Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] Niebiańska Kuźnia - temat zbiorczy

Permalink

The Heavenly Forge

Witam!

Chyba to dobry moment, aby przedstawić dotychczasowe dokonania mojego zespołu The Heavenly Forge Team. Pracowaliśmy nad tym od kilku miesięcy starając się, aby projekt był jak najbardziej tajny. Nie chcieliśmy rozgłosu. Teraz możemy za to przedstawić to, co dotąd udało nam się zrobić.

Na początek ekran miasta. Dzięki paczce benhura jego zrekonstruowanie było o wiele prostsze, ale wciąż brakowało kilka budynków. Na podstawie znalezionego w sieci przez jednego z naszych kamratów obrazka udało nam się stworzyć Namiot Nanomedyków (koło Gildii Magów) , a wspólna praca doprowadziła do powstania Latarni Morskiej z trójwymiarowego modelu wspartego dwuwymiarowymi elementami.

Jednak mimo że wygląda ten obrazek na w pełni rozbudowane miasto to nie całkiem nim jest. Trzeba na wglądzie mieć to, że jeden budynek musi zostać poprawiony, a inny od nowa zrobiony (nasz nowy koncept na zamianę Magicznej Uczelni).

To, że ujawniłem Wam projekt nie znaczy, że ujawnię wszystko, co do tej pory zrobiliśmy. ;) Dlatego ocenzurowałem jednostki, bohatera. Jako smaczek mogę dodać, że te jednostki są już w większości dokończone.

Jeśli macie jakieś życzenia, co pokazać, to śmiało piszcie - a nuż może coś nowego umieszczę. :)

Zapraszam do komentowania!

Ahh, jeszcze coś. Proszę o nie pytanie o to, kiedy będzie premiera, bo mogę już teraz powiedzieć, że będzie kiedy wszystko zostanie dokończone w każdym calu.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Moim życzeniem jest to, aby ta Kuźnia była jak najbliższa tej, która miała ukazać się w dodatku Armageddon's Blade ;) Ale przechodząc do sedna sprawy - bardzo się cieszę, że są ludzie którzy pragną zrekonstruować oryginalne Forge, sławna paczka od benhura powinna ułatwić zadanie... ALE!

Chciałbym wiedzieć ile osób masz w swoim zespole? Czy macie jakąś stronę, ogłaszaliście się na innych forach, czy można liczyć na jakieś screeny (nie od razu, ale czy w ogóle)?
Chciałbym po prostu mieć jakieś dowody, że coś rzeczywiście powstaje. Nie to żebym Ci nie wierzył, ale było już sporo tematów o modach, dodatkach, nowych miastach... Większość w ogóle się nie ukazała, gotowe mody masz w temacie z ich listą, natomiast z nowych miast ukazało się tylko Grove oraz Modern Forge. Cała reszta, skończyła się na gadaniu i gdybaniu.

Dlatego też chciałbym mieć pewność, że jest rzeczywiście tak jak piszesz ;) Chciałbym być na 100% pewien, że istotnie pracowaliście i nie szukaliście rozgłosu, a teraz robicie smaka na miasto, które faktycznie się ukaże. Rozumiesz, wiele osób podchodzi z dystansem do takich ogłoszeń, nie chciałbym, żeby doszło da jakichś kłótni...

Poza tym, co z muzyką? Czy planujecie jakieś kampanie?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.08.2011, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

UP@
Mogę zdradzić że pracuje przy Forge i jest ono jak najbardziej bliskie pomysłom i ideą NWC.
Muzyka będzie zacna bo od samego Paula Romero! (Tak, serio)
Co do jednostek, budynków i wszystkie innego, wszystko zmierza póki co w dobrym kierunku. Staramy się aby miasto było jak najwyższym poziomie stylistycznym jak i technicznym.

Upewnię wszystkich, skriny się pojawią. Już nawet są na HeroesCommunity, wszystko ma się dobrze.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.08.2011, Ostatnio modyfikował: Sawyer

Permalink

To znowu ja...
Co zamierzacie zrobić z jednostką 7 poziomu? Czy to będzie coś takiego, czy macie swoją, własną wizję?

PS: Ten obrazek przedstawia wygląd jednostki 7 poziomu według Zielevitza, znalazłem go na forum Kwasowej Groty.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.08.2011, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Mam nadzieję że mod się ukaże i że na prawdę będzie podobny do oryginalnego zamysłu NWC.
Mam jednak 2 pytania techniczne:
-Jaki zamek zastąpi Kuźnia?
-Czy będzie można zainstalować mod na SoD czy potrzebny będzie (o zgrozo!) WOG?

Permalink

Witaj Fentrirze!

Widzę wielki odzew, postaram się odpowiedzieć na Twe pytania jak najlepiej zachowując jednocześnie wciąż trochę tajny wymiar naszego projektu.

Chciałbym wiedzieć ile osób masz w swoim zespole? Czy macie jakąś stronę, ogłaszaliście się na innych forach, czy można liczyć na jakieś screeny (nie od razu, ale czy w ogóle)?

Na trzy pierwsze pytania nie odpowiem, a co do screenów zdążyłem już wspomnieć, że wszelkie nowe „przecieki kontrolowane” będą umieszczane przeze mnie na forum Heroes Community. Czy to szkice, pojedyncze klatki jednostek czy też obrazki z gry – wszystko będzie, ale w swoim czasie.
Jednak rozumiem też Twoją reakcję na ogłoszenie naszych prac i cieszę się jednocześnie, że potrafisz napisać dokładnie jakie masz obawy, nadzieje i pytania związane z projektem.

chciałbym po prostu mieć jakieś dowody, że coś rzeczywiście powstaje. Nie to żebym Ci nie wierzył, ale było już sporo tematów o modach, dodatkach, nowych miastach... Większość w ogóle się nie ukazała, gotowe mody masz w temacie z ich listą, natomiast z nowych miast ukazało się tylko Grove oraz Modern Forge. Cała reszta, skończyła się na gadaniu i gdybaniu.

Dowodów nie dostaniesz, nawet Cię nie znam na dobrą sprawę, musisz się zatem zadowolić tym, co wszyscy fani dostaną w swoim czasie, czyli wspomnianych kontrolowanych przecieków, a jak pisałem na forum Heroes Community – miasto wyjdzie jak będzie gotowe, a ja sam nie spocznę, póki nie wyjdzie, więc to już jakiś gwarant. :D
Jeśli chodzi o inne miasta to się nie wypowiem, bo podejrzewam, że moje zdanie byłoby dość kontrowersyjne, a nie chcę psuć prezentacji Forge na tym portalu.

Dlatego też chciałbym mieć pewność, że jest rzeczywiście tak jak piszesz Chciałbym być na 100% pewien, że istotnie pracowaliście i nie szukaliście rozgłosu, a teraz robicie smaka na miasto, które faktycznie się ukaże.

Rozumiem, jednak sam odpowiedz sobie na pytanie: czy widząc chociażby załączony obrazek i dostając szczątkowe, ale jednak, informacje o mieście można powiedzieć, że szukamy rozgłosu? Poprzedni lider starał się wszystko w tajemnicy chować, jednak ja po jakimś czasie i rozmowie z kolegami z zespołu postanowiłem, że warto może pokazać fanom to co zrobiliśmy do tej pory tym bardziej, że na pewno jesteśmy bliżej niż dalej.

Rozumiesz, wiele osób podchodzi z dystansem do takich ogłoszeń, nie chciałbym, żeby doszło da jakichś kłótni...

Ja również kłótni nie chcę, ale jakby była to nie dbam o to, co będą mówić inni. Nasz zespół jak już wspomniałem robi to miasto od dawna i mimo kilku perypetii takich jak nieoczekiwane odejście dawnego lidera czy też swoisty „urlop na żądanie” programisty jakoś idzie do przodu, a mogę powiedzieć, że idzie świetnie. W końcu tak daleko sądzę z Forge i to w tak elitarnej formie jeszcze nikt nie był.

Poza tym, co z muzyką?

Kolega z zespołu Sawyer już mnie uprzedził uchylając rąbka tajemnicy, jednak uzgodniliśmy to wcześniej, że można o muzyce powiedzieć. Za sprawą kontaktu z panem Paulem A. Romero, wybitnym kompozytorem i twórcą pięknej muzyki naszych ulubionych gier spod znaku Mocy&Magii otrzymaliśmy za darmo utwory, które są innymi słowy piękne i ładnie upiększą grę, a nazwisko p. Romero jeszcze doda smaczku z pewnością. ;)

Czy planujecie jakieś kampanie?

Oczywiście! Czymże byłaby Niebiańska Kuźnia bez dobrej, klimatycznej kampanii… ?

Co zamierzacie zrobić z jednostką 7 poziomu? Czy to będzie coś takiego, czy macie swoją, własną wizję?

PS: Ten obrazek przedstawia wygląd jednostki 7 poziomu według Zielevitza, znalazłem go na forum Kwasowej Groty.

Fuj, co to ma być?! Wybacz moją reakcję, ale to jakiś kiepski żart mówiąc zarówno o nowym stworku do gry jak i o poziomie siódmym do Forge. Oczywiście, że mamy swoją koncepcję. Powiem nawet, że pasuje bardziej do gry niż to „coś”.
Mogę jedynie powiedzieć, że użyjemy androida z Might&Magic 7: For Blood and Honor. Możesz go zobaczyć TUTAJ. Oczywiście mamy całą animację przystosowaną do klimatów nowej jednostki Heroesa, jednak cały poziom siódmy będzie poprawiony przez jednego z naszych grafików. Uprzedzając pewnie kolejne pytanie: poziom ósmy jest już zrobiony i bardzo ładnie wygląda. W przeciwieństwie do maksymalnych ulepszeń pozostałych zamków nasz nie będzie zwykłą przemalowaną wersją poprzedniego modelu.

Rozpisałem się dość dość obszernie. :) Na tyle na ile chciałem pytań odpowiedzieć to odpowiedziałem, mam nadzieję jednak, że to co zostało napisane usatysfakcjonuje Cię.

Pozdrawiam!

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.08.2011, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

No, to nazywam porządną odpowiedzią.
Co do dowodów to chciałem po prostu stanowczą wypowiedź, w której zdradzisz nieco więcej szczegółów i ogólnie utwierdzisz nas w przekonaniu, że to poważne przedsięwzięcie, a nie tylko puste słowa. Do głowy by mi nie przyszło prosić o jakieś przedpremierowe elementy waszego projektu ;)

Dobrze że masz spory dystans do pokazywania materiałów związanych z projektem. Dzięki temu nie będzie rozbudzania niezdrowego entuzjazmu. Jak sam napisałeś - "będzie w swoim czasie". Zatem pozostaje co jakiś czas odwiedzać temat na Heroes Community.

Poza tym fakt, że to Forge ma być jak najwierniejsze temu z Armageddon's Blade oraz kontakt z Paulem Romero w sprawie muzyki naprawdę napawa optymizmem ;)
Odnośnie kampanii, to będzie to wasza wizja, czy próba kontynuowania fabuły Might and Magic VII?

Dobrze też, że macie swoje własne pomysły, którymi zamierzacie wzbogacić znaną koncepcję Forge (choćby jednostka 7 poziomu).

Wielkie dzięki za odpowiedź i życzę powodzenia w pracach!

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.08.2011, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Świetna wiadomość!

Z tego co kojarzę praktycznie cała kampania za wyjątkiem ostatniej misji była już gotowa (chodzi mi o oryginalną wersję). Gdyby tylko udało się ją zdobyć :-/

Rozmawiałem już na ten temat jakiś czas temu z Ubisoftem, niestety nie mają do niej dostępu. Ale zapytam się jeszcze raz. Nie zaszkodzi.

Bardzo kibicuję Waszemu projektowi! Czekam z niecierpliwością na kolejne newsy i screeny!


Permalink

UP@
Z tego co mi wiadomo kampania była taka sama w jak AB tyle że teksty w kampanii były inne i misje, po prostu różniły się czasem celami + dochodzi do tego misja wstępna i zakończająca
kampanie AB.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.08.2011, Ostatnio modyfikował: Sawyer

Permalink

Korzystając z okazji też pozwolę sobie zadać parę pytań :-)

1. Z tego co kojarzę. Forge miał mieć 3 poziomy magii. U was będzie tak samo?
2. W HIII każdy zamek posiadał balistę, namiot medyka lub wóz z amunicją. Forge miał posiadać unikatowy obiekt. Zamierzacie stworzyć własny czy skorzystać z jednego z trzech już istniejących?
3. Miasto będzie posiadało animację, czy będzie statyczne? chmury dymu, pioruny itd
4. Miasto będzie posiadało własnych bohaterów? Tzn stworzycie portrety, grafiki bohaterów na polu bitwy itd?
5. Można liczyć na grafikę jakiejś jednostki? :-)


Permalink

Akurat na dwa Twoje pytania łatwo znaleźć odpowiedź.

Tristan

1. Z tego co kojarzę. Forge miał mieć 3 poziomy magii. U was będzie tak samo?

Z ujawnionych animacji wynika, że jednak 5 poziomów.

Tristan

3. Miasto będzie posiadało animację, czy będzie statyczne? chmury dymu, pioruny itd

Forge posiada animacje: Gildia Magów, Ratusz, Tesla, Pas Startowy, Fosa Zamku, Siedlisko Piromaniaków, Goblinów, Kuźnia i chyba jeszcze kilka obiektów.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.08.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu

Permalink

Witam, jestem Wiceliderem zespołu i możecie mnie rozpoznać także pod nickiem fishkebab. Odpowiadam na pytanie o portretach bohaterów. Portrety już istnieją (sam je robiłem) a wygląd bohaterów także. Dwa z portretów znalazłem w internecie. Więcej nie ujawnię :p .

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.08.2011, Ostatnio modyfikował: Bhradok

Permalink

Nareszcie projekt, który napawa mnie optymizmem! Wygląda na to, że ludzie uczestniczący w projekcie wiedzą co mają robić i co najważniejsze widać, że im zależy.

Cisze się na myśl o tym modzie, gdyż strasznie się nakląłem, gdy projekt ciągnięty już w Might and Magic został porzucony. Mam jedno pytanie czy będziecie, a raczej czy stworzyliście (bo z tego co czytałem macie już gotowe jednostki) jednostki inspirowane artami od NWC? Czyli na przykład: Cyber Zobie, Skorpena - Czołg? Nie chodzi mi konkretnie o potwierdzenie: "Tak. Mamy Cyber Zombie", tylko czy wzorowaliście się na tych jednostkach?


Permalink

UP@
Tak, to co odnaleźliśmy od grafików NWC staraliśmy się odwzorować.
Nie wszystko niestety ale myślę że pomimo tego miasto będzie wyglądało zacnie.

Permalink

Ponawiam pytania na które nikt mi nie odpowiedział:
-Jakie miasto będzie zastąpione?
-Czy będzie można zainstalować mod na SoD, a nie WOG?

I życzę powodzenia w pracy :)

Permalink

UP@
1. Tak jak miało być oryginalnie, czyli Conflux.
2. Wersja WoG będzie na 100%, co do wersji SoD, prawdopodobnie będzie czy to prędzej czy później. Na obecną chwilę nie mogę nic więcej powiedzieć.

Permalink

1. Cieszę się z takiej decyzji. To jeszcze bardziej zbliża mod do "pierwotnego" Ostrza Armagedonu.
2. Trzymam kciuki żeby jednak wersja SoD wyszła. Nie lubię WOGa i nie jestem w tym odosobniony :/

Permalink

Znalazłem troszkę czasu by odpowiedzieć na Wasze pytania, więc do dzieła:

Witaj Sheogorath!

Oczywiście nie zapomniałem o Twoich pytaniach, które dałeś przed moim drugim postem w tym temacie. Po prostu nie miałem czasu na nie odpowiedzieć, a robotem tudzież bohaterem z Kuźni nie jestem. :)

-Jaki zamek zastąpi Kuźnia?

Nasz zamek zastąpi istniejące już Wrota Żywiołów. Grupa zgodnie ciągle podtrzymuje swoje zdanie, że Conflux jest miastem trochę wymuszonym i mimo bycia specyficznym, mającym swój klimat oraz zwolenników, przeciwników to początkowo przecież na jego miejscu miała być właśnie Niebiańska Kuźnia.
Nie wykluczamy jednak też możliwości koegzystowania dwóch zamków na przykład w ramach osławionego już VCMI. Dla mnie byłoby miło móc zagrać w Heroesa zarówno Wrotami Żywiołów oraz Kuźnią, jednak teraz nasz obecny programista nie posiada takiej wiedzy i umiejętności, aby "po swojemu" dodać nowe miasto do gry. Zatem polecam się zadowolić najpierw zamianą, a jak VCMI będzie miało możliwość dodawania nowych miast to zobaczymy co dalej.

Czy będzie można zainstalować mod na SoD czy potrzebny będzie (o zgrozo!) WOG?

Ja wolałbym to rozwiązać w sposób zrobienia nakładki na Cień Śmierci, coś podobnego jak zostało wykonane w innym fanowskim mieście, a mianowicie Modern Forge. Niestety, tutaj jest ten sam problem, który wyjaśniłem w odpowiedzi na poprzednie pytanie - nasz programista tego nie umie. Innymi słowy na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć tylko tyle, że jest tworzona wersja pod Przebudzenie Bogów.

I życzę powodzenia w pracy :)

Dziękuję za dobre słowa w imieniu swoim i zespołu! Mam nadzieję, że odpowiedzi na Twoje pytania Cię usatysfakcjonowały. :)

Widzę natomiast, że nie tylko Ty zadałeś pytania i mnie to cieszy. Tym bardziej, że z tego co widzę osoba, która chce więcej wiedzieć o projekcie jest związana na tym portalu z działem o szóstej części przygód Bohaterów Mocy i Magii. Miło wiedzieć, że nawet teraz, po 12 latach ludzie pytają się Ubisoft, dzisiejszych twórców Heroesa, o Forge i ewentualne dawne materiały, których niestety może nie być. Jednak francuski gigant pokazał, że liczy się z fanami i zależy mu na bogatej fanowskiej społeczności, więc może kiedyś Kuźnia wyjdzie jako nowe, oficjalne miasto, nastanie sprawiedliwość dziejowa? Ale to chyba najwcześniej w siódmej części, ja jednak liczę, iż to co odtwarzam dzisiaj z moim zespołem ujrzy światło dzienne jako prawowity, wdrożony fabularnie gród.

Zatem witaj Tristanie!

Z tego co widzę odpowiedział Ci już na niektóre pytania Avonu, jednak sądzę, że bardziej zadowoli Cię moja oficjalna odpowiedź. :P

1. Z tego co kojarzę. Forge miał mieć 3 poziomy magii. U was będzie tak samo?

Z powodów technicznych będzie 5 poziomów, co widać na obrazku.

2. W HIII każdy zamek posiadał balistę, namiot medyka lub wóz z amunicją. Forge miał posiadać unikatowy obiekt. Zamierzacie stworzyć własny czy skorzystać z jednego z trzech już istniejących?

Z powodów technicznych będzie tak jak było do tej pory, to jest balista, namiot medyka i wóz z amunicją. Planowaliśmy jakoś coś dodać, ale bez skutku. Ja sądzę, że VCMI może pomóc w realizacji tego punktu o zupełnie nowym obiekcie na polu bitwy.
Moglibyśmy też zamienić balistę, o czym rozmawiałem z kilkoma kolegami z teamu, ale razem uznaliśmy, że wyglądałoby to dość sztucznie i nierealnie. Lepiej nie ingerować w to, co idealnie się wpasowuje tym bardziej, że nie można z powodu jednego miasta odwracać całej mechaniki gry do góry nogami. :P

3. Miasto będzie posiadało animację, czy będzie statyczne? chmury dymu, pioruny itd

Oczywiście, że będzie miało elementy animowane! W załączonej paczce od benhura jest to zaznaczone i będziemy się starali, aby wszystko wyglądało jak najładniej i działało jak najlepiej. Możesz sobie zresztą ściągnąć tę paczkę i pooglądać jak to wygląda.

4. Miasto będzie posiadało własnych bohaterów? Tzn stworzycie portrety, grafiki bohaterów na polu bitwy itd?

Portrety są wszystkie jak już wspomniał ich wykonawca, kolega vanBhradok. Są gotowe w 100%, to mogę zapewnić. Jeśli chodzi o grafiki bohaterów na polu bitwy i na mapie przygody to są one zrobione, jednak nadal je szlifujemy, upiększamy mimo że są w pełni grywalne.

5. Można liczyć na grafikę jakiejś jednostki? :-)

.
Cóż, pewien zarys Nagi Czołgu masz w pierwszym poście na jej portrecie, a ulepszoną wersję jednostki poziomu siódmego masz w mojej odpowiedzi na pytania Fentrira. Na razie więcej ujawniać nie chcę, ale chyba pierwszą taką jednostką, którą ujawnię jako jedną klatkę animacji bądź gif chodzenia (całą zobaczycie podczas premiery :>) będzie nieulepszona naga. Wygląda ona tym fajnie, że jest bardzo podobna do szkicu New World Computing.

A oprócz tego potwierdzam słowa Sawyera w kontekście:

Z tego co kojarzę praktycznie cała kampania za wyjątkiem ostatniej misji była już gotowa (chodzi mi o oryginalną wersję). Gdyby tylko udało się ją zdobyć :-/

Z moich informacji wynika, że kasacja miasta wpłynęła na kampanię bardziej kosmetycznie. Pozmieniali główne motywy, dodali coś tam by pasowało do Wrót Żywiołów oraz dokonano zmiany w tekstach, zatem można nawet spokojnie to zrekonstruować bądź zrobić własną kampanię bazującą na fabule Might&Magic 7: For Blood and Honor i za tym właśnie rozwiązaniem jestem. Jeśli jednak istniała kampania radykalnie inna od tej, którą widzieliśmy w Ostrzu Armageddonu, to i tak jej pewnie już nie ma, można tylko gdybać. Mogę też nawet wyjaśnić dlaczego wolę zrobienie od nowa własnej kampanii niż edycję tej co mamy w pierwszym dodatku do Heroesa 3. Po pierwsze byłoby to pójście na łatwiznę, a po drugie ta kampania najmniej mi się podobała i nie tylko mnie z tego co czytałem. Wolę ciekawą, elitarną rozgrywkę, niż zabawę - tutaj nie Wrotami Żywiołów, ale - Niebiańską Kuźnię, która będzie rozłożona na kilka map, które z kolei będą gracza męczyć

Życzę powodzenia również w rozmowach z Ubisoftem na temat Forge jak i w przypominaniu im, że było kiedyś takie niefortunne miasto usunięte z gry, do której w pełni się nadawało.

Widzę jeszcze jedno pytanie, zatem powitam kolejnego zainteresowanego - witam Euronymusie!

Mam jedno pytanie czy będziecie, a raczej czy stworzyliście (bo z tego co czytałem macie już gotowe jednostki) jednostki inspirowane artami od NWC? Czyli na przykład: Cyber Zobie, Skorpena - Czołg? Nie chodzi mi konkretnie o potwierdzenie: "Tak. Mamy Cyber Zombie", tylko czy wzorowaliście się na tych jednostkach?

Jak widzę to Sawyer odpisał już na to pytanie. Tak, wzorujemy się na tym co pozostawiło nam, fanom, New World Computing. Nie zrobimy jednak takich samych jednostek jakie można było zauważyć na pamiętnym, legendarnym już zrzucie ekranu, który przedstawiał rozbudowane miasto i jednostki trzech pierwszych poziomów wraz z ulepszeniami. Mogę tylko powiedzieć, że wzorujemy się na tym co zostało i nie wszystko będzie identyczne, jednak jak to ujął Sawyer - wciąż będzie zacne. :)

Uff, chyba byłoby tego na tyle dzisiaj. Proszę też zrozumieć to, że nie będę odpowiadał codziennie na Wasze pytania. Nie zawsze znajdę czas jak dzisiaj, by szczegółowo (ale nie zbytnio coby informacje nie przeciekły ;>) odpowiedzieć na pytania, których trochę jest. Proszę zatem się uzbroić w cierpliwość - na pewno wszystko przeczytam i odpowiem w swoim czasie.

Z takich informacji pobocznych mogę dodać, że planuję udostępnienie trzech albo dwóch ładnych artworków naszego zespołu wykonanych przez vanBhradoka. Zatem wypatrujcie w tym temacie nowych postów użytkownika Manigoldo. (czyli mnie)

Pozdrawiam!