Kolejny filmik (33 MB) - tym razem przedstawiający grę magiem.
[scalenie: 2006-07-12 19:20]
Dwie nowiny:
1. Z cyklu "pytania do twórców DM" - w końcu są odpowiedzi na niektóre pytania, szczegóły w tym linku.
2. Prócz tego kilka nowych zdjęć:
skoczek 1, skoczek 2, skoczek 3.
[scalenie: 2006-07-17 08:56]
Prawdopodobna okładka gry - przynajmniej tak można sądzić z informacji z Ubisoftu.
EDIT:
Wg. DarkMessiah.info okładka ma zaś wyglądać tak - trochę inaczej od tej podanej przeze mnie powyżej.
[scalenie: 2006-07-21 09:45]
Strona Gamespotu z filmikami z DMoMM - wśród nich wywiad z twórcami gry (125 MB), aby go ściągnąc trzeba posiadać konto na Gamespot (jest darmowe).
Poza tym wywiad po niemiecku na Gameswelt (2 strony) z kilkoma nowymi zdjęciami.
[scalenie: 2006-07-25 09:23]
Mały opis (po angielsku) klas i ich umiejętności:
łucznik, skrytobójca, wojownik, mag, kapłanka.
Małe tłumaczenie umiejętności (nazwy skilli dobrane przeze mnie - czasami niezbyt pasują do angielskiego słowa):
Łucznik:
- Bow (łuk)
Charakterystyczna broń łucznika jest wszechstronna bronią, która zadaje znamienne obrażenia na długim dystansie. Tak samo jak w trybie jednoosobowym, poza ponownym nałożeniem strzały, szybkość [strzałów?] zależy od ulepszeń [postaci] dokonanych przez gracza.
- Power Upgrade (ulepszenie siły naciągu)
Możliwość wielokrotnego wyboru tej umiejętności. Zwiększa łuk po jakim mogą lecieć strzały (a więc i zasięg oraz szybkość).
- Reload Upgrade (ulepszenie przeładowania)
Możliwość wielokrotnego wyboru tej umiejętności. Skraca czas potrzebny na umieszczenie strzały na cięciwie.
- Zoom (przybliżenie)
Dodane w opcji przybliżania. Łucznik może widzieć cel wyraźniej oraz wycelować dokładniej na długim dystansie.
- Flare Arrow (flara)
Jasna flara zostaje dodana do grotu strzały. Użycie takiej strzały, powoduje oświecenie danego obszaru.
- Fiery Arrow (ognista strzała)
Ta (magiczna) płonąca strzała powoduje podpalenie celu.
- Poisoned Arrow (zatruta strzała)
Trafienie tą strzałą w cel powoduje jego zatrucie (efekt jak przy pomocy czaru zatrucie).
- Double Arrow (dwie strzały)
Łucznik nakłada na cięciwę dwie strzały na raz i może je wystrzelić w płaszczyznie horyzontalnej. Taki strzał jest wolniejszy i mniej potężny niż strzał jedną strzałą.
- Triple Arrow (trzy strzały)
Łucznik nakłada na cięciwę trzy strzały na raz i może je wystrzelić w płaszczyznie horyzontalnej. Taki strzał jest wolniejszy i mniej potężny niż strzał dwoma strzałami.
- Bodkin Arrow (strzała przeszywająca)
Strzała z zaostrzonym, stalowym grotem. Zadaje ogromne obrażenia i ignoruje pancerz.
- Wracking Arrow (druzgocąca strzała)
Nieprzyjemny pocisk, strzała zadaje niesamowity ból celowi i w rezultacie spowalnia go przez pewien czas (efekt spowolnienia).
Skrytobójca:
- Backstab (cios w plecy)
Śmiercionośny ruch zajścia od tyłu i zabicia. Ten ruch jest wykonywany automatycznie, jeśli skrytobójca jest blisko pleców celu.
- Cloak (Zamaskowanie)
Charakterystyczna umiejętność Skrytobójcy, zamaskowanie podnosi poziom niewidzialności zależny od doświadczenia i zachowania się postaci. Widzialnośc zamaskowanego skrytobójcy zależy od tego jak szybko się porusza i jakie rzeczy czy otoczenie jest za nim.
- Move Silent (Bezszelestne poruszanie się)
Możliwość wielokrotnego wyboru tej umiejętności. Redukuje ona hałas podczas przemieszczania się skrytobójcy. Końcowym efektem ulepszania tej umiejętności jest mozliwość biegania, będąc niemal niesłyszalnym.
- Stamina (wytrzymałość)
Możliwość wielokrotnego wyboru tej umiejętności. Zwiększa szybkość odnawiania się staminy, dzięki czemu może biec szybciej oraz wykonywać więcej skoków, a także uciec spod miecza rycerza.
- Poison Dagger (zatruty sztylet)
Udany cios zatrutym sztyletem, dodaje celowi efekt trucizny.
- Polymorph (przebranie)
Używając tej umiejętności, skrytobójca wygląda jak osoba z przeciwnej drużyny. Wskaźniki przynaleźności do drużyny (nazwa, kolor, lokalizacja na mapie) również się zmieniają, choć imię pozostaje nadal te samo.
- Feign Death (udawanie trupa)
Pozwala na padnięcie na podłogę i udawanie trupa, tylko po to, by móc powstać np. za plecami przeciwnika.
- Exploding Gas Trap (wybuchowa pułapka z gazem)
Dzięki tej umiejętności, skrytobójca może położyć malutką pułapkę wybuchową, która detonuje się po zbliżeniu się wroga, rozsiewając chmurę toksycznego gazu.
- Unstaunchable Wounds (niezabliźniające się rany)
Ten specjalny atak zadaje rany, których nie można uleczyć oraz powoduje powolne wykrwawianie się celu.
- Triggered Traps (skomplikowane pułapki)
Pozwalają na ustawianie bardziej indywidualnych pułapek i w decydującym stopniu pozwala na zdalną detonację ładunków wybuchowych - nie są one zbliżeniowe lecz bardziej jak bomby rozpryskowe [uruchamiane nieświadomym pociągnięciem za linkę]. Umiejętność ta pozwala na budowanie bardziej złożonych pułapek.
Wojownik:
- Shield (tarcza)
Tarcza rycerza pozawala na ochronę przed fizycznymi atakami, wykonywanych za pomocą strzał czy czarów.
- Stamina (wytrzymałość)
Możliwość wielokrotnego wyboru tej umiejętności. Zwiększa szybkość odnawiania się staminy, dzięki czemu rycerz może biec szybciej, dalej oraz wytrzymać więcej ataków.
- Armour (opancerzenie)
Możliwość wielokrotnego wyboru tej umiejętności. Redukuje obrażenia fizyczne.
- Magic Resist (odporność na magię)
Zdolność rycerza do odparcia wszelkich magicznych efektów, zarówno tych wrogich, jak i wspomagających od innych osób z drużyny. Zdolność ta działa tylko na wojownika, nie zapewnia ochrony innym postaciom.
- Shield Charge (szarża tarczą)
Użycie szarży powoduje przebycie odległości do celu w szybkim czasie, odepchnięcie go oraz zadanie dużej ilości obrażeń. Rycerz musi mieć wysoką staminę przed samą szarżą. Dwaj rycerze, którzy szarżują na siebie w tym samym czasie, zostają odrzuceni i ogłuszeni.
- Running Attack (atak z doskoku[?])
Specjalny tryb poruszania się, który poważnie rani jednego wroga. Rycerz musi być w ruchu, biegnąc jak najszybciej naprzeciw celowi, następnie wyskoczyć i zaatakować, kierując własne ostrze w dół z niesamowitą siłą.
- Stance Upgrade (ulepszenie pozycji bitewnej)
Skraca czas na przybranie pozycji bitewnej.
- Damage Upgrade (ulepszenie obrażeń)
Zwiększa ilość obrażeń.
- Last Gasp (ostatni dech)
Umiejętność pozwala na krótkoczasowe podniesienie zdrowia. Jednocześnie zaczyna się odliczanie, wraz z jego końcem cała energia, zdobyta dzięki tej umiejętności, przepada. To może zabić rycerza, szczególnie jeśli otrzymał w międzyczasie jakieś obrażenia.
- Rally Troops (odzyskanie sił oddziałów)
Umiejętność ta pozwala rycerzowi na obdarzenie go i przyjaznych postaci w poblizu efektem ostatniego dechu.
Mag:
- Force Arrow (Strzała mocy)
Prostolinijny atak magiczny.
- More Mana (Zwiększona mana)
Zwiększa ilość całkowitej many maga.
- Quicker Mana Regen (szybsza regeneracja many)
Zwiększa szybkość odnawiania się many.
- Flame Arrow (Płonąca Strzała)
Podobnie jak w trybie jednoosobowym, płonąca strzała może być kierowana.
- FireBall (Ognista kula)
Podobnie jak w trybie jednoosobowym, ognista kula może być kierowana, zanim wybuchnie z zabójczym stylem.
- Master FireBall (znacznie mocniejsza kula ognia ;)
Tocząca się kula ognia, która wybucha przy kontakcie, rozniecając płomienie w znacznej ilości i podpalając wrogów.
- Magic Shield (magiczna tarcza)
Widoczna, kulista tarcza, która ochrania każdego wenątrz niej przed magicznymi atakami. Nie zapewnia ochrony przed atakami fizycznymi.
- Zzap
Zzap jest szybkoporuszającym się, małym ładunkiem elektryczności, wystarczającym jednak, by zadać niewielkie obrażenie wszelkim klasom postaci.
- Lightning Bolt (błyskawica)
Podczas rzucania, cel słyszy narastające elektryczne skwierczenie, po czym następuje błysk światła, grzmot gromu i w końcu błyskawica oderzająca w cel. Obrażenia są natychmiastowe. Jeśli mag zwlekał zbyt długo z rzuceniem tego czaru, ładunek może się rozładować na rzucającego, zadając mu obrażenia.
- Lightning - Chain (łańcuch piorunów)
Ładunek błyskawicy, który przeskakuje na inne widoczne cele. Nigdy jednak nie uderza dwa razy w ten sam cel.
- Firebombs (ogniste bomby)
Lepiące się, magiczne granaty ogniste. Można je pozostawić na ziemi i następnie wysadzić lub rzucić we wroga - przykleją się do niego i w chwilę później go zabiją.
- Ball Lightning (piorun kulisty)
Wolnoporuszająca się kula energii elektrycznej, która zaatakuje wszystko koło siebie.
Kapłanka:
- Cure / Curse (Uzdrawienie/Przeklęcie)
Podstawowa umiejętność kapłanki, która pozwala na leczenie przyjaciół lub ranienie wrogów. Podobnie jak wszelkie czary uzdrawiania, efekty zależą od celu. Uzdrawiania własnej drużyny odnawia im zdrowie, podczas gdy "leczenie" (przeklinanie) wrogów, odbiera im zdrowie. Opcja obrony powoduje leczenie kapłanki.
- Cure Sphere (Kula uzdrawiania)
Tworzy kuliste pole uzdrawiania. Kula ma maksymalną ilość zdolności leczenia, zależną od swojej rozpiętości (kurczy się w miarę uzdrawiania). Kula uzdrawiania działa jak kula przeklęństw dla wrogich postaci.
- Heal Team (Leczenie drużyny)
Pozwala na poświęcenie części zdrowia kapłaniki, by wyleczyć przyjaciól w polu widzenia.
- Mark Target (Oznaczenie celu)
Pozwala na oznaczenie celu i jego podświetlenie dla własnej drużyny. Osoba, która zabije oznaczonego wroga, otrzyma dodatkowe punkty doświadczenia.
- Slow (Spowolnienie)
Przyzywa granaty cierniowe, którymi kapłanka rzuca, by stworzyć zagony wijących się cierni. Przebiegnięcie przez nie powoduje obrażenia. Dodatkowo, wrogowie wewnątrz obszaru spowolnienia otrzymują kolejne obrażenia, jeśli byli przeklęci. Kapłanki są niewrażliwe na własne ciernie.
- Stone Armour (Kamienna zbroja)
Pozwala kapłance na rzucenia czaru Kamienna skóra na przyjaciół lub na siebie i czasowe zwiększenie opancerzenia.
- Resurrect (Wskrzeszenie)
Kapłanka potrafi wskrzesić przyjazną postać, sprowadzając ją z martwych, by znów walczyła. Wskrzeszona postać musi bronić swoją dobrodziejkę - jeśli ona zginie, zginie i wskrzeszona postać.
Kapłanka może również wyssać duszę z wrogich ciał, daje to jej dodatkowe punkty doświadczenia i zapobiega wkrzeszeniu wrogów przez nieprzyjazne kapłanki.
- Mass Resurrect (Masowe wskrzeszenie)
Podobne do wskrzeszenia, ale działa jednocześnie na wielu przyjaznych duszach.
- Blind (Oślepienie)
Dystansowy atak oślepiający
- Toxic Cloud (Toksyczna chmura)
Tworzy chmurę toksycznych oparów, które zatruwają i dezorientują cele.
[scalenie: 2006-08-01 22:53]
capture the flag 1, capture the flag 2, capture the flag 3, giń, capture the flag 4, walka w świątyni, potańcówka, łucznik
Jeszcze to: And the sky full of...dragon?
[scalenie: 2006-08-03 10:09]
Demo już niedługo (przynajmniej w teorii ;) - wtorek, 8 sierpnia (prawdopodobnie początek w godzinach 17-19) na Fileplanet - ciekawe czy wywiną podobny numer co w przypadku HV - najpierw płatni użytkownicy Fileplanet, a trzy dni później zwykli?