Imperium

Behemoth`s Lair

Strategie: Przystań

Permalink

Mosqua

Przystań - frakcja pancerniaków i medyków. Jeżeli nie usunie się na czas medyków to można nie wyjść na prostą. Opancerzone jednostki zwarcia psują krew. Stosunkowo tanie i silne Duchy światła też sprawy nie upraszczają. Na domiar złego Anioły mają regenerację a czempioni biją bez kontry całą linię.

Jedyna frakcja, którą jeszcze nie grałem.
Co do kart, które mogą (BARDZO) napsuć krwi, mam tylko jedno do pokazania. Poza tym, tyle, co powiedziała Mosqua: jednostki zmniejszające obrażenia danego typu dla siebie i wszystkich sąsiadujących jednostek są niezwykle denerwujące i potrafią stworzyć mur nie do przebicia. Dużo leczenia, czarów obszarowych i odzyskiwania zasobów.

Czekam na Wasze opinie i uwagi na temat Przystani.

Permalink

Shooter? Mahadevo... broken totalny... nawet nie wiedziałem, że to krita. Wygląda na to, że tylko Nekropolia/Inferno jest w stanie ją zdjąć w jednej turze, a i tak trzeba się trochę narobić -_-" Ona + Płomienie Chwały i robi się sieka na stole O_O"


Permalink

Kameliasz

Co do kart, które mogą (BARDZO) napsuć krwi, mam tylko jedno do pokazania.

U! u! u! Ja ją mam :D i powiem tyle - jak ją po raz pierwszy i jak dotąd jedyny wystawiłem podczas gry, to gościo mi ją rąbnął błyskawicą - to by było na tyle :P

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.11.2012, Ostatnio modyfikował: Hayven

Permalink

Field

Wygląda na to, że tylko Nekropolia/Inferno jest w stanie ją zdjąć w jednej turze, a i tak trzeba się trochę narobić -_-"

Tyle w ramach odpowiedzi ;)

PS. No, ewentualnie jeszcze Twierdza, np. Kelthor z magią powietrza.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.11.2012, Ostatnio modyfikował: Kameliasz

Permalink

Kameliasz

Field

Wygląda na to, że tylko Nekropolia/Inferno jest w stanie ją zdjąć w jednej turze, a i tak trzeba się trochę narobić -_-"

Tyle w ramach odpowiedzi ;)

PS. No, ewentualnie jeszcze Twierdza, np. Kelthor z magią powietrza.

Więc jeśli nie wystawi się jej na początku i nie dopakuje, dość łatwo jest ją zdjąć ;)

Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 27.11.2012, Ostatnio modyfikował: Hayven

Permalink

W razie czego zostają słabsze wersje wymienionego healera, do tego regeneracja serafinów, i masa umiejętności defensywnych ;)
Co do wystawiania jej na początku, to jakoś nie jestem do tego przekonany. Wystarczy bohater skupiony na magii od początku, do tego zwiększenie magii kartami i umiejętnościami - i ów świetna karta leży. Chyba jednak wolę wystawić blask chwały :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.04.2013, Ostatnio modyfikował: Fundin

Permalink

Powiem jedno - w mojej nowej, mocno ofensywnej wersji talii, na Eleonorę nie mam miejsca - jest za droga i zwykle zdycha od razu po pojawieniu się na polu bitwy ;)

Permalink

Po wielu aktualizacjach gra przystanią zmieniła się diametralnie. Nie dość, że nadal mamy jeszcze mocniejsze pancerniaki, to dochodzi kilka kart wzmacniających całe nasze pole bitwy. Do tego krzyżowcy i kilka nowych aniołów wraz z inkwizycją i mamy kilka decków do wyboru - jeden od drugiego bardziej wkurzający naszego przeciwnika. Obok sanktuarium - druga moja ulubiona nacja.