Imperium

Behemoth`s Lair

Dark Messiah - Nowiny

Permalink

Temat zawierać będzie nowiny wyszukane w sieci, niekoniecznie potwierdzone przez Ubi Soft.
W przyszłości posłuży również do aktualizowania strony o Dark Messiah, która jest w trakcie konstrukcji.

Każdą informację piszemy w nowej odpowiedzi, tak więc do dzieła.


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 13.09.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Informacje dotyczące trybu multiplayer.

Do wyboru gracza zostanie dostarczonych pięć profesji, kolejno:
Wojownik - silny, wytrenowany do walki w zwarciu. Chroniony przez swoją siłę i zbroję koncentruje się na jak najszybszym pokonaniu przeciwnika.
Zabójca - mimo słabej ochrony, również specjalizuje się w walce z zwarciu. Wykorzystuje swoje zdolności do pozostawania niezauwazonym, aby atakowac z zaskoczenia. Mistrz pułapek i zabójczych trucizn.
Łucznik - specjalista od walki na dystans, w bezposrednim starciu bardzo szybko ulega przeciwnikowi. Posiada zdolności snajperskie.
Mag - postać walcząca na dystans, jednak używana do tego swojej śmiercionośnej magii. Jednak wcześniej musi poznać tajemne formuły czarów .
Kapłan - postać podobna do maga, jednak operuje także czarami wspomagającymi członów swojej drużyny. Dodatkowo jej wyczulone zmysły pozwalają rozpoznać ukrywających się zabójców.

W tybie multiplayer do walki stanie nawet 32 graczy. Wykorzystane zostaną tutaj tryby gry znane z wcześniejszych produkcji, także znany z Half Life 2 Gary's Mod (pozwalający na edytowanie świata gry, przynajmniej w wersji Half Life). Jednak sztandarowym trybem będzie "evolution" w którym postacie graczy będą się ciągle rozwijać, a wyniki kolejnych rund będą zapisywane. Tak więc zapewne będzie możliwość powrotu do już rozwiniętej postaci.
Najprawdopodobniej w grze online nie będzie można wcielić się w Saretha, lecz jedynie w odpowiednie klasy. Tak samo nie będzie możliwości transferu postaci pomiędzy dwoma trybami, singleplayer i multiplayer.


Permalink

No i jest już ustalony polski wydawca DMoMM - CD Projekt.
Sugerowana cena to 99,90 PLN, data wydania wrzesień-październik tego roku (termin wg. Ubisoftu to nadal jesień).

Oby tylko spolszczenie było lepsze od HV i od treści niusa w linku - "Ciemny Mesjasz".

[scalenie: 2006-06-17 15:37]

Kilka nowych "zdjęć" ING.com oraz zarys fabuły.

[scalenie: 2006-06-22 18:09]

Dark Messiah of Might and Magic - Warrior Video
(można też obejrzeć na stronie Ubisoftu)

[scalenie: 2006-06-27 21:22]

Dwie nowe strony o DMoMM:
- polska Dark Messiah Sanctuary - oficjalna strona CD Projektu,
- francuska Dark Messiah.info - z ciekawą galerią.

[scalenie: 2006-06-28 22:39]

Kilka zdjęć z galerii Dark Messiah.info.
Niektóre już były pokazane (dawno temu), inne (chyba) nie:
zdjęcie 1, zdjęcie 2, zdjęcie 3, zdjęcie 4, zdjęcie 5, zdjęcie 6, zdjęcie 7, zdjęcie 8, zdjęcie 9 - Van Damme?, zdjęcie 10, zdjęcie 11, zdjęcie 12, zdjęcie 13, zdjęcie 14, zdjęcie 15, zdjęcie 16, zdjęcie 17, zdjęcie 18, zdjęcie 19.

[scalenie: 2006-06-29 18:18]

Assassin Video - na stronie Ubisoftu także można obejrzeć.
Plansza ta sama co w poprzednim filmiku (jak i na targach E3), jedynie sposób przejścia inny.


Liczba modyfikacji: 9, Ostatnio modyfikowany: 29.06.2006, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

W sklepie gram.pl ruszyły właśnie zamówienia przedpremierowe na dwie bardzo oczekiwane gry , jedną z nich jest Dark Messiah of Might and Magic.

Jeśli chcesz zamówić:
http://www.gram.pl/sklep_karta.asp?p=506


Permalink

Kolejny filmik (33 MB) - tym razem przedstawiający grę magiem.

[scalenie: 2006-07-12 19:20]

Dwie nowiny:
1. Z cyklu "pytania do twórców DM" - w końcu są odpowiedzi na niektóre pytania, szczegóły w tym linku.

2. Prócz tego kilka nowych zdjęć:
skoczek 1, skoczek 2, skoczek 3.

[scalenie: 2006-07-17 08:56]

Prawdopodobna okładka gry - przynajmniej tak można sądzić z informacji z Ubisoftu.

EDIT:
Wg. DarkMessiah.info okładka ma zaś wyglądać tak - trochę inaczej od tej podanej przeze mnie powyżej.

[scalenie: 2006-07-21 09:45]

Strona Gamespotu z filmikami z DMoMM - wśród nich wywiad z twórcami gry (125 MB), aby go ściągnąc trzeba posiadać konto na Gamespot (jest darmowe).

Poza tym wywiad po niemiecku na Gameswelt (2 strony) z kilkoma nowymi zdjęciami.

[scalenie: 2006-07-25 09:23]

Mały opis (po angielsku) klas i ich umiejętności:
łucznik, skrytobójca, wojownik, mag, kapłanka.

Małe tłumaczenie umiejętności (nazwy skilli dobrane przeze mnie - czasami niezbyt pasują do angielskiego słowa):

Łucznik:
- Bow (łuk)
Charakterystyczna broń łucznika jest wszechstronna bronią, która zadaje znamienne obrażenia na długim dystansie. Tak samo jak w trybie jednoosobowym, poza ponownym nałożeniem strzały, szybkość [strzałów?] zależy od ulepszeń [postaci] dokonanych przez gracza.

- Power Upgrade (ulepszenie siły naciągu)
Możliwość wielokrotnego wyboru tej umiejętności. Zwiększa łuk po jakim mogą lecieć strzały (a więc i zasięg oraz szybkość).

- Reload Upgrade (ulepszenie przeładowania)
Możliwość wielokrotnego wyboru tej umiejętności. Skraca czas potrzebny na umieszczenie strzały na cięciwie.

- Zoom (przybliżenie)
Dodane w opcji przybliżania. Łucznik może widzieć cel wyraźniej oraz wycelować dokładniej na długim dystansie.

- Flare Arrow (flara)
Jasna flara zostaje dodana do grotu strzały. Użycie takiej strzały, powoduje oświecenie danego obszaru.

- Fiery Arrow (ognista strzała)
Ta (magiczna) płonąca strzała powoduje podpalenie celu.

- Poisoned Arrow (zatruta strzała)
Trafienie tą strzałą w cel powoduje jego zatrucie (efekt jak przy pomocy czaru zatrucie).

- Double Arrow (dwie strzały)
Łucznik nakłada na cięciwę dwie strzały na raz i może je wystrzelić w płaszczyznie horyzontalnej. Taki strzał jest wolniejszy i mniej potężny niż strzał jedną strzałą.

- Triple Arrow (trzy strzały)
Łucznik nakłada na cięciwę trzy strzały na raz i może je wystrzelić w płaszczyznie horyzontalnej. Taki strzał jest wolniejszy i mniej potężny niż strzał dwoma strzałami.

- Bodkin Arrow (strzała przeszywająca)
Strzała z zaostrzonym, stalowym grotem. Zadaje ogromne obrażenia i ignoruje pancerz.

- Wracking Arrow (druzgocąca strzała)
Nieprzyjemny pocisk, strzała zadaje niesamowity ból celowi i w rezultacie spowalnia go przez pewien czas (efekt spowolnienia).

Skrytobójca:
- Backstab (cios w plecy)
Śmiercionośny ruch zajścia od tyłu i zabicia. Ten ruch jest wykonywany automatycznie, jeśli skrytobójca jest blisko pleców celu.

- Cloak (Zamaskowanie)
Charakterystyczna umiejętność Skrytobójcy, zamaskowanie podnosi poziom niewidzialności zależny od doświadczenia i zachowania się postaci. Widzialnośc zamaskowanego skrytobójcy zależy od tego jak szybko się porusza i jakie rzeczy czy otoczenie jest za nim.

- Move Silent (Bezszelestne poruszanie się)
Możliwość wielokrotnego wyboru tej umiejętności. Redukuje ona hałas podczas przemieszczania się skrytobójcy. Końcowym efektem ulepszania tej umiejętności jest mozliwość biegania, będąc niemal niesłyszalnym.

- Stamina (wytrzymałość)
Możliwość wielokrotnego wyboru tej umiejętności. Zwiększa szybkość odnawiania się staminy, dzięki czemu może biec szybciej oraz wykonywać więcej skoków, a także uciec spod miecza rycerza.

- Poison Dagger (zatruty sztylet)
Udany cios zatrutym sztyletem, dodaje celowi efekt trucizny.

- Polymorph (przebranie)
Używając tej umiejętności, skrytobójca wygląda jak osoba z przeciwnej drużyny. Wskaźniki przynaleźności do drużyny (nazwa, kolor, lokalizacja na mapie) również się zmieniają, choć imię pozostaje nadal te samo.

- Feign Death (udawanie trupa)
Pozwala na padnięcie na podłogę i udawanie trupa, tylko po to, by móc powstać np. za plecami przeciwnika.

- Exploding Gas Trap (wybuchowa pułapka z gazem)
Dzięki tej umiejętności, skrytobójca może położyć malutką pułapkę wybuchową, która detonuje się po zbliżeniu się wroga, rozsiewając chmurę toksycznego gazu.

- Unstaunchable Wounds (niezabliźniające się rany)
Ten specjalny atak zadaje rany, których nie można uleczyć oraz powoduje powolne wykrwawianie się celu.

- Triggered Traps (skomplikowane pułapki)
Pozwalają na ustawianie bardziej indywidualnych pułapek i w decydującym stopniu pozwala na zdalną detonację ładunków wybuchowych - nie są one zbliżeniowe lecz bardziej jak bomby rozpryskowe [uruchamiane nieświadomym pociągnięciem za linkę]. Umiejętność ta pozwala na budowanie bardziej złożonych pułapek.

Wojownik:
- Shield (tarcza)
Tarcza rycerza pozawala na ochronę przed fizycznymi atakami, wykonywanych za pomocą strzał czy czarów.

- Stamina (wytrzymałość)
Możliwość wielokrotnego wyboru tej umiejętności. Zwiększa szybkość odnawiania się staminy, dzięki czemu rycerz może biec szybciej, dalej oraz wytrzymać więcej ataków.

- Armour (opancerzenie)
Możliwość wielokrotnego wyboru tej umiejętności. Redukuje obrażenia fizyczne.

- Magic Resist (odporność na magię)
Zdolność rycerza do odparcia wszelkich magicznych efektów, zarówno tych wrogich, jak i wspomagających od innych osób z drużyny. Zdolność ta działa tylko na wojownika, nie zapewnia ochrony innym postaciom.

- Shield Charge (szarża tarczą)
Użycie szarży powoduje przebycie odległości do celu w szybkim czasie, odepchnięcie go oraz zadanie dużej ilości obrażeń. Rycerz musi mieć wysoką staminę przed samą szarżą. Dwaj rycerze, którzy szarżują na siebie w tym samym czasie, zostają odrzuceni i ogłuszeni.

- Running Attack (atak z doskoku[?])
Specjalny tryb poruszania się, który poważnie rani jednego wroga. Rycerz musi być w ruchu, biegnąc jak najszybciej naprzeciw celowi, następnie wyskoczyć i zaatakować, kierując własne ostrze w dół z niesamowitą siłą.

- Stance Upgrade (ulepszenie pozycji bitewnej)
Skraca czas na przybranie pozycji bitewnej.

- Damage Upgrade (ulepszenie obrażeń)
Zwiększa ilość obrażeń.

- Last Gasp (ostatni dech)
Umiejętność pozwala na krótkoczasowe podniesienie zdrowia. Jednocześnie zaczyna się odliczanie, wraz z jego końcem cała energia, zdobyta dzięki tej umiejętności, przepada. To może zabić rycerza, szczególnie jeśli otrzymał w międzyczasie jakieś obrażenia.

- Rally Troops (odzyskanie sił oddziałów)
Umiejętność ta pozwala rycerzowi na obdarzenie go i przyjaznych postaci w poblizu efektem ostatniego dechu.

Mag:
- Force Arrow (Strzała mocy)
Prostolinijny atak magiczny.

- More Mana (Zwiększona mana)
Zwiększa ilość całkowitej many maga.

- Quicker Mana Regen (szybsza regeneracja many)
Zwiększa szybkość odnawiania się many.

- Flame Arrow (Płonąca Strzała)
Podobnie jak w trybie jednoosobowym, płonąca strzała może być kierowana.

- FireBall (Ognista kula)
Podobnie jak w trybie jednoosobowym, ognista kula może być kierowana, zanim wybuchnie z zabójczym stylem.

- Master FireBall (znacznie mocniejsza kula ognia ;)
Tocząca się kula ognia, która wybucha przy kontakcie, rozniecając płomienie w znacznej ilości i podpalając wrogów.

- Magic Shield (magiczna tarcza)
Widoczna, kulista tarcza, która ochrania każdego wenątrz niej przed magicznymi atakami. Nie zapewnia ochrony przed atakami fizycznymi.

- Zzap
Zzap jest szybkoporuszającym się, małym ładunkiem elektryczności, wystarczającym jednak, by zadać niewielkie obrażenie wszelkim klasom postaci.

- Lightning Bolt (błyskawica)
Podczas rzucania, cel słyszy narastające elektryczne skwierczenie, po czym następuje błysk światła, grzmot gromu i w końcu błyskawica oderzająca w cel. Obrażenia są natychmiastowe. Jeśli mag zwlekał zbyt długo z rzuceniem tego czaru, ładunek może się rozładować na rzucającego, zadając mu obrażenia.

- Lightning - Chain (łańcuch piorunów)
Ładunek błyskawicy, który przeskakuje na inne widoczne cele. Nigdy jednak nie uderza dwa razy w ten sam cel.

- Firebombs (ogniste bomby)
Lepiące się, magiczne granaty ogniste. Można je pozostawić na ziemi i następnie wysadzić lub rzucić we wroga - przykleją się do niego i w chwilę później go zabiją.

- Ball Lightning (piorun kulisty)
Wolnoporuszająca się kula energii elektrycznej, która zaatakuje wszystko koło siebie.

Kapłanka:
- Cure / Curse (Uzdrawienie/Przeklęcie)
Podstawowa umiejętność kapłanki, która pozwala na leczenie przyjaciół lub ranienie wrogów. Podobnie jak wszelkie czary uzdrawiania, efekty zależą od celu. Uzdrawiania własnej drużyny odnawia im zdrowie, podczas gdy "leczenie" (przeklinanie) wrogów, odbiera im zdrowie. Opcja obrony powoduje leczenie kapłanki.

- Cure Sphere (Kula uzdrawiania)
Tworzy kuliste pole uzdrawiania. Kula ma maksymalną ilość zdolności leczenia, zależną od swojej rozpiętości (kurczy się w miarę uzdrawiania). Kula uzdrawiania działa jak kula przeklęństw dla wrogich postaci.

- Heal Team (Leczenie drużyny)
Pozwala na poświęcenie części zdrowia kapłaniki, by wyleczyć przyjaciól w polu widzenia.

- Mark Target (Oznaczenie celu)
Pozwala na oznaczenie celu i jego podświetlenie dla własnej drużyny. Osoba, która zabije oznaczonego wroga, otrzyma dodatkowe punkty doświadczenia.

- Slow (Spowolnienie)
Przyzywa granaty cierniowe, którymi kapłanka rzuca, by stworzyć zagony wijących się cierni. Przebiegnięcie przez nie powoduje obrażenia. Dodatkowo, wrogowie wewnątrz obszaru spowolnienia otrzymują kolejne obrażenia, jeśli byli przeklęci. Kapłanki są niewrażliwe na własne ciernie.

- Stone Armour (Kamienna zbroja)
Pozwala kapłance na rzucenia czaru Kamienna skóra na przyjaciół lub na siebie i czasowe zwiększenie opancerzenia.

- Resurrect (Wskrzeszenie)
Kapłanka potrafi wskrzesić przyjazną postać, sprowadzając ją z martwych, by znów walczyła. Wskrzeszona postać musi bronić swoją dobrodziejkę - jeśli ona zginie, zginie i wskrzeszona postać.
Kapłanka może również wyssać duszę z wrogich ciał, daje to jej dodatkowe punkty doświadczenia i zapobiega wkrzeszeniu wrogów przez nieprzyjazne kapłanki.

- Mass Resurrect (Masowe wskrzeszenie)
Podobne do wskrzeszenia, ale działa jednocześnie na wielu przyjaznych duszach.

- Blind (Oślepienie)
Dystansowy atak oślepiający

- Toxic Cloud (Toksyczna chmura)
Tworzy chmurę toksycznych oparów, które zatruwają i dezorientują cele.

[scalenie: 2006-08-01 22:53]

capture the flag 1, capture the flag 2, capture the flag 3, giń, capture the flag 4, walka w świątyni, potańcówka, łucznik
Jeszcze to: And the sky full of...dragon?

[scalenie: 2006-08-03 10:09]

Demo już niedługo (przynajmniej w teorii ;) - wtorek, 8 sierpnia (prawdopodobnie początek w godzinach 17-19) na Fileplanet - ciekawe czy wywiną podobny numer co w przypadku HV - najpierw płatni użytkownicy Fileplanet, a trzy dni później zwykli?


Liczba modyfikacji: 13, Ostatnio modyfikowany: 9.08.2006, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

To ja dodam od siebie że demo już jest, można je pobrać z fileplanet po zarejestrowaniu się. ;)
Waży aż 1.5GB (!!!).


Permalink

Demo można ściągnąć też z innych stron. Są one podane tutaj: www.acidcave.net.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.01.2009, Ostatnio modyfikował: Acid Dragon

Permalink

Jesli ktoś już ściągnął demo (chyba dużo takich osób nie ma) i przeszedł je, to w tym temacie jest kilka porad, jak zmierzyć się z cyklopem.

[scalenie: 2006-08-09 20:35]

Kolejny wywiad z twórcami DMoMM (nic ciekawego).

[scalenie: 2006-08-13 16:32]

Kilka zaległości na temat multiplayera (trybu Crusade i Capture the Flag jeśli dobrze kojarzę):
Mapa Stonehelmu i okolic (czyli "lokacje" map multiplayer na mapie świata) - Border Keep, Nelsham's Scar, Vradeks' Crossing, Nar-Haresh.

Plus karty postaci z mp: łucznik nekromantów, uzdrowicielka nekromantów, skrytobójca nekromantów, czarodziej ludzi, łucznik ludzi, skrytobójca ludzi, rycerz ludzi, uzdrowicielka ludzi.

[scalenie: 2006-08-14 15:31]

Info z serwisu Gry-Online odnośnie edycji kolekcjonerskiej (zagranicznej) DMoMM:
- 1 dodatkowy skin do trybu multiplayer,
- 4 ekskluzywne rodzaje broni do trybu single player,
- 26-minutowy film dokumentalny, ukazujący proces developingu gry,
- Ścieżka dźwiękowa na osobnej płycie,
- Papierowa mapa świata Dark Messiah of Might and Magic (yellow)[pewnie podobna lub identyczna co w linku powyżej],
- Wersja demonstracyjna Heroes of Might & Magic V.

EDIT:
Kilka nowych filmików:
- Kill Kevin - do ściągnięcia (12,2 MB) lub obejrzenia na You Tube,
- Orcs vs. Humans na YouTube (jest tam równiez kilka innych - radzę nie oglądać filmiku "Ouchie". ;)


Liczba modyfikacji: 6, Ostatnio modyfikowany: 21.08.2006, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Kolejny filmik o DM (22 MB, 3 min.) - tym razem, podobnie jak w przypadku HV, twórcy(a) gry opowiadają o swoim dziele. Na pierwszy ogień poszedł system umiejętności i rodzaje broni. Można również zauważyć kilka innych ciekawych rzeczy, m.in. wierzchowca czy strzelanie z ckmu...tfu, balisty.

Jeśli ktoś nie chce/nie może ściągnąć filmiku, kilka ujęć w postaci screenshotów można znaleźć na Worthplaying.com.

EDIT:
Kolejny filmik z cyklu "Kill Kevin":
- do obejrzenia,
- do ściągnięcia (12,5 MB).

[scalenie: 2006-08-22 13:16]

CD Projekt zdradził trochę szczegółów o wydaniu gry Dark Messiah:

Gracz będzie miał do wyboru:
- Polską kinową wersję językową (oryginalna ścieżka dźwiękowa i polskie napisy)
- Oryginalną angielską wersję językową.

Jednocześnie jeden z pracowników CDP powiedział, że:
"Podwójna wersja językowa nie wpłynie na sugerowaną cenę wersji sklepowej, którą CD Projekt wyznaczył na 99,90 PLN".

P.S.
Nie lubię tego automatycznego scalenia.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 22.08.2006, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Według pewnych nieoficjalnych przecieków open beta ma rozpocząc się 29 sierpnia.


Permalink

Beta multiplayera DM zacznie się we wtorek 29 sierpnia około godziny 18 polskiego czasu (plus/minus 1-2 godziny).
Beta (w ten dzień) jest przeznaczona dla PŁATNYCH użytkowników serwisów - wydawanie kluczy potrwa do 1 września (ilość to 5000 kluczy dostępne przez serwis Gamespot).
Potem zapewne reszta graczy będzie mogła powalczyć o pozostałe klucze.

Jeszcze jedno - pojawiła się (nieoficjalna) data premiery - 24 października.

[scalenie: 2006-08-30 14:03]

UAKTUALNIENIE:
Beta zaczyna się dziś, ale tylko dla płatnych użytkowników Gamespotu.
Jednak wg.oficjalnego postu pracownika Ubisoftu "niedługo"(TM) beta będzie otwarta dla "pozostałych członków [bez skojarzeń] społeczeństwa".

[scalenie: 2006-09-01 17:50]

(yellow)DMoMM Edycja Kolekcjonerska PL
Składniki zestawu
Serwis CD Projektu zamieścił informację na temat polskiej edycji kolekcjonerskiej gry Dark Messiah of Might and Magic. W jej skład ma wejść:
- Gra Dark Messiah™ of Might and Magic® na DVD (dwie wersje językowe - angielska i polska);
- Unikalne dodatki w samej grze - dodatkowa postać do rozgrywek multiplayer i cztery bronie do wykorzystania w trybie dla pojedynczego gracza;
- Film "Making Of", ujawniający wiele sekretów, związanych z procesem powstawania gry;
- 10 utworów z symfonicznej ścieżki dźwiękowej gry;
- Mapa świata do rozgrywek multiplayer na papierze czerpanym.

Całość sprzedawana będzie - w odróżnieniu od standardowego wydania - w specjalnym etui.
Jak widać, zestaw jest niemal identyczny jak EK Ubisoftu.

Cena EK to 159 PLN (możliwośc zakupu w sklepie CDP za 129 PLN przy wykorzystaniu wirtualnych pieniędzy).
Zamówienia można składać pod tym adresem.

P.S.
W końcu jest mapa Stonehelmu (ciekawe czy przetłumaczą tą nazwę?)

[scalenie: 2006-09-05 18:38]

Klucze do otwartej bety DM

[scalenie: 2006-09-18 18:27]

Spis filmików z goblinem w roli głównej (na You Tube):
- Kill Kevin 1
- Kill Kevin 2
- Kill Kevin 3
- Kill Kevin 4
- Kill Kevin 5
- Kill Kevin 6
- Kill Kevin 7
- Kill Kevin 8
- Kill Kevin 9
- Kill Kevin 10


Liczba modyfikacji: 11, Ostatnio modyfikowany: 17.10.2006, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Na CH pojawiła się mapa, która rzekomo przedstawia nowy świat Ashan, oto ona:
http://www.celestialheavens.com/show_big_potd.php?id=216
dla porównania stary świat:
http://www.celestialheavens.com/show_big_potd.php?id=173

Czyżby działalność Mrocznego Mesjasza odmieniła do tego stopnia oblicze Ashan? Główny Kontynent się rozbiegł się wokół Doom Sea-Morza Zagłady. Swoją drogą to Morze jest jakieś dziwne. Wygląda jakby w te miejsce uderzył potężny meteor, możemy się domyślać co MM będzie wyprawiał. Widać kilka nowych królewst, śnieżne Grimhelm, brak Wolnych Miast (!?), Przetrwałe Imperium oraz... zaraz, zaraz. Coś tu nie pasuje, gdzie Srebrne Miasta? Nie ma ich! Al-Safir jakoś się dziwnie przesuneło (może jako powietrze miasto powędrowało sobie), a zamiast Srebrnych Miast mamy Al-Shazzar (czyżby na cześć Sar-Shazzara?) oraz Thyssus.Proponuję spojrzeć na Irollan. Tak, tak tam jest Avlee! Ciekawe to wszystko.


Permalink

Kilka map stworzonych przez fanów do dema DM.
Aby w nie zagrać trzeba:
- wgrać je do katalogu C:Program filesUbisoftDark Messiah Demommmaps (lub tam gdzie ma się zainstalowanego DM oraz stworzyć katalog maps, jeśli go tam nie ma),
- nacisnąć prawym klawiszem myszki na plik mm.exe i w ścieżce dostępu dopisać +map map_name, gdzie map_name to nazwa mapy (czyli komenda dla mapy Skymap wyglada tak: "C:Program FilesUbisoftDark Messiah of Might and Magic DemoDark Messiah Demomm.exe" +map skymap).

Jeśli ktoś tego nie zauważył, to lista filmów z Kevinem (szkoda, że podczas produkcji HV nie stworzono takiego charakterystycznego dla gry "bohatera") jest na bieżąco aktualizowana.
Najnowszy klip (ósmy) przedstawia "nową" postać - czyżby tak miał wyglądać Sareth? ;)

[scalenie: 2006-10-04 19:13]

Sprawa polskiej edycji kolekcjonerskiej. Najogólniej mówiąc, nie będzie takiej. Każdy kto zamówił EK PL w pre-orderze, automatycznie dostanie EK angielską. Oczywiście zawsze można to zamówienie anulować. Wersja angielska będzie posiadać instrukcję w języku polskim.
CD Projekt nie wytłumaczył, czym została spowodowana decyzja o braku polskiej EK.
Ilość egzemplarzy EK jest "mocno ograniczona" (według niepotwierdzonych informacji - 100 sztuk), zaś cena to 159 zł (z możliwością obniżki do 129 zł) - szczegóły na stronie CDP.

[scalenie: 2006-10-06 15:34]

Wywiad z Gabe'em Nevellem (19 MB) - trochę o tym co sprawiło najwięcej trudności (S.I. rzecz jasna), kilka nowych animacji oraz...brak "of" w tytule gry.

[scalenie: 2006-10-08 11:13]

Dwie nowe postacie z DM: Xana i Arantir.

[scalenie: 2006-10-09 18:57]

(yellow)Dark Messiah ukończony

Jak podał serwis Ubisoftu gra Dark Messiah of Might and Magic uzyskał status "gold", co oznacza, że zakończył się proces tworzenia gry (poza oczywiście wytłoczeniem odpowiedniej ilości nośników), a zaczął się proces łatania ewentualnych błędów. ;)

Przewidziana światowa data premiery to 27 października (zaś w Polsce, według gram.pl, to 9 listopada).

[scalenie: 2006-10-20 19:47]

Garść uaktualnień:
- wywiad z twórcami muzyki do DM (36,2 MB ok. 3 min./YouTube) wraz z kilkoma nowymi scenami walki (pokazano nowego bossa - równie wielki jak cyklop),
- próbki muzyki z DM - cyklop, obiad(?), ostateczny wróg,
- skilltree do DM (po przydzieleniu punktu, można w lewym rogu obejrzec animacje działania niektórych umiejętności czy czarów),
- kilka tapet do DM: łucznik (1024x768, 1280x1024, 1600x1200), skrytobójca (1024x768, 1280x1024, 1600x1200), rycerz (1024x768, 1280x1024, 1600x1200), kapłanka (1024x768, 1280x1024, 1600x1200), czarodziej (1024x768, 1280x1024, 1600x1200), smok (1024x768, 1280x1024, 1600x1200 - a właściwie Ouroboros - oby tylko ten symbol nie oznaczał, że będą akcje w stylu time-travel)
- kolejny filmik na YouTube - let's dance.

[scalenie: 2006-10-24 10:25]

Trailer DM nr 6 z Gamespotu (ok. 30 MB) - zawiera dużo informacji na temat możliwej fabuły, więc jeśli ktoś nie chce sobie psuć zabawy, radzę tego nie oglądać.


Liczba modyfikacji: 9, Ostatnio modyfikowany: 24.10.2006, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Na stronie Might and Magic znajduje się launch trailer (news z 24 października). Widzimy na nim Kha-Beletha (1:00) oraz jakąś wielką eksplozję (1:28), czyżby to przez ten wybuch Ashan zmieni swój wygląd?

(yellow)Avonu: Nicolai, a mógłbyś łaskawie przeczytać informację z 24 października w tym temacie?
A poza tym - jakaś mała ta eksplozja.

Nazwa to "Dark Messiah launch trailer!!!"


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 27.10.2006, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Dla ścisłości:

(yellow)Dark Messiah (of) Might and Magic jest już dostępny w sprzedaży (poza Polską).

Polska premiera przewidziana jest na 9 listopada (pre-ordery mają być wysyłane od 6 listopada).

[scalenie: 2006-10-30 19:26]

SPOILER!

(Zastanów się poważnie zanim to przeczytasz!)

FABUŁA DARK MESSIAHA

(i proszę zachować wszelkie opinie i komentarze dla siebie - przynajmniej w najbliższym czasie - albo wyraźnie i odpowiednio oznaczyć swój post)

[scalenie: 2006-10-31 20:15]

Zła wiadomość:
Polska premiera DM dopiero 24 listopada - szczegóły na stronie CDP (w komentarzach trochę informacji o dodatku do HV)

[scalenie: 2006-11-04 21:09]

Wczoraj CD Projekt podał nową zawartość gry Dark Messiah (of) Might and Magic, uzupełnioną o elementy z edycji kolekcjonerskiej.

W skład gry wejdą nastepujące elementy:
- gra Dark Messiah of Might and Magic w czterech wersjach językowych do wyboru (polska kinowa, oryginalna angielska oraz dodatkowo czeska i węgierska),
- gra jest w wersji z edycji kolekcjonerskiej, co oznacza dodatkową postać (yellow)[skin] do trybu multiplayer i cztery nowe bronie w trybie dla pojedynczego gracza (yellow)[które można znaleźć także w zwykłej edycji gry - tyle że jest to trudniejsze],
- dodatkowa płyta zawierająca film "Making of..." ukazujący kulisy powstawania Dark Messiah oraz ścieżkę dźwiękową gry,
- 64-stronnicowy poradnik do gry,
- instrukcja do gry,
- drukowana mapa lokacji dla trybu sieciowego.

Przewidywana data polskiej premiery to 24 listopada, zaś cena to 99,90 zł.

[scalenie: 2006-11-12 10:45]

Patche do DM (są dostępne już od jakiegoś czasu):
single player patch 1.01 (readme + download), multiplayer patch 1.01 readme (ten patch instaluje się poprzez Steama).

(yellow)SPOILER!

Cztery "różne" zakończenia Dark Messiaha (na YouTube):

jasna strona 1, ciemna strona 1, jasna strona 2, ciemna strona 2.

Jako, że polskiej wersji DM jeszcze nie ma, więc proszę ewentualne posty na temat zakończeń, odpowiednio oznaczyć (by nie psuć innym zabawy z przejścia gry).

[scalenie: 2006-11-13 19:03]

Forum Ubisoftu zwiększyło się o nowy dział poświęcony dodatkom do Dark Messiaha - Dark Messiah of Might and Magic Maps and Mods.
Jednocześnie większość tych map, modyfikacji czy patchy można znaleźć na (nowej) stronie http://darkmessiah.filefront.com/.

[scalenie: 2006-11-15 21:48]

Polska premiera DM znów przesunięta, tym razem na 8 grudnia.

Taka decyzja została spowodowana opóźnieniami ze strony firmy Ubisoft, która skoncentrowała się na stworzeniu angielskiego patcha do Dark Messiah i nie zdążyła na czas przygotować polskiego mastera gry.
Dokładniejsze informacje na stronie CDP.

[scalenie: 2006-12-06 18:26]

(yellow)Premiera 23 stycznia - zostawiam to bez komentarza.!!


Liczba modyfikacji: 9, Ostatnio modyfikowany: 6.12.2006, Ostatnio modyfikował: Avonu