Gratuluję zarówno pomysłu jak i wykonania.
Ja w porę nie wpadłem na to, żeby budować 5 poziomów Gildii Magów tylko po to, żeby uzyskanymi w ten sposób Wrotami Wymiarów skoczyć po Kapelusz, który dawał między innymi właśnie Wrota Wymiarów. :D
Nie byłem też pewny, czy da się wystarczająco szybko zbierać zasoby na Gildię, żeby ich nie zabrakło gdzieś między trzecim a piątym dniem.
Także myślałem, że budowa Gildii to opcja na 6 dni minimum.
Jeszcze raz gratuluję.
Szczerze mówiąc, spodziewałem się raczej, że poślesz 3 Logistyków z Wiwernami/Ważkami prosto do miast przeciwnika. Nie jestem pewny ile dni by to w praktyce wyszło, ale spodziewałem się, że też 5.
Co do mojej gry, to 6. dzień wyglądał podobnie jak 5. dzień Razera. Tyle, że po Kapelusz szedłem lądem, a nie Wrotami Wymiarów.
4. dnia Luna i Pyre stanęły przy Czerwonym Strażniku. Luna miała Buty (które sama podniosła) i Rękawiczki (które podniósł Gunnar), ale następnego dnia przekazała je Pyre.
5. dnia Luna z paroma Ważkami i Jaszczuroludźmi odwiedziła Fioletowego Klucznika, a Pyre, też z Ważkami i Jaszczurkami, poszła w stronę Kapelusza, który podniosła 6. dnia.
Pyre walczyła głównie Balistą, co początkowo wydawało się czystym samobójstwem, ale że trochę Ważek miała, to nie było tak źle. Luna, oczywiście, paliła wszystko Firewallami.
Misji z Aniołami nie ruszałem, bo to dla mnie trochę nie po drodze było. 'Drzewka' z Wiwernami też nie ruszałem, bo stwierdziłem, że 90 ulepszonych Ważek to jednak trochę za dużo.
Potem dostarczenie Kapelusza stojącym na brzegach strefy początkowej bohaterom z Magią Powietrza na Mistrzu (Lunie, Brissie i Aenianowi) i szybkie teleportacje do miast przeciwnika. Po zajęciu każdego z miast wroga, Kapelusz wraca do strefy startowej przez Karczmę.
Zauważyliście jak wyglądało w HD+ pole bitwy z Kawalerzystami przy Fioletowym Namiocie?
Akurat mojej Lunie nie było to potrzebne, ale tych Kawalerzystów dało się bezpiecznie i bez wysiłku pokonać 1-poziomowym bohaterem bez żadnej magii przy użyciu nawet 1 Harpii Wiedźmy. Wystarczyło przelecieć Harpią w miejsce niedostępne dla Kawalerzystów i włączyć autowalkę.