Nie to żebym sam był mistrzem w robieniu map, ale kampania na prawdę słaba. Przejrzałem ją na kodach i mogę się przyczepić do następujących rzeczy:
* Mapy wyglądają słabo - nie są co prawda totalnie puste, ale teren jest mało ozdobiony i zróżnicowany.
* Fabuła wyjaśnia strasznie mało rzeczy - nie ma co się spodziewać takich opisów jak w Heroes Chronicles czy H4, bo nie jesteśmy zawodowymi pisarzami, ale jest za skromnie. Ot jakiś diabeł postanowił sobie zniszczyć świat i jeb! No i intro tylko w pierwszej mapie - duży minus.
* Premie początkowe są zbyt monotonne - z reguły atak, obrona lub atak i obrona. Można to było zrobić znacznie ciekawiej, choć to nie taki duży minus.
* Podanie maila i nazwiska autora w opisie kampanii - dla mnie to błąd estetyczny. Psuje to cały klimat. Jeśli ktoś będzie chciał napisać, znajdzie twojego maila w pliku readme lub czymś podobnym. Wolałbym również zwarty tekst w opisie mapy. Niby wymienianie różnych rzeczy po myślniku jest praktyczne, ale... i tak jakieś takie bez klimatu.
Ja ostatnio wyznaję zasadę, że jeśli chcesz robić dobre mapy, warto porównywać się z najlepszymi. Podpatrywać, jak robią design, dlaczego jest on ciekawy, zróżnicowany itd. Powinieneś zerknąć na kampanie z gry (np. Tnij i Siecz z SoD wygląda świetnie), porównać ze swoją i wyciągnąć wnioski. Jeśli chcesz, mogę poprawić wygląd np. pierwszej mapy i pokazać, jak ja to widzę.