Imperium

Behemoth`s Lair

Drużyna marzeń - H2

Permalink

1. Szkielet - komentarz zbędny. Na poziomie pierwszym nie widzę innej alternatywy.
2. Krasnolud wojownik - wcale żwawy, połączenie siły ofensywnej i defensywnej, potencjalne zabezpieczenie przed silnym czarującym bohaterem.
3. Stalowy golem - patrz wyżej.
4. Wampirzy lord - latanie i regeracja uczynią z niego trzon mojej armii.
5. Arcymag - drugi najpotężniejszy strzelec w grze. Drugorzędny dystansowy agresor.
6. Tytan - wydaje się być lepszym wyborem od smoka. Skoro już posiadam tanki, trzeba zachęcić czymś jednostki wroga, aby do nich podszedły (czarny oczywiście zgarniałby całą robotę na siebie, z przodu, narażając się na straty) - arcymag i tytan nadają się do tego doskonale. Ponadto: Pierwszorzędny dystansowy agresor.

Odpada krasnolud lub golem. Armię wspomogę bohaterem z nekromancją i obowiązkowo dowodzeniem (czyt. czarnoksiężnik; w innym razie to szkielety odpadają). Setup reszty umiejek pozostaje bez większego odzewu.

Mateusz, Lord Xeen, Alkarin

1. Rusałka

Zakwalifikowanie rusałki do drużyny marzeń? Hm. Duszki na późnym etapie gry nie zdziałają niczego przeciw jednostce czwartego, a może i trzeciego poziomu. Poza tym, w razie konfrontacji z mocniejszym przeciwnikiem, najprawdopodobniej zginą wszystkie. Osobiście robię z nich cherlawy użytek nawet gdy rozgrywka jest jeszcze młoda:)

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 13.11.2013, Ostatnio modyfikował: Rok

Permalink

Jestem zmuszony trochę uściślić swoją wypowiedź :)

Rusałki znalazły się w moim zestawieniu z powodu, o którym napisałem w tamtym poście. Cała ta drużyna jest rozpisana z przymrużeniem oka. Jest to raczej pomysł na armię ciekawą, bo składającą się w 80% z jednostek latających. Jej rzeczywiste zastosowanie może być odmienne od roztoczonej wizji.

Permalink

1.Szkielet - zdecydowanie najlepsza jednostka pierwszego poziomu, a nekromanci mogą utworzyć ich potężne legiony, które są potężnym wsparciem dla bohatera.
2.Krasnolud wojownik - posiadają niesamowicie wielkie statystyki jak na jednostkę drugiego poziomu, są niesamowicie wytrzymałe oraz mają 25% szansy na odparcie wrogiego czaru.
3.Wysoki elf - bardzo szybki strzelec, który w dodatku strzela aż dwa razy. Potrafi on rozgromić szeregi wrogich jednostek.
4.Królewski minotaur - posiada najlepsze statystyki wśród jednostek czwartego poziomu, a w dodatku są bardzo szybkie. Niebezpieczna broń w szeregach bohatera.
5.Troll bojowy - bardzo dobra jednostka strzelająca, która w dodatku się regeneruje co turę, co czyni ją niezwykle niebezpieczną.
6.Czarny smok - zdecydowanie najsilniejsza jednostka w grze.

Permalink

1.Szkielety(najtwardsze z 1 poziomu)
2.Krasnoludy(mocne i silne)
3.Wilki (szybkie , mocny atak)
4Roki(szybkie w miare mocne nie do zastąpienia przy oblężeniach zamku)
5.Kawalerzyści(silne i wytrzymałe mają dobry atak)

Permalink

A co do mojego gustu to
1 Centaur-Co prawda jest "trochę" słabszy od szkieleta ale strzela co jest bardzo ważne. Jeżeli nie grałbym nekromantą bardziej odpowiadałyby mi centaury.
2 Gargulec-W zwarciu trochę słabszy od Krasnoluda czy dzika ale jest jednostką latająca o dobrych jak na jej poziom statach.
3 Gryf/Stalowy golem- Tutaj mam dylemat. Gryf, jest jednostką latająca która kontratakuje cały czas chyba , że zostanie zaatakowana przez jednostkę powtrzymującą kontre . Stalowym golem to jednostka jeszcze bardziej defensywna, stwierdziłbym że nawet od Ogra! Po ulepszeniu dostają jeszcze +2 do ataku i trochę PŻ. Idealni do ochrony naszych strzelców
4- Na poziomie czwartym mam chyba największy dylemat. Ale, wybierałbym pomiędzy Ogrami i Minotaurami.
5 Hydry - Wiem,wiem,wiem. Hydry są wolne,ślamazarne i często kończy się walka zanim zdążą coś zrobić. Mają jednak dwie ważne cechy. Po 1, Hydry mają sześć głów co pozwala im na zadanie śmierci wielu jednostkom ( atak na sześć stron). Po 2, Hydry są bardzo wytrzymałe. Czasami sprawiają nawet problemy do ubicia dla o 1 poziom lepszych Paladynów i Cyklopów! W połączeniu z teleportem "szcześciogłowe" są nie do pokonania dla innych jednostek 5 poziomu
6 Tytan- W sumie czarny smok byłby lepszy gdyby nie mały tu widoczny mankament. W tej armii jedynymi jednostkami strzelającymi byłyby centaury z najniższego poziomu. Poza tym Tytan ma minimalnie lepszy atak i obronę od czarnego i nie ma kar do walki wręcz