Imperium

Behemoth`s Lair

Nasze mapy

Permalink

Zauważyłem, że na mapie jest dwóch bohaterów, których nie powinniśmy mieć na starcie. Zamieściłem wersję poprawioną. Widocznie wcześniej zauploadowałem nie ten plik, który miałem na myśli.

Odnośnie porad: rush jest możliwy do wykonania. Ja miałem kombinację Płomienny Miecz + Buty Odkrywcy i mimo braku regeneracji jakoś dałem radę. Niemniej pokonanie Mosquy bez pomocy armii jest niewykonalne.


Permalink

Znalazłem jedną mapkę, którą robiłem w zeszłym roku i postanowiłem ją dziś dokończyć. Szkoda by się zmarnowała. Broken Heart - krótka historia o tym, jak Sir Christian mści się za to, że jego kobieta wybrała innego. Bardzo trudna, więc jak ktoś się skusi lepiej zagrać na nowicjuszu aby rozpoznać mapę.

Sam testowałem to na drugim poziomie.


Permalink

Witam.
Jestem tutaj nowy. Zrobiłem swoją pierwszą kampanię do H3: SoD. Bardzo proszę o przetestowanie oraz wszelkie opinie/oceny/komentarze. Można również wszelkie groźby i szantaże kierować na maila podanego w opisie kampanii. Nie spodziewam się, że komuś się spodoba, jednak włożyłem w nią trochę pracy i ciekawi mnie opinia z zewnątrz. Z góry zaznaczam:
- nie jestem zbyt dobrym graczem Heroes, więc poziom trudności raczej nie będzie zbyt wysoki, szczególnie dla zaawansowanych graczy, jednak starałem się, żeby kampania nie była BARDZO łatwa
- fabuła ogólnie jest, ukończenie kampanii nie zakańcza całej opowieści, jednak nie jestem zbyt dobrym pisarzem, dlatego narracji i dialogów nie ma zbyt dużo
- testowane na poziomie wysokim (130%): osobiście problem z początku stanowiła dla mnie misja 4, ale to już zależy jak kto potrafi grać.

Link do kampanii:
http://www.sendspace.com/file/6stmw0

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.05.2014, Ostatnio modyfikował: Arcadius Drake

Permalink

Nie to żebym sam był mistrzem w robieniu map, ale kampania na prawdę słaba. Przejrzałem ją na kodach i mogę się przyczepić do następujących rzeczy:

* Mapy wyglądają słabo - nie są co prawda totalnie puste, ale teren jest mało ozdobiony i zróżnicowany.

* Fabuła wyjaśnia strasznie mało rzeczy - nie ma co się spodziewać takich opisów jak w Heroes Chronicles czy H4, bo nie jesteśmy zawodowymi pisarzami, ale jest za skromnie. Ot jakiś diabeł postanowił sobie zniszczyć świat i jeb! No i intro tylko w pierwszej mapie - duży minus.

* Premie początkowe są zbyt monotonne - z reguły atak, obrona lub atak i obrona. Można to było zrobić znacznie ciekawiej, choć to nie taki duży minus.

* Podanie maila i nazwiska autora w opisie kampanii - dla mnie to błąd estetyczny. Psuje to cały klimat. Jeśli ktoś będzie chciał napisać, znajdzie twojego maila w pliku readme lub czymś podobnym. Wolałbym również zwarty tekst w opisie mapy. Niby wymienianie różnych rzeczy po myślniku jest praktyczne, ale... i tak jakieś takie bez klimatu.

Ja ostatnio wyznaję zasadę, że jeśli chcesz robić dobre mapy, warto porównywać się z najlepszymi. Podpatrywać, jak robią design, dlaczego jest on ciekawy, zróżnicowany itd. Powinieneś zerknąć na kampanie z gry (np. Tnij i Siecz z SoD wygląda świetnie), porównać ze swoją i wyciągnąć wnioski. Jeśli chcesz, mogę poprawić wygląd np. pierwszej mapy i pokazać, jak ja to widzę.


Permalink

Czyli poprawienie wyglądu map i dopisanie tekstów jest jeszcze w stanie ją trochę odratować? :D czy raczej totalnie do kosza? Bo o ile poprawić wygląd map w miarę się da i dopisać teksty można, o tyle nie wiem, czy pomysł w ogóle jest dobry. Nie tylko pod względem fabuły, ale doboru misji do wykonania, przeciwników, itp. Kampania niewiele wyjaśnia też z tego względu, że planowo historia miałaby się składać z 5 kampanii, ale zdaje sobie sprawę z ubogiego poziomu tych moich bazgrołów.
Przerób tę mapę i pokaż, bardzo chętnie zobaczę twój pomysł.
PS: jak się nazywał ten program, który mógł wyciągnąć z folderu gry te wszystkie kampanie i odpalić je w edytorze?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.05.2014, Ostatnio modyfikował: Arcadius Drake

Permalink

Cookie Monster

PS: jak się nazywał ten program, który mógł wyciągnąć z folderu gry te wszystkie kampanie i odpalić je w edytorze?

ResEdit? :)

Permalink

Hayven

To ja nie napisałem o ResEdicie w okolicach 15? O.o

Najwyraźniej za dużo czasu w oberży spędzasz Hayvenie ;)

Permalink

Taro

(...)Mapy wyglądają słabo - nie są co prawda totalnie puste, ale teren jest mało ozdobiony i zróżnicowany.(...)Jeśli chcesz, mogę poprawić wygląd np. pierwszej mapy i pokazać, jak ja to widzę.

Poprawiłem (?) wygląd pierwszej mapy, mniej więcej o takie coś chodzi? Wiem, że nikogo zbyt nie interesuje oglądanie i ocenianie drobnych zmian i wersji roboczych, ale chcę wiedzieć, czy zmierzam chociaż w dobrą stronę, zanim się wezmę za poprawianie kolejnych map i tworzenie jakichkolwiek innych. Bo być może po prostu nie mam talentu do tego i siedzenie nad czymś, czego i tak nie potrafię to strata czasu :D
http://www.sendspace.com/file/ugrzih

Permalink

Zerknąłem tylko na chwilę i szczerze powiem, że różnica jest wręcz niesamowita! Aż nie chce mi się wierzyć, że ty to zrobiłeś. Nigdy nie widziałem by ktoś tak poprawił design w kilka dni...

Poprawiłem w niedzielę ok. 1/4 mapy (okolice startowego miasta). Ale poprawiłeś to lepiej niż ja. Jak wrócę z pracy, to wrzucę tutaj to, co poprawiłem i będziesz miał porównanie. No i może nawet coś zaczerpniesz.

Jeśli dalej będziesz robił taki wygląd, to nie rezygnuj :D


Permalink

Ok, oto moja wersja poprawki. Może coś cię zainspiruje. Jeśli będziesz kontynuował poprawki, pochwal mi się.


Permalink

Wielkie dzięki, już po pierwszym zerknięciu widzę, że mi pomogłeś :D
Pochwalę się, ale na pewno nieprędko, nie chcę zaśmiecać forum wrzucając każdą pojedynczą mapkę z pytaniem o zdanie, bo to raczej nudne, myślę, że wrzucę dopiero całą kampanię już gotową, z NIECO bardziej rozwiniętą fabułą jeszcze ;).
Ewentualnie wrzucę po drodze jeszcze parę moich mapek multiplayer, które oczywiście też muszę poprawić, bo każdą mapę robiłem w podobnym stylu. Jeszcze raz dziękuję.
Jeszcze mam pytanie, ma ktoś link do programu 'copymap'? Lub zna jakiś inny program do kopiowania fragmentów map H3:SoD?

Permalink

Z ciekawości pobrałem sobie paczkę z twoimi mapami. Postanowiłem zagrać na Dragon Eye, nie mam już dzisiaj za dużo czasu, ale po "wstępnej obserwacji" mapki stwierdzam, że jest naprawdę bardzo dobra. :D
W weekend na pewno poświęcę jej (i być może innym mapom) sporo czasu. :)

Dzięki, pozdrawiam

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.05.2014, Ostatnio modyfikował: Robb

Permalink

Koniecznie napisz jak się grało, jak i to co trzeba jeszcze w tych mapach zmienić.
P.S: Życzę udanego weekendu :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.05.2014, Ostatnio modyfikował: Vindeker

Permalink

Ej ta mapa "Powrót Mosquy" jest śmieszna. Czy czasem nekropolia na północnym zachodzie nie nawiązuje do wydarzeń z tego czegoś? ;)

Mosqua to nie ta co miała tu zostać Grododzierżcą, ale przestała tu pisać? Dlaczego dąży do podbicia świata?

Gram z pikinierami i postanowiłem nie podbijać wyspy zielonego gracza, bo to za duże wyzwanie, a dwie akademie nie zrekompensują strat.

Permalink

Myślałem, że odpuściłeś. Ale to dobrze, że dalej grasz. I owszem, mapa jest śmieszna - taki był jej zamysł, a materiału nie brakuje :D W zasadzie tylko bywalcy forum mogą się połapać o co chodzi w fabule.

Jeśli uda ci się ją skończyć, podziel się potem wrażeniami.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.05.2014, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

Nie znam wszystkich osób z Jaskini, ale niektórych kojarzę. Jest na tej mapie może Wojard? Jeśli tak, to taktyka na maxa i cerbery. Wojard powinien być głównym przeciwnikiem na mapie.