witam
nie jest aż tak źle jak wygląda na pierwszy rzut oka z tą grą,
jest co prawda kilka bugów ale można z nimi spokojnie żyć,
... rzecz raczej dotyczy małej lub całkowitego braku informacji na temat gry,
nie każdy wie co miał namyśli twórca gry i czasem nasze działania mogą zawieszać grę ale jest to raczej spowodowane kolejnością lub nieodpowiednią czynnością na mapie,
... wymienię kilka spraw, które zauważyłem, a których należałoby trzymać się w całej grze:
- starać się nie zbierać zasobów na obszarach przeciwników neutralnych związanych z misjami /można próbować ale radze sprawdzić po tym populację istot w naszym zamku - 66999 nie nastraja optymistycznie do dalszej gry :p/
- kolejność likwidacji przeciwników przy misjach /dokładnie chodzi o zajmowanie zamków - nieodpowiednia może również zmniejszyć populację jak na 2 mapie przystani/
- użycie broni rodowej ze skilem nie przynależnym danej rasie / może zawiesić grę chociaż nie musi - jeśli broń jest wyekspowana zwiechy sa rzadsze, rzecz dotyczy głównie lasek/
- reputacja: starać się nie wybierać przynajmniej do drugiej mapy, misja i tak pozostaje a zły wybór drogi może uniemożliwic dalszą rozgrywkę jak w przypadku inferno na 2 mapie, gdy wybierzemy drogę łez,
- starać się korzystać z 2 własnych zapisów, utworzonych w newralgicznych momentach rozgrywki, mamy tylko 10 slotów autozapisu więc po krótkim zostają one nadpisane nowymi,
- 2 mapa frakcją nekromanty na poziomie trudnym: nie mamy własnego zamku, istoty otrzymujemy tylko jeśli je wywalczym więc sugeruję bić tylko moby i przeciwników związanych z misją oraz robić częste zapisy na własnym slocie,
to chyba najważniejsze ułomności tej gry, z pozostałymi jak już wspomniałem można się pogodzić
co do wrażeń z HMM6
... no cóż, czuję wielki niedosyt po przejściu kampanii i gier niestandardowych, czegoś mi brak, jakby gra nie była dokończona, 30 lvl bohatera to stanowczo za mało, już na początku ostatniej mapy z poszczególnych frakcji mamy max lvl, dodatkowa kampania ... mapa strasznie mała i praktycznie w godzinę robimy ją całą, gry na poziomie trudnym różnią się od łatwyc tylko ilością mobów tak w naszej armii jak i przy zasobach, brak mi losowych respawnów mobków na mapie jak to było w 5-tce, już po 10 turach roznosimy właściwie wszystko co się rusza na mapie,
może będzie coś jeszcze dodane do tego wydania, ale jak na razie gra nie spełniła moich oczekiwań,
17-11-2011 otrzymuję płytę z Anno 2070, która zajmie mi z pewnością wiecej czasu niż Heroesi... te na dzień dzisiejszy idą na półkę do czasu aż Black Hole nie wymiśli czegoś dodatkowego
pozdrawiam