Podejrzewam, że jestem w stanie wykonać konwersję plików graficznych Tara na kody HTMLowskie, ale musiałabym mieć pliki źródłowe. Bo potem to tylko zasada "znajdź i zamień".
[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4 - renowacja
Mosqua /
Dobra, przerobiłam na próbę mój schemat na schemat a'la Taro. Zajęło mi to kilka chwil, więc jak znajdę czas (dzień wolny) to raz-dwa zrobię. Pytanie do towarzystwa takie - czy się podoba czy wymyślić coś nowego?
Taro /
Jak dla mnie git. Ładne i czytelne. W zasadzie to wygląda lepiej niż mój koncept, bo czcionka jest bardziej przejrzysta. Czy dało by radę zrobić tak, aby inicjatywa była w szczupłej kolumnie? To samo ze strzałami po prawej stronie - wystarczyłoby dać pod nimi kolumnę z maną i doświadczeniem. Z prawej strony ogólnie brakuje jeszcze kawałka ramki. Hmmm. Mosqua, mogłabyś mi podesłać w jakimś pliku tekstowym opisy wszystkich umiejętności i jednostek? Poprawiłbym je i Ci odesłał. Jakbyś uznała moją korektę za taką do przyjęcia, wtedy mogłabyś tworzyć dalej na spokojnie. Ogólnie opisy artefaktów też mógłbym zrobić.
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.06.2011, Ostatnio modyfikował: Taro
Myślę, że lepiej by to wyglądało z miniaturami rysunków przy atrybutach. Taka rada ode mnie. Chodzi mi o np. rysunek miecza przy ataku. Myślę, że lepiej by to wyglądało.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.06.2011, Ostatnio modyfikował: Pikodragon
Fentrir /
Mnie się wydaje, że lepiej by było umieścić same portrety jednostek (te okrągłe), pośrodku. Statystyki, wszelakie dane liczbowe umieściłbym w jednej rubryce. Komentarze i uwagi odnośnie danej jednostki w drugiej. W praktyce wyglądałoby to tak: lewa kolumna - dane liczbowe, środek - portret jednostki (albo screen z gry, ale żeby postać była lepiej widoczna, większa), prawa kolumna - komentarze i uwagi. Moim zdaniem tak byłoby najlepiej i najprzejrzyściej.
Z innych rzeczy - da się zrobić trochę większe marginesy w tabeli? Chodzi mi o większy odstęp między granicami danej komórki, a jej zawartością. Czcionka jest dobra i powinna zostać.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 3.06.2011, Ostatnio modyfikował: Fentrir
Mosqua /
Kiedy na początek się brałam za to, to była mowa żebym porzuciła portrety na rzecz obrazków. Zatem to zostaje jak jest.
Taro - da się, ale chciałabym się zapytać, na co? Bo jeżeli chodzi o to, by nie było pustej komórki to bardziej mi się opłaca pogrubić komórkę z nazwą (tak jest to przed chwilą zmieniłam) niż dla każdej komórki dać rozszerzenie, by tamte skrócić. Ramka jest, tylko tak gra światłocień, że się zlewa, może przyciemnić kolor ramki? Teksta zaraz wyślę.
Fentrir - jakbym zrobiła taką konstrukcję to sądzę, że doszłoby do znacznych dysproporcji wewnątrz tabeli, że komórka "opisowa" byłaby zdecydowanie zbyt długa względem "statystycznej". A to nie jest elegancko. Marginesy idzie zrobić.
Tarnoob /
Nie dałoby się trochę podłubać w kodzie dominium Heroes IV i dopasować go przynajmniej częściowo do standardów W3C? Obecnie nie jest za dobrze.
Poza tym serwis naprawdę sympatyczny – elegancki, szczegółowy… Naprawdę godny polecenia i pochwały. Oby tak dalej!
Rozród nie jest prawem człowieka.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 15.09.2016, Ostatnio modyfikował: Tarnoob
Mosqua /
Kod jest dobry - to czy użyję "/>" czy ">" jako zamknięcie tagu tak naprawdę nie ma znaczenia, podobnie jak to czy gdzieś będzie spacja lub średnik czy ich nie będzie, kiedy to nie jest wymagane. Dominium sprawdziłam na mozilli, chromie, operze oraz IE (te nowsze wersje, na jakiś 0.5 nie będziemy się bawić) i podejrzewam, że i inne przeglądarki dobrze je będą odczytywać.
Tarnoob /
Tu nie chodzi o to, żeby działało, tylko o pedanterię. Bo skąd pewność, że przyszłe przeglądarki będą to dobrze wyświetlać? Zresztą nalepka W3C zwiększa chyba prestiż strony.
Rozród nie jest prawem człowieka.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.06.2011, Ostatnio modyfikował: Tarnoob
Mosqua /
Najpewniej do tego czasu Jaskinia albo będzie wymagała całkowitą reorganizację (i kreowania na nowo całego) lub się zapadnie. Co do tego, że przyszłe przeglądarki będą dobrze wyświetlać to i ten problem tyczy też te strony, które mają nalepkę W3C - bo tak naprawdę każdy, kto robi przeglądarki, robi to po swojemu i nie patrzy na żadne standaryzacje czy inne sprawy. Świadczy to chociażby to, że od powstania tego W3C (1994) do dzisiaj nadal trzeba każdą stronę otworzyć wszelkimi przeglądarkami, by sprawdzić czy aby wszystko na pewno działa i wygląda jak powinno (a jeszcze trzeba sprawdzić na różnych rozdzielczościach, ale to inna sprawa).
Tarnoob /
No i co z tego. „Najlepiej zrobić tak, żeby było dobrze” :-P
Rozród nie jest prawem człowieka.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.09.2016, Ostatnio modyfikował: Tarnoob
Erin /
Nie musisz koniecznie porawiać tego, co już jest - ale jak będziesz coś dopisywać, dopisuj porządnie.
Nie, nie chodzi o jakieś tam znaczki W3. Porządny kod to jeden z naważniejszych czynników sprawiających, że JB może być utrzymywane przez - przeliczając na typowy etat łączny czas który wszyscy technicy mogą obecnie poświęcić na JB - jakieś ćwierć programisty po godzinach. Porządny, trzymający się konkretnych standardów kod można poprawiać niezależnie od tego, kto i kiedy go pisał, bez marnowania czasu na zastanawianie się, jak działa i jak go zmienić, żeby się wszystko nie posypało.
Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger...
Tarnoob /
Przyczepię się jeszcze, że gdzieś chyba umknął opis żywiołaka ognia.
Rozród nie jest prawem człowieka.
Taro /
Mosqua - otrzymałaś maile ode mnie? :) Tak się pytam czy dotarły.
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
Mosqua /
Używany kod oraz struktura (znaczy ułożenie linijek w notatniku) jest bardzo prosta, bo znana mi z lat 90-tych. Nie powinno być przeto problemów, jak ktoś w przyszłości by usiadł i miał przerabiać.
Żywiołak ognia już widnieje.
Opisy Tara zostały już wprowadzone.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.07.2011, Ostatnio modyfikował: Mosqua
Taro /
Dziękuję :D Niemniej...
W opisie dodatku WoW jest błąd: Niektórzy z nowych bohaterów [color=#EF2929]posiada[/color] indywidualny model.
Hmmm. Opisów jednostek nie sprawdziłem, bo zamiast jednostek wyświetlają mi się tereny. Trzeba to poprawić.
Co do działu eq - nadal mnie zastanawia tajemnicze zniknięcie kropek :D Które w moim pliku wordowskim widnieją. Jakiś pomysł?
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
Mosqua /
Napis poprawiony. Kropki są. Link do jednostek działa jak powinien, przynajmniej u mnie ;/
Merrox /
Nie chcę się czepiać, ale w dziale Umiejętności opisy drugorzędnych zdolności magicznych (np. Zaklęcia i Talent Magiczny) mają pozamieniane opisy. Przydałoby się to poprawić (Taka mała uwaga ode mnie) .
Dżinny są OP.
Tarnoob /
Jestem za otworzeniem nowego wątku o renowacji serwisu H4. Ten się bardzo rozrósł i zdezaktualizował – mówi o migracji z jakiegoś archaicznego, pierwszego serwisu (do którego teraz linkuje archiwum) bodaj na BLX (i wyszło, jak wyszło). Może to prowadzić do pewnych nieporozumień i dlatego proponuję zamknięcie tego wątku, a o obecnej (chyba już trzeciej? czwartej?) wersji serwisu H4 można popisać gdzie indziej.
Rozród nie jest prawem człowieka.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.09.2016, Ostatnio modyfikował: Tarnoob
Tarnoob /
Dziękuję za wysłuchanie i otworzenie nowego wątku. Teraz przydałoby się zamknąć ten i dodać tag [BLX] lub coś podobnego.
Ten wątek jest już zablokowany, jakbyś nie zauważył. - Hell
Rozród nie jest prawem człowieka.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.06.2015, Ostatnio modyfikował: Hellburn