Wojrad 2:1 Kwasi
Dung 1:0 Conf
Ajit (13/15/5/3)
atak, płatnerz, łucznictwo, taktyka, ogień, +1 sp
klątwa, żądza krwi
vs
Ignissa (12/14/8/6)
atak, płatnerz, taktyka, ziemia, szczęście, +1 sp, +2 hp
tarcza, skóra, spowolnienie
Bardzo długa gra, do wyczerpania many (u mnie 75 u niego 90).
Conf 1:0 Dung
Fiur (12/18/4/6)
atak, łucznictwo, taktyka, powietrze, ziemia
przyspieszenie, tarcza pow., tarcza, skóra, spowolnienie
vs
Ajit (15/15/9/6)
atak, płatnerz, powietrze, odporność, szczęście +3 hp, +1 moral, +3 luck
przyspieszenie
Conf bez płatnerza nie wytrzymał wjazdu Dunga.
Inferno 1:0 Conf
Marius (19/16/4/7)
atak, płatnerz, woda, ogień, dowodzenie +1 sp, +3 moral
klątwa, żądza krwi, uleczenie, osłabienie
vs
Fiur (12/16/6/8)
płatnerz, łucznictwo, powietrze, woda, ziemia, +1 sp, 15% łucz.
przyspieszenie, błogosławieństwo, uleczenie, skóra, spowolnienie
Dostałem piękne artefakty i duża przewaga w statach, z czarami trochę gorzej. U przeciwnika odwrotnie czary bardzo dobre ale brak ataku i jak był na klątwie to nic nie bił. Tylko od Burzaka na blesie z pełnej strzały zabolało (900 dmg w Diabły). Ale moje naziemne jednostki szybko przebyły planszę - moral na psach, moral na czartach. Trzeba mocniej klikać.