Witam wszystkich!
Jako że w głosowaniu na piątą frakcję znaczącą przewagą (66%) wygrał Sylwan, deweloperzy nie próżnowali i przygotowali nam następną ankietę, cobyśmy nie padli z nudów ;)
Tym razem mamy wybrać, który zestaw jednostek chcielibyśmy ujrzeć w Sylwanie w H7. Oczywiście wszystkie nazwy mogą jeszcze ulec zmianie, a same jednostki mimo tych samych nazw mogą pełnić nieco różną rolę w różnych line-upach.
A oto one:
Potęga Lasu
W wielkim skrócie: Potęga Lasu to strategia silnie defensywna, stosowana podczas obrony miast i świętych ziem. Opiera się na ochronie jednorożców przed magią, symbiozie Driad i Drzewców oraz wsparciu łowców i druidów przy jednoczesnym spowalnianiu przeciwnika przez smoki i ziemne węże.
Trzon:
Łowczy/Wielki Łowczy (Hunter/Master hunter): strzelec z podwójnym atakiem
Korzenny Wąż/Korzenny Pyton (Root snake/Root python): superszybki sabotażysta z trującym atakiem i zdolnością oplatania
Driada/Dębowa Driada (Dryad/Oak dryad): jednostki wspierające, działające w synergii z Entami i mogące je w ten sposób leczyć
Elita:
Druid/Starszy Druid (Druid/Elder Druid): sabotażysta i strzelec ze zdolnością oplatania
Srebrny Jednorożec/Złoty Jednorożec (Silver Unicorn/Golden Unicorn): antymagiczna jednostka wsparcia
Szmaragdowy Wojownik/Szmaragdowy Rycerz (Emerald Warrior/Emerald Knight): zadająca obrażenia jednostka typu Uderzenie i Odpłata
Czempioni:
Zielony Smok/Szmaragdowy Smok (Green Dragon/Emerald Dragon): wytrzymała jednostka bojowa o średnim zasięgu ruchu i obszarowym ataku
Ent/Starożytny Ent (Treant/Ancient Treant; zgodnie z dyskusją o nazewnictwie w H3 z Kwasowej Groty, tłumaczenie powinno brzmieć: Treant/Starożytny Treant ;)): wytrzymały i odporny stwór ze zdolnością oplatania i ochrony Driad
Doskonała Równowaga Ziemi
Ta strategia pozwala Elfom na uzyskanie wszechstronnej armii. Rusałki, Łowcy i Rycerze wspierani przez Druidów i Smoki zajmują się wrogimi oddziałami, a wskrzeszające się Feniksy i Enty utrzymują przeciwników w miejscu. Ta równowaga pozwala oddziałom Sylwanu na atakowanie przeciwnika bądź obronę przed nim, w zależności od tego, jak potoczy się walka.
Trzon:
Łowczy/Wielki Łowczy (Hunter/Master hunter): strzelec z podwójnym atakiem
Korzenny Wąż/Korzenny Pyton (Root snake/Root python): superszybki sabotażysta z trującym atakiem i zdolnością oplatania
Nimfa/Rusałka (Pixie/Sprite): niewielka jednostka walcząca w zwarciu, ignorująca kontratak wroga
Elita:
Druid/Starszy Druid (Druid/Elder Druid): sabotażysta i strzelec ze zdolnością oplatania
Ent/Starożytny Ent (Treant/Ancient Treant): wytrzymały i odporny stwór ze zdolnością oplatania
Szmaragdowy Wojownik/Szmaragdowy Rycerz (Emerald Warrior/Emerald Knight): zadająca obrażenia jednostka typu Uderzenie i Powrót
Czempioni:
Zielony Smok/Szmaragdowy Smok (Green Dragon/Emerald Dragon): wytrzymała jednostka bojowa o średnim zasięgu ruchu i obszarowym ataku
Feniks/Większy Feniks (Phoenix/Greater Phoenix): latająca i ciężka do zabicia jednostka ze zdolnością do samowskrzeszenia i umiejętnościami wspierającymi
Furia Sylanny
Sylwan jest również znany z partyzanckiego stylu ofensywnego, polegającego na zadawaniu przeciwnikom wielkich strat za pomocą szybkich i celnych ciosów. Łowcy, Tancerze Ostrzy i Jelenie znajdą się w pierwszych szeregach takiej armii, wspierani przez Druidów i Rusałki. Czempioni będą chronieni przez duet Enty-Driady, zabezpieczający armię do momentu, gdy szala zwycięstwa przechyli się na jej stronę.
Trzon:
Łowczy/Wielki Łowczy (Hunter/Master hunter): strzelec z podwójnym atakiem
Driada/Dębowa Driada (Dryad/Oak dryad): jednostki wspierające, działające w synergii z Entami i mogące je w ten sposób leczyć
Nimfa/Rusałka (Pixie/Sprite): niewielka jednostka walcząca w zwarciu, ignorująca kontratak wroga
Elita:
Tancerz Ostrzy (Blade Dancer): Jednostka zadająca obrażenia wielu przeciwnikom naraz.
Druid/Starszy Druid (Druid/Elder Druid): sabotażysta i strzelec ze zdolnością oplatania
Księżycowa Łania/Słoneczny Jeleń (Moon Doe/Sun Deer): szybka jednostka bojowa ze zdolnościami wspomagającymi Łania ulepszana na jelenia? Really?
Czempioni:
Zielony Smok/Szmaragdowy Smok (Green Dragon/Emerald Dragon: wytrzymała jednostka bojowa o średnim zasięgu ruchu i obszarowym ataku
Ent/Starożytny Ent (Treant/Ancient Treant): wytrzymały i odporny stwór ze zdolnością oplatania i ochrony Driad
Na deser artwork Enta:
Jakie są Wasze typy? Dlaczego? Zachęcam do głosowania i komentowania!
Jeśli chodzi o mnie, to zagłosowałem na Furię Sylanny. To dla Tancerzy Ostrzy zagłosowałem na Sylwan i to właśnie dla tego pięknego ofensywnego stylu rozgrywki wybrałem tę frakcję. Mam nadzieję, że jeśli Tancerze nie przejdą, to przynajmniej Szmaragdowi Woje będą trochę machać mieczami/szablami/czymkolwiek :P
W tej opcji najbardziej razi obecność zarówno driad jak i rusałek, ale przecież wg. Kompendium Ashanu są to dwie zupełnie różne istoty, więc może być ciekawie tak czy siak... jednak boli fakt, że ta opcja jest na samym dole w notowaniach :(