Hellburn
141. Zamek - trawa
Bastion - trawa
Wieża - śnieg
Inferno - lawa
Nekropolis - ubita ziemia
Loch - podziemia
Twierdza - spękana ziemia
Forteca - bagna
Conflux - trawa
142. Klątwa i błogosławieństwo się niwelują więc cerber będzie zadawać 80% ze swoich minimalnych obrażeń. Jeżeli więc będzie to 1 cerber, to na papierze będzie to wartość 1,6.
143. Jw. Błogosławieństwo na poziomie zaawansowanym zwiększa obrażenia o 1, więc wartość będzie wynosić 8.
Dobrze. A jeśli chodzi o pytanie 140 to odpowiem że nie takiego artefaktu.
Ryusenji
144. Czy zdolność skuteczność ataku w ogóle wpływa na strzelców?
145. Jeżeli mamy np mistrzowski atak i łucznictwo, to jak zostaną zwiększone obrażenia strzelców do 180%(100% + 50% + 30%) czy 195%(150%*130%)?
Edit, do Hellburna: W drugim pytaniu, zapomniałem dodać, że przy założeniu, że zdolność skuteczność ataku zadziała podczas strzelania... ale że nie zadziała to można uznać, że nie było pytania.... no i miało być nie +80%, ale +30%, już to poprawiam.
Hellburn
144. Tak, ale tylko w zwarciu.
145. Nie wiem w ogóle skąd wziąłeś te wartości. Mistrzowski atak wpływa na walkę w zwarciu, a łucznictwo na atak dystansowy.
Zgodnie z powyższym, na przykładzie zwykłego strzelca z karą - reptiliona:
50% + 30% = 80% obrażeń w zwarciu (lub 30% z tych 50% czyli 65%, co chyba jest bardziej prawdopodobne).
100% + 50% = 150% obrażeń na dystans.
Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Co do tego co napisał Helliburn że Atak wpływa tylko na walkę w zwarciu a Łucznictwo tylko na walkę na dystans, jest akurat prawdą. Ale to skąd wy wzieliście te wartości to już nie wiem. Wzór na to jakie będą obrażenia jest bardziej skomplikowany, i trzeba podać na początku liczby a nie procenty. Nie wiem też za bardzo kiedy się dodaje premię z tych umiejętności ale wzory mogą być takie:
1.{[(Obrażenia jednostki +/- Błogosławieństwo/Klątwa) + umiejętność Atak] + (Atak jednostki + atak bohatera +/- premie bądź kary z czarów) * ilość jednostek} - (obrona wrogiej jednostki + obrona wrogiego bohatera +/- premie i kary z czarów) * ilość jednostek = Obrażenia ostateczne
2.{[(Obrażenia jednostki + umiejętność Atak) +/- Błogosławieństwo/Klątwa] + (Atak jednostki + atak bohatera +/- premie bądź kary z czarów) * ilość jednostek} - (obrona wrogiej jednostki + obrona wrogiego bohatera +/- premie i kary z czarów) * ilość jednostek = Obrażenia ostateczne
3.{(Obrażenia jednostki +/- Błogosławieństwo/Klątwa) + [(Atak jednostki + atak bohatera +/- premie bądź kary z czarów) + umiejętność Atak] * ilość jednostek} - (obrona wrogiej jednostki + obrona wrogiego bohatera +/- premie bądź kary z czarów) * ilość jednostek = Obrażenia ostateczne
4.{(Obrażenia jednostki +/- Błogosławieństwo/Klątwa) + [(Atak jednostki + atak bohatera +/- premie bądź kary z czarów) * ilość jednostek] + umiejętność Atak} - (obrona wrogiej jednostki + obrona wrogiego bohatera +/- premie bądź kary z czarów) * ilość jednostek = Obrażenia ostateczne
Przy strzelcu trzeba też pamiętać by uwzględnić też kary do walki w zwarciu i do dystansu większego niż połowa a nawet też przeszkody. Musze też "powiedzieć" że nie uwzględniłem premi z płatnerstwa i opcji obrona.
A właśnie co do tej opcji, to jaką ona daje premię?