkim:)

Permalink

Aktualna lista osób, które ukończyły czwartą mapę:

Eider
Kabura
Warzyw
Cez
Friendly boy
McGregor
Razer
Qwiker
Maestro Grande
Ravciozo
Lolfsztorm
Pentus
Architectus
Begrezen
White Wolf
Zyrafka
Chaosek
Gixxer

Przypominam, że termin to wtorek, 20 stycznia do godziny 23:59!

Pozdrawiam! :)

Permalink

Cześć wszystkim!

Minął termin oddawania zapisów z czwartej mapy Turnieju offline - Heroes III

Tym razem do gry przystąpiło 25 graczy!

WYNIKI:

1. Razer - 5 - 100 pkt.
2. Warzyw - 6 - 85 pkt.
3. Wojrad - 7 - 70 pkt.
4. Maestro Grande - 8 - 60 pkt.
4. McGregor - 8 - 60 pkt.

5. Cez - 10 - 50 pkt.
6. Gixxer - 11 - 42 pkt.
7. Uhm - 13 - 35 pkt.
7. Zyrafka - 13 - 35 pkt.

8. Kabura - 14 - 30 pkt.
9. Pszczoua - 16 - 25 pkt.
10. Pentus - 18 - 21 pkt.
11. White wolf - 20 - 18 pkt.
12. Architectus - 21 - 16 pkt.
13. Ravciozo - 23 - 14 pkt.
14. Qwiker - 24 - 12 pkt.
14. Mrblablak - 24 - 12 pkt.

15. Chaosek - 27 - 10 pkt.
16. Begrezen - 28 - 10 pkt.
17. Kingsajz - 32 - 10 pkt.
18. Glog - 36 - 10 pkt.
19. Lolfsztorm - 40 - 10 pkt.
20. Eider - 49 - 10 pkt.
20. Friendly boy - 49 - 10 pkt.
20. Starkiller - 49 - 10 pkt.

Gratuluję wszystkim świetnych rezultatów!

Załączam paczkę save'ów zwycięzcy etapu: POBIERZ

Myślę, że Razer jak i pozostali opiszą pokrótce sposób przejścia.

UWAGA!

PIĄTA MAPA JEST JUŻ DOSTĘPNA: POBIERZ

A zatem przed wami mapa, która rozstrzygnie o losach turnieju. Jest większa, ciekawsza i jak najbardziej godna finału.

Sytuacja w czołówce jest niezwykle interesująca (co można będzie ujrzeć w tabeli). Razer i Warzyw mają dokładnie tę samą liczbę punktów. Na ostrą walką zanosi się też wokół trzeciego miejsca na podium.

To nie znaczy, że pozostali powinni sobie już odpuścić. Przypominam, że wśród graczy, którzy rozegrają wszystkie mapy, zostanie wylosowana dodatkowa nagroda.

TERMIN NADSYŁANIA ZAPISÓW KOŃCOWYCH: 6 LUTEGO 23:59

Życzę wszystkim powodzenia!

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 21.01.2015, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Dobry ziomek Mateusz: O pierwszej wstał, żeby pokazać nam wyniki!
A jak z tym terminem na piątą mapę? Bo zawsze był podany termin, a tym razem nie. Wiem, że były kłopoty, ja sam potrzebuję czasu (najlepiej na 8/9 lutego), tylko chodzi o to, czy podajesz coś z góry, czy czekasz, aż każdy kto się zadeklarował na jej przejście odda zapis?

Permalink

Same sejwy przypominają słynny w czasach PRL program Adama Słodowego "Zrób to sam".
Do 5 dnia wszystko jest ok, a potem nagle tadam.
Ja pierdziele, do głowy mi nie przyszło, żeby sprawdzić jakie czary oferuje Loch.


Permalink

Ravciozo

Dobry ziomek Mateusz: O pierwszej wstał, żeby pokazać nam wyniki!

Po prostu nie kładłem się spać :(

McGregor

Ja pierdziele, do głowy mi nie przyszło, żeby sprawdzić jakie czary oferuje Loch.

Mi też nie. Razer mnie o tym dopiero poinformował.

Dodałem termin na oddanie zapisu, 6 lutego. Myślę, że tyle czasu każdemu powinno starczyć. Szczególnie, że po drodze dwa weekendy.

I jeszcze prośba, jeśli ktoś pobrał pierwszą wersję mapy to niech ją zaktualizuje. Poprawiłem błąd związany ze stocznią. Poprawiony link w poprzednim poście! :)

Pozdrawiam!

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 21.01.2015, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Gratuluję zarówno pomysłu jak i wykonania.
Ja w porę nie wpadłem na to, żeby budować 5 poziomów Gildii Magów tylko po to, żeby uzyskanymi w ten sposób Wrotami Wymiarów skoczyć po Kapelusz, który dawał między innymi właśnie Wrota Wymiarów. :D
Nie byłem też pewny, czy da się wystarczająco szybko zbierać zasoby na Gildię, żeby ich nie zabrakło gdzieś między trzecim a piątym dniem.
Także myślałem, że budowa Gildii to opcja na 6 dni minimum.
Jeszcze raz gratuluję.

Szczerze mówiąc, spodziewałem się raczej, że poślesz 3 Logistyków z Wiwernami/Ważkami prosto do miast przeciwnika. Nie jestem pewny ile dni by to w praktyce wyszło, ale spodziewałem się, że też 5.

Co do mojej gry, to 6. dzień wyglądał podobnie jak 5. dzień Razera. Tyle, że po Kapelusz szedłem lądem, a nie Wrotami Wymiarów.
4. dnia Luna i Pyre stanęły przy Czerwonym Strażniku. Luna miała Buty (które sama podniosła) i Rękawiczki (które podniósł Gunnar), ale następnego dnia przekazała je Pyre.
5. dnia Luna z paroma Ważkami i Jaszczuroludźmi odwiedziła Fioletowego Klucznika, a Pyre, też z Ważkami i Jaszczurkami, poszła w stronę Kapelusza, który podniosła 6. dnia.
Pyre walczyła głównie Balistą, co początkowo wydawało się czystym samobójstwem, ale że trochę Ważek miała, to nie było tak źle. Luna, oczywiście, paliła wszystko Firewallami.
Misji z Aniołami nie ruszałem, bo to dla mnie trochę nie po drodze było. 'Drzewka' z Wiwernami też nie ruszałem, bo stwierdziłem, że 90 ulepszonych Ważek to jednak trochę za dużo.

Potem dostarczenie Kapelusza stojącym na brzegach strefy początkowej bohaterom z Magią Powietrza na Mistrzu (Lunie, Brissie i Aenianowi) i szybkie teleportacje do miast przeciwnika. Po zajęciu każdego z miast wroga, Kapelusz wraca do strefy startowej przez Karczmę.

Zauważyliście jak wyglądało w HD+ pole bitwy z Kawalerzystami przy Fioletowym Namiocie?
Akurat mojej Lunie nie było to potrzebne, ale tych Kawalerzystów dało się bezpiecznie i bez wysiłku pokonać 1-poziomowym bohaterem bez żadnej magii przy użyciu nawet 1 Harpii Wiedźmy. Wystarczyło przelecieć Harpią w miejsce niedostępne dla Kawalerzystów i włączyć autowalkę.

Permalink

McGregor

Same sejwy przypominają słynny w czasach PRL program Adama Słodowego "Zrób to sam".
Do 5 dnia wszystko jest ok, a potem nagle tadam.
Ja pierdziele, do głowy mi nie przyszło, żeby sprawdzić jakie czary oferuje Loch.

Może teraz docenicie opisy gier i save Warzywa bo ja nie zwykłem tego robić :p :p , z prostej przyczyny, wszystko widać czarno ba białbym na zwykłych 5 save:). Ogólnie to 4 pierwsze dni stanowiły zagwostkę w odpowiednim wyszkoleniu i ustawieniu bolków, 5 dzień raczej już na spontanie.
1 dzień-jedyny myk polegał na zabiciu logistyka żeby dostarczyć oślizgi.
2 dzień-dobić mistrza logistyki+rękawiczki, po drugiej stronie zabić lunę nabijając jej loge i wysłać na dół żeby powalczyła i zarobiła na siebie:).
3 dzień-kółeczko z aniołkami i wiwkami do luny(skasować pozostałość wolnego wojska).
4 i 5 dzień-Luna z wojskiem na dół po książkę i upować wojsko oślizgi i wiwki, żeby bolkowie szybciej śmigali+ odpowiednie ich ustawienie. Mag z żywiołów musiał mieć many na 4 skoki więc przed śmiercią dostał czapeczkę+2wiedzy i podskoczył po czapke klucz:)). Na dole wysłałem na maksa bolka którego kasowałem z czapeczką+2 wiedzy żeby poskakał 4 razy i w międzyczasie nabił mistrza powietrza+studzienka, z prawej strony starczył bolek z podstawką powietrza+4 wiedzy na 2 skoki. Zadaniem maina było zdobycie najdalszego zamku 4 skokami po drodze ekstra ruch i skrót przez teleporty, THE END:).

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.01.2015, Ostatnio modyfikował: Razerbh

Permalink

Razer. Pierwsze 2 zdania napisałem, zanim odkryłem co w gildii piszczy. Potem wszystko stało się jasne.


Permalink

Ktoś już wysłał zapisy? Bo przypomniałem sobie o takim fajnym programiku do sprawdzania jakie umiejętności dostanie dowolny bohater. Program nazywa się LMOracle i jest do pobrania stąd:http://handbookhmm.ru/programs-and-utilities
Instrukcja obsługi jest w tym temacie: http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=27610
Autor jest jednym z organizatorów noworocznego turnieju w Heroes 2, o którym była jakiś czas temu nowina na głównej stronie Jaskini.

Aha, znalazłem gdzieś w sieci ten plik ligowy zmieniający szanse na umiejętności i sprawdziłem co on zmienia. Niektóre umiejętności w ogóle blokuje, także radzę grać bez niego. Wydaje mi się, że na tej mapie to może mieć znaczenie. Ja cały turniej grałem bez tego pliku.

Razer, działa to u Ciebie? (Jeśli będziesz sprawdzał, to raczej bez HcTraits.txt w Data.) Bo nie wiem, czy tego używać czy nie. Do tej pory nie używałem. [EDIT: W pytaniu chodziło mi o przewidywanie umiejętności bohaterów przez LMOracle. Widzę, że przez dodanie akapitu o pliku ligowym moje pytanie straciło pierwotny, zamierzony sens.]

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.01.2015, Ostatnio modyfikował: Warzyw

Permalink

Hej :)

Kilka przypominajek:

  • TABELA: ZOBACZ
  • PIĄTA MAPA: POBIERZ
  • TERMIN: 6 lutego
  • NAGRODY: Gracze na podium oraz jedna osoba wylosowana spośród tych, którzy ukończyli wszystkie mapy
  • Pozdrawiam!

    Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 26.01.2015, Ostatnio modyfikował: Mateusz

    Permalink

    Warzyw

    Ktoś już wysłał zapisy? Bo przypomniałem sobie o takim fajnym programiku do sprawdzania jakie umiejętności dostanie dowolny bohater. Program nazywa się LMOracle i jest do pobrania stąd:http://handbookhmm.ru/programs-and-utilities
    Instrukcja obsługi jest w tym temacie: http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=27610
    Autor jest jednym z organizatorów noworocznego turnieju w Heroes 2, o którym była jakiś czas temu nowina na głównej stronie Jaskini.

    Aha, znalazłem gdzieś w sieci ten plik ligowy zmieniający szanse na umiejętności i sprawdziłem co on zmienia. Niektóre umiejętności w ogóle blokuje, także radzę grać bez niego. Wydaje mi się, że na tej mapie to może mieć znaczenie. Ja cały turniej grałem bez tego pliku.

    Razer, działa to u Ciebie? (Jeśli będziesz sprawdzał, to raczej bez HcTraits.txt w Data.) Bo nie wiem, czy tego używać czy nie. Do tej pory nie używałem. [EDIT: W pytaniu chodziło mi o przewidywanie umiejętności bohaterów przez LMOracle. Widzę, że przez dodanie akapitu o pliku ligowym moje pytanie straciło pierwotny, zamierzony sens.]

    Hej sorki że tak późno odpisuję ale nie miałem czasu wcześniej i nie zaglądałem na forum, myślę że jeśli plik nie ingeruje w rozwój bohatera to nie widzę przeszkód w jego używaniu.
    Co do samej instalacji to nie poszła mi najlepiej:D ściągnąłem LM Oracle XE dla HMM1 3.18.0.2-HMM3, i po wypakowaniu mam same pliczki tekstowe i iknoki z H2 w pliku BMP, nie specjalnie widzę nic do odpalenia programu:D

    Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 31.01.2015, Ostatnio modyfikował: Razerbh

    Permalink

    Akurat zajrzałem do Jaskini. Powyżej folderu BMP powinieneś mieć plik LMOracle.exe. Nie ingeruje w rozwój bohatera, tylko go przewiduje. Dzięki temu możesz szybko sprawdzić np. jak najszybciej dostać Zaawansowane Powietrze i Podstawową Logistykę Cragiem Hackiem (losowy przykład).
    Ponieważ możesz szybko sprawdzić jednego bohatera, to możesz też całkiem szybko sprawdzić kto najszybciej dostaje daną kombinację umiejętności.

    Drugie użycie tego programu to przewidywanie Szczęścia i Morali. Jeśli grasz bez HD+, to teoretycznie mógłbyś użyć tego, żeby zawsze mieć Szczęście i Morale na swoich oddziałach (klikając w odpowiednich momentach). Piszę 'teoretycznie', bo sam tego nie próbowałem.

    Wprawdzie LMOracle nie wpływa na rozwój bohatera, ale plik ligowy HcTraits.txt już owszem i to dość znacznie. Z tym plikiem nie losuje Ci się Dyplomacja, Nawigacja i Sokoli Wzrok na bohaterach, którzy z nimi nie zaczynają.

    Zapis końcowy bez HcTraits już mam i nadal uważam, że ten plik może mieć wpływ na wynik.